Марк Смит Зелена кръв Английска Първо издание Преводач Надя Желева Коректор Екатерина Тодорова Формат 84/108/32 Печатни коли 13 ик "Сова" Варна дф "Абагар" Велико Търново как да се използва тази книга



страница1/13
Дата21.06.2018
Размер0.77 Mb.
#75530
ТипКнига
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   13
Горящата гор£

Лагер на хоратр^Ткма™ janaga Вшерш

АНВИЛСКЮУ

ПЛАНИНИ \S_5«к*гниз а _/\у у- / П \ Храстите на

Гъсталак от прищш

Мазарканд

Шк

Елвенхайм


Къщата на Еланор сред дърветата


fървото на живота

победата

АРДЕНСКА , ГОРА


Тайното жилище ’на Еланор

Й4 8\2 ДО 7\8 /16 /14" 72 710
Mark Smith Green Blood

Text copyright © Dave Morris and Mark Smith Illustrations copyright © 1993 Terry Oakes c/o Anthea Varna

Превод © Надя Желева Библиотечно оформление и карти © Борис Стоилов

ИК "Сова" Варна 1994

Марк Смит Зелена кръв

Английска Първо издание Преводач Надя Желева Коректор Екатерина Тодорова

Формат 84/108/32 Печатни коли 13

ИК "Сова“ - Варна ДФ "Абагар" - Велико Търново

КАК ДА СЕ ИЗПОЛЗВА ТАЗИ КНИГА

Книгите от поредицата „Ново поколение книги - игри“ не са произволни. Дали ще живееш, или ще умреш, не зависи от разиграването на зарове. Всичко е в твои ръце.

За да започнеш приключението, просто избери своя герой от списъка, даден на страници 7 и 8. Всеки герой притежава уникалното съчетание от четири умения, които ще решат кои варианти са възможни за теб.

Всеки път, когато си ранен, ти губиш от Точките за Оцелява¬не. Ако стигнеш нулаточки, това означава, че си убит и приклю¬чението е завършило за теб. Понякога можеш да спечелиш нови Точки за Оцеляване, но броят им не трябва да надвишава броя, с който си започнал.

Ти можеш да притежаваш едновременно до осем предмета. Когато си достигнал този брой и намериш нещо ново, което искаш да имаш, изхвърляш един от предметите си (като го зачеркнеш в Дневника на Приключението), за да направиш място за новата си придобивка.

Подбери внимателно своите умения. Те са изключителната ти сила, която ще ти помага да изиграеш положенията, в които ще попадаш по време на приключението. Ако достигнеш до параграф, в който има няколко варианта, можеш да избереш кое умение да използваш.

Това е всичко, което трябва да знаеш.

Сега избери своя герой.

ДНЕВНИК НА ПРИКЛЮЧЕНИЕТО

УМЕНИЯ /избери четири/

ПРЕДМЕТИ, КОИТО ПРИТЕЖАВАШ Точки ЗА ОЦЕЛЯВАНЕ /максимален брой - осем/

Начална сума

БЕЛЕЖКИ И КОДОВИ ДУМИ

ПАРИ


в

УЧАСТНИКЪТ В ДУЕЛ

УМЕНИЯ: ЛОВКОСТ, ПОЗНАВАНЕ НА ФОЛКЛОРА, MOLUE- НИЧЕСТВО, ФЕХТОВКА

ХАРАКТЕРИСТИКА: Като професионален дуелист със сигур¬ност си огорчил много хора, завоювайки трофеите на сво¬ите победи.

ТОЧКИ ЗА ОЦЕЛЯВАНЕТО ПРЕДМЕТИ: сабя ПАРИ: 10 жълтици

БОЕЦЪТ


УМЕНИЯ: СТРЕЛБА С ЛЪК, ОРИЕНТИРАНЕ ИЗ УЛИЦИТЕ, ФЕХТОВКА, ПОЗНАВАНЕ НА ПРИРОДАТА ХАРАКТЕРИСТИКА: Лоялен към традиционните ценности на предците си, защитаваш тези, които пътешестват.

ТОЧКИ ЗА ОЦЕЛЯВАНЕ: 11 ПРЕДМЕТИ: сабя, голям лък ПАРИ: 10 жълтици

МОНАХЪТ

УМЕНИЯ: ЛОВКОСТ, ЗАКЛИНАТЕЛСТВО, ПОБОЙНИЧЕСТ- ВО, ПОЗНАВАНЕ НА ПРИРОДАТА



ХАРАКТЕРИСТИКА: Монасите, които са те обучили на тези умения, са прогонени и преследвани заради вярата си. Животът е суров, но ти устояваш на трудностите.

ТОЧКИ ЗА ОЦЕЛЯВАНЕ: 11 ПРЕДМЕТИ: магическа пръчка ПАРИ: 8 жълтици

УЧЕНИКЪТ НА МАГЬОСНИКА

УМЕНИЯ: ЗАКЛИНАТЕЛСТВО, ПОЗНАВАНЕ НА ФОЛКЛОРА, МАГЬОСНИЧЕСТВО, ПОЗНАВАНЕ НА ПРИРОДАТА ХАРАКТЕРИСТИКА: Продаден на надзирател, когато си бил дете, ти със сигурност си изпреварил в уменията своя господар.

ТОЧКИ ЗА ОЦЕЛЯВАНЕ: 9

ПРЕДМЕТИ: магическа пръчка и магически амулет ПАРИ: 12 жълтици

ИЗТОЩЕНИЯТ ОТ ГЛАД

УМЕНИЯ: ХИТРОСТ, МОШЕНИЧЕСТВО, ОРИЕНТИРАНЕ ИЗ УЛИЦИТЕ, ПОБОЙНИЧЕСТВО

ХАРАКТЕРИСТИКА: Останал от дете сирак, ти си успял да стигнеш до града, полужив от глад. Знаеш цената на оцеля¬ването в този безчувствен свят, но сега търсиш нещо, което си струва да преживееш.

ТОЧКИ ЗА ОЦЕЛЯВАНЕ: 10 ПРЕДМЕТИ: нямаш ПАРИ: 15 жълтици

ПЪТЕШЕСТВЕНИКЪТ

УМЕНИЯ: ПОЗНАВАНЕ НА ФОЛКЛОРА, МОШЕНИЧЕСТВО, ФЕХТОВКА, ПОБОЙНИЧЕСТВО

ХАРАКТЕРИСТИКА: Никога не си виждал баща си, а майка ти те изгубва сред навалицата на робския керван. Градове¬те те карат да се чувстваш зле, дишаш свободно само на открито.

ТОЧКИ ЗА ОЦЕЛЯВАНЕ: 10 ПРЕДМЕТИ: сабя ПАРИ: 10 жълтици

КРАДЕЦЪТ

УМЕНИЯ: ЛОВКОСТ, СТРЕЛБА С ЛЪК, ХИТРОСТ, МОШЕНИ¬ЧЕСТВО

ХАРАКТЕРИСТИКА: Ти си потаен и неуморим, винаги една крачка пред примката на палача. Последните ти набези са направили града твърде опасен за теб.

ТОЧКИ ЗА ОЦЕЛЯВАНЕ: 10 " ПРЕДМЕТИ: голям лък, два скъпоценни камъка ПАРИ: 16 жълтици

Можеш да си създадеш и свой собствен герой по подобен начин, като си избереш четири от уменията, описани на стр. 9. Твоят герой трябва да притежава и предметите, необходи¬ми за съответните умения (например магическа пръчка - ако избереш ЗАКЛИНАТЕЛСТВО). Започваш с 10 жълтъци и с първоначален брой Точки за Оцеляване 10.

ОПИСАНИЕ НА УМЕНИЯТА

ЛОВКОСТ - Способност да се изгг лняват акробатични номера, бягане, катерене, балансиране и скачане. Героят, който прите¬жава това умение, е пъргав и чевръст.

ПОБОЙНИЧЕСТВО - Бой с юм¬руци, хватки от борба, ритания и трикове от ръкопашния бой. Не е толкова ефикасно като фех¬товката, но пък не ти трябва никакво оръжие - твоето собс¬твено тяло е оръжие. МАГЬОСНИЧЕСТВО - Изкусно използване на магически начи¬ни, за да се опазиш от опаснос¬тите. Трябва да притежаваш въл¬шебен амулет, за да използваш това умение.

ХИТРОСТ - Способност да реа¬гираш мигновено и да съставяш изкусни планове, за да избег- неи неприятностите. Полезно е в безброй ситуации. ПОЗНАВАНЕ НА ФОЛКЛОРА - Познания за митовете и леген¬дите и за това, как най-добре да се справяш със свръхестестве¬ни явления като: чесън срещу вампири, сребърни куршуми срещу върколак и др.

СТРЕЛБА С ЛЪК - Умение да атакуваш от далечно разстояние както при лов, така и в битка. За да използваш това умение, ти трябва голям лък.

МОШЕНИЧЕСТВО - Традицио¬нен репертоар от трикове на крадец: джебчийство, отваряне на ключалки, придвижване деб- нешком в сенките. ЗАКЛИНАТЕЛСТВО - Различни заклинателни ефекти като: съз¬даване на илюзии,призоваване на природни стихии и т.н. За това умение трябва да притежа¬ваш магическа пръчка. ОРИЕНТИРАНЕ ИЗ УЛИЦИТЕ - С това умение ти никога не изпа¬даш в затруднение из градовете. Това, което за другите са мизе¬рията и опасността на тесните калдъръмени улички, за теб е дом.

ФЕХТОВКА - Най-доброто уме¬ние да се биеш. За да го изпол¬зваш, ти е нужна сабя. ПОЗНАВАНЕ НА ПРИРОДАТА - Талант за оцеляване сред дивата природа независимо дали е го¬ра, пустиня,блато или планина.

ПРОЛОГ

Отвратен от ближния си и отчаян от човешката жестокост, ти напускаш гъмжащия град Годонто с неговите помийни ями, прося¬ци и мизерни роби. Вървиш дни наред и се наслаждаваш на свежия въздух сред полето. Земята е зелена, с хълмове и долини, чифлици и мелници - истинска кошница на плодородието, която предоставя всичките си блага на упадащия град.



Имаш много време за размисъл. Спомняш си разказите на близките си за това, как пурпурната Праксис-звездата на съдбата е променила цвета си до огненозлатистото на Морейн, Богът на войната, в деня на твоето раждане. Въпреки че Праксис излъчвала енергия, животът на майка ти бавно гаснел. Тя умирала от изтоще¬ние, дарявайки ти живот. Сестрите й се грижели за теб, докато пораснеш, станеш на осем години и постъпиш в мечтаната академия на Хегалополис.

Учени те обучавали на много неща и всички били съгласни, че даваш големи надежди. Но точно когато си навършил петнадесет години, Горнилд, суровият господар на Годонто, разтурил всички манастири в земите покрай Марчес от страх, че ученията им ще се насочат срещу неговото корумпирано управление. Ти си бил при¬нуден да станеш като останалите бедни хора на града - едно окаяно същество.

Уединеният живот на академията със своя порядък и учтивост ти е дал слаба представа за живота по улиците на Годонто. Ти си развил у себе си хитростта на плъха от канала и издръжливостта на обречения, оцелявайки ден след ден, избягвайки отряда за насил¬ствено набиране на войници, за борба с корсарите. Хитростта ти е достатьчно голяма, за да избегнеш съдбата на роб от галериите. Така растеш здрав, жилав и непоколебим.

Животът на хората от града те отвращава. Знанията по история ти дават основание да мислиш, че това е един обречен кръг от потисници и унижени. Човекът е привързан към колелото на съд¬бата, въздиган и отново потапян в дълбините на мъката и бедността.

И ти вървиш. Всяка твоя стъпка, която те отдалечава от смрадта на града, е по-лека и волна. Решаваш, че ще се върнеш в града само ако нещата се променят към по-добро. Благородството на духа те кар.. да посветиш живота си на това участта на хората около теб да стане по-добра. Ако Праксис ти отне майчината любов, пак Праксис може да озари съдбата ти.

Замислен изминаваш мили, пътят те води неумолимо напред

към голямата гора, далеч зад земите на хората. Любопитството ти е подхранвано от слухове и легенди за древното Дърво на Знани¬ето, високо триста стъпки, митично дърво, със златиста кора и сребристи листа. Казват, че то расте сред великата Арденска гора.

Казват още, че там живеят елфи - духове и горски феи с дарба на ясновидци. Разказите за това, как изглеждат и каква съдба сполетява загубилите се в гората, са твърде ужасни, за да бъдат истински. Всяко предание разказва нещо различно: от шесторъки феи до духове с остриета на ятаган вместо ръце и зелени лъкове, които изпращат стрелите от единия до другия хоризонт и винаги улучват право в целта. Има и легенди за феи със скъпоценни камъни вместо очи, които се топят, когато плачат. А те плачат, ако човекът наруши покоя им, защото силно чувстват трагедията на човешката тленност.

Макар че всяка история е фантастична и чудновата, в едно те са еднакви. Не е оцелял никой, който да разкаже за срещата си с горските духове и феи. Няма жив човек, зърнал прекрасното вели¬колепие на Елвенхайм, града на феите.

Вече не си сигурен кое те тласка в търсенето - желанието да видиш феите или съкровената мечта да промениш света към добро. Какво ще стане, ако успееш да усвоиш познанието на вековете и се върнеш в земите на хората като спасител? Името ти ще влезе в историята. Няма по-прекрасно нещо от благородното дирене на знанието, което ще паси човечеството. Ти ще станеш герой или ще загинеш.

На пътя си. Наближава вечерта и пурпурната Праксис вече огрява смрачилото се небе. Гледаш звездата и ти се струва, че преди да приеме обичайната си форма, проблясва със светлозлатисти пламъци. Това е знак, че съдбата те очаква в Арденската гора.

Сега се обърни към 1.

1

Пътят изкачва хребет, покрит с руините на голяма стена, напо¬ловина обрасла с трева. Някога стената е отделяла земите на човека от царството на феите. Бързо изпълзяваш нагоре и вече си върху блоковете на порутената стена. Изправен на върха на руините, оглеждаш земите отвъд.



Погледът ти преминава по широките пояси пурпурен пирен и жълт прещип, покрили негостоприемните планини. Въздухът ухае на свежест; хубаво е да си свободен от покварата на града, останал зад теб. Пътят се вие надолу към долина, в чиито поли се е настанил Бург, малък град със спретнати бели къщи с покриви от триъгълни сиви плочи. Тук е може би последният ти шанс да говориш с човешко същество, преди да те погълнат дълбините на голямата Арденска гора.

Вървиш през разораната и ожъната земя и срещаш хора, които берат паберки, или търсят по земята слама и зърно, пръснати по време на жътвата. Хората от града изглеждат бдителни към пришъл¬ците, странят от тях. Пред теб е странноприемница, най-голямата сграда в градеца. Отправяш се към нея с мисълта, че може би това е последната ти нощ в легло за много седмици напред.

Странноприемницата изглежда изненадващо голяма за град нак¬рая на света. Някога трябва да е била баронски салон, изграден от господар, търсещ път към кралството зад голямата стена. Докато вървиш по главната улица, се здрачава и червеникаво-кафявото неб"! става виолетово. Това, с което малкият градец предразполага през деня, изглежда мрачно и неприятно привечер. Спираш за момент пред странноприемницата. Чува се гръмотевица и завалява дъжд.

В странноприемницата младо момиче запалва газената лампа с тънка свещ. Докато очите ти свикнат с мрака, не разбираш кой споделя общата стая с теб, нито пък виждаш много подробности от интериора.

Би могъл да постоиш до вратата, докато започнеш да виждаш по- добре, обърни на 37, или да пристъпиш вътре и да се постоплиш на огъня, обърни на 55.

2

- Гората е тази, която прочиства въздуха за всички по света. Без Арденската гора живите същества биха се задушили и умрели. Дърветата поглъщат мръсния въздух от изгарянията и отпадъците - дело на човека - и го връщат на света пречистен, свеж и готов за вдишване. Смрадта и мръсотията на големите градове се пречистват от дърветата. Гората е животворната кръв на света. - Старата жена произнася това много сериозно, убеждавайки те, че вярва на всяка дума, която изрича. През цялото време очите й се взират в твоите.



- Е, виждам, че ти досаждам. Стига празни приказки, ще си почина. Лека нощ на всички.

Тя казва това, става и се кани да те напусне. Тъкмо ще протес-

тираш, че въобще не си отегчен, разбираш, че тя просто търси учтив начин да се сбогува. Оставяш я да си тръгне и решаваш да наемеш стая в странноприемницата. Обърни се към 333.

3

Сред гората лежи мъртъв човек. Мравки пълзят по току-що разкъсаните му очни гнезда; бръмбари и плъхове гризат останките. Силно изненадан, разбираш, че човекът е облечен като теб - няма на света други ботуш точно като твоите, направени от несръчен майстор от Годонто.



- Не носиш моя пръстен - казва Еланор. - Ако не ми се довериш, не мога да ти помогна. Ти трябва да намериш собствения си път, а аз да продължа да търся спасителя на гората. Върви и никога не се връщай, слабоволев страхливец.

Еланор и бухалът изчезват. Отново си сам. Обърни на 70.

4

Гласът на Валериан ясно се откроява и различава от гърления говор на Хората от Запад, но няма съмнение, че той е свързал съдбата си с тях. Очевидно те зависят от него поради познанията му за гората и безбройните й опасности. Те планират как да я разрушат и изгорят, дърво по дърво. Валериан е убедил вожда на Хората от Запад, че неговото кралство не ще бъде в безопасност, докато всяко дърво, всяка млада фиданка и всеки храст в гората не бъдат сравнени със земята.



- Ти искаше да ми кажеш нещо важно, Валериан? Защо в противен случай да събирам всичките си съветници?

- Наистина, Ваше Величество, имам план да разрушим гората с един удар.

- Какъв удар?

- Като унищожим Дървото на Живота в сърцето на самата гора. Убийте Дървото на Живота, Ваше Величество, и цялата гора заедно с всичко в нея ще умре.

- Чували сме този съвет и в миналото, Валериан. Ще направя както казваш и ще унищожа Дървото на Живота.

Напиши кодовата дума Рог на бик в Дневника на Приключени¬ето.

Ако искаш да се включиш и да кажеш на вожда, че смъртта на гората би означавала смърт и разруха за целия свят, както и за него самия, обърни на 198. Ако желаеш да се измъкнеш от шатрата и да си трътеш, докато обстановката все още позволява, обърни на 38.

5

Валериан се изправя, оставя мантията си да падне на земята, като по този начин открива доспехи, покрити с кожа - леки доспехи, които не биха могли да спрат удара на сабя. Той няма никакво оръжие под ръка. От колана му се показват три малки цветни кесии.



Ако решиш да не отстъпваш, обърни на 27. Ако пък искаш да приключиш с него, обърни на 65.

6

Викаш името на дракона. Голямата му глава се издига бавно над теб и червените му очи се взират в твоите. Ноздрите му се разши¬ряват, когато вдишва дълбоко. Твърде късно разбираш, че си се лъгал за името на съществото. Чува се ужасно свистене, което звучи като истинското име на дракона, и върху теб се изсипват газ и киселина. Пороят от газ и въздух те преобръща на земята и ти си щастлив да удариш главата си в скалата, за да се предпазиш от по- болезнена смърт. Арденската гора е обречена.



7

Казваш заклинанието и изчезваш. Твоята невидимост не ти помага да се справиш с Дяволската статуя, чиято сабя продължава да сьсича Дървото на Живота. Губиш ценно време. За кое заклина¬ние ще се хванеш, за да спасиш Дървото на Живота?

Можеш да избереш Задушаваща мъгла, обърни на 346. Осуетя¬ване на плановете, обърни на 113; Разрушаване на вътрешностите, обърни на 64, или Кула на желанието, обърни на 186.

Куеръл е доволен от бляскавите като злато метални дискове, които започва да увива в косата си. И когато постига това, което иска, той хуква презглава и те оставя сам в храста. Отново се е появил сводестият път към гората и ти също успяваш да избягаш от храста.

Обърни на 406.

9

- Трябва да проверя дали си способен да станеш спасител на гората - казва Еланор. - Надявам се, че ще преминеш успешно през изпитанията. Не би желал да видиш гората унищожена, нали?



Тя стои царствено и въпреки това изглежда благосклонна. Очите й не се отделят от твоите.

Ако причината за посещението ти е да намериш Дървото на Знанието и с почерпената мъдрост да се върнеш в земите на хората, обърни на 24. Ако решиш, че гората е твърде красива, за да бъде превърната в пустиня и се опиташ да я спасиш, обърни на 40.

10

- Защо наруши съня ми? Ти ме събуди една година по-рано. Ще се чувствам зле през следващата година. - Драконът се обръща и изглежда решава отново да заспи.



Ако ще го безпокоиш отново, обърни на 59. Ако пък ще опиташ да откраднеш част от съкровището му, обърни на 79. Ако предпо¬читаш да продължиш диренето, остави дракона да заспи и се обърни към 49.

11

Без съмнение знаеш, че най-доброто, което можеш да напра¬виш, е да призовеш дракона за помощта, която ти е обещал. Сигурен си, че той ще те последва. Отправяш се към Боунхил, за да получиш подкрепата му. Пътешествието преминава спокойно с помощта на фея, която те води и скоро си в пещерата на дракона. Произнасяш името му.



Обърни на 83.

Казваш на Розо, че за да избяга от гората, трябва да следва реката, която се влива в морето. Знаеш, че обикновено има град край устието на всяка река, и като го достигне, може да се качи на кораб за Годорно. Той се сбогува с теб, като ти казва, че винаги ще бъдеш скъп гост в неговата странноприемница в Бург. Това са последните му думи и той тръгва, за да се срещне с любимата си дъщеря.

Отново си сам, в безопасност в гората. Ужасната гледка и звуци, идващи от лагера на Хората от Запад, скоро са зад теб. Можеш да продължи на запад, обърни на 43; изток , обърни на 427; югозапад, обърни на 70, или пък на юг, обърни на 78.

13

Наоколо е тихо, не се обръщаш назад. Пътят е труден, мочурлив и обрасъл с трева. Трудно е да решиш накъде води, но вървиш напред, следвайки голямата река часове наред, докато падне нощта.



Шумовете на гората стават все повече: чува се бръмчене, трака¬не, грачене. Вървиш в компанията на самотен бухал. Не е лесно да намериш сухо местенце за отмора, но най-сетне отдъхваш върху купчина пръст. Ако притежаваш МАГЬОСНИЧЕСТВО и искаш да превърнеш медальона си в спасителен камък, обърни на 361. В противен случай те очаква 419.

14

- Ще бъде по-ужасно, отколкото можеш да си представиш. Вонята и сметта на големите градове се пречистват от гората. Дърветата поглъщат нечистия въздух от замърсяването, причинено от човека, и му го връщат чист, свеж и готов за вдишване. Гората е животворната кръв за света; без нея той ще се задуши и ще умре. Гре:ът на човека, мръсотията, отровите изчезват под живителната сила на природата. Ти чувстваш това, нали? - Жената те гледа с одобрителен поглед.



Усещаш, че можеш да й се довериш, и я питаш за Дървото на Знанието.

- Ако дойдеш в моето горско убежище, мога да те заведа до Великото дърво, но те предупреждавам, че ако нараниш дори едно листенце по пътя, никога не ще можеш да напуснеш гората. Като навлезеш в нея, следвай потока Бург до голямата река Сирион и след това се спусни по източния й бряг. Последователите ми ще ми носят вести за теб.

Тя взема жезъла си и удря веднъж по масата. Нейният стар кленов жезъл се превръща в малка флейта, която ти дава с думите.

- Надуй я в гората при нужда и приятелите ми ще ти помогнат.

Ти промърморваш благодарностите си и започваш да се чудиш как може да накара горските животни да изпълнят молбите й. Огънят тлее, жената заспива на стола си. Не ти се иска да я безпокоиш и наемаш стая за една нощ в странноприемницата.

Отбележи кленовата флейта в Дневника на Приключението и обърни на 333.

15

Дяволчето си слага пръстена от смарагд, като че ли е гривна, и се опитва да го извади. Но златният кръг се свива, докато идеално прилепне на китката му.



- Нещастие, нещастие, никога не ще мога да махна това прокле¬то нещо - ридае то.

- Помогни ми и аз ще извадя пръстена.

- Аз съм Куеръл, а Куеръл не се пазари.

-Тогава ти си затворник на пръстена на Господарката на гората завинаги и всяко живо същество в гората ще знае, че не си неин приятел.

Куеръл се сепва при тези думи и казва:

- Вземи от тъканта на отровна гъба. Направи настойка с вино от бъзов цвят и го дай на което и да е живо същество, което искаш да упоиш. То ще спи със съня на прокълнатото. Ето, че ти отворих пътя.

Дяволчето говори, а златният пръстен става все по-голям и пада от китката му, като потъва в тревата под гигантската гъба. Ти се сбогуваш с малкото дяволче и се връщаш в гората.

Добави отровната гъба към предметите си в Дневника на Прик¬лючението. Обърни на 406.

Преминаваш през стаята, без да се оглеждаш, и се правиш, че не си чул командата.

Звучи отново същият глас, но този път в повелителния тон се долавя гняв.

- Значи си мислиш, че можеш да дойдеш тук и да се държиш с нас, като че ли не заслужаваме вниманието ти, така ли? Глух ли си? Ти отстрани Валериан, нали? Ще те накарам да си платиш за това без< 'чие.

Хората се блъскат на излизане от стаята. Само старата жена в сиво остава,за да наблюдава борбата. Вече е твърде късно за друго. Трябва да се биеш или да избягаш.

Ако избягаш, без дори да хвърлиш поглед назад, обърни на 117. В противен случай трябва да се бориш. Обърни на 5.

17

Шансовете ти намаляват, тъй като все повече стражи нахлуват в шатрата. Заедно със съветниците на вожда те с лекота те побежда¬ват и те принуждават да коленичиш пред него. Вождът на Хората от Запад посяга към сабята си, изважда я и с дяволска усмивка пробожда сърцето ти. С теб умират и надеждите за спасяването на Арденската гора.



18

"и заявяваш, че приемаш дуела и стотици от най-мъдрите и древни горски духове и феи се появяват тихо иззад дърветата. Те те обграждат напълно. Стъпалата им изравят кръг в сметта в края на сечището.

Всички те са истински представители на вида си, с дълги вине¬ночервени коси и бледозелена кожа със сребрист отблясък. Дрехи¬те им, в сенките от зелено и кафяво, хармонират с гората зад тях и като че ли самите дървета са се вградили в сечището. Ако се измъкнеш от този кръг, би се чувствал като победител в състезание с тях.

- Само да пристъпиш извън кръга, и си загубен - заявява Кралят на горските духове. - Когато решиш как ще се биеш, ще избера шампион от своето кралство, за да застане срещу теб.

Ако имаш ЗАКЛИНАТЕЛСТВО и ти се иска да опиташ силата на твоята магия срещу тази на безсмъртните феи, обърни на 33. Ако пък притежаваш ФЕХТОВКА и изпитваш желание да изпробваш своето умение срещу шампиона на елфите, обърни на 50. Ако имаш ПОБОЙНИЧЕСТВО и си готов да се изправиш срещу един от бър¬зите и жилави елфи, обърни на 63. Ако не притежаваш нито едно от тези умения, ще трябва да се признаеш за победен: обърни на 163.

19

Драконът те изхвърля от пещерата и ти се търкаляш по брега надолу като златно гюлле. Опитваш се да се изправиш на крака, докато древното животно ти се подиграва.



- Много време не бях виждал златна костенурка по тези места.

То се смее и съска, а ти се олюляваш, отдалечавайки се от Боунхил.



Сподели с приятели:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   13




©obuch.info 2024
отнасят до администрацията

    Начална страница