Увод: За направата на такъв мащабен проект като mmorpg се изискват много сили, много умения и много труд. За целта този документ е успеха в един толкова мащабен проект. Тук ще намерите информация за кое, как и защо



Дата15.04.2017
Размер32.69 Kb.
Siyal
Welcome to Game Design Documentation
Join the world !

Моля не злоупотребявайте с тази документация и се придържайте при промени да подреждате нещата, както си му е реда!

Увод:
За направата на такъв мащабен проект като MMORPG се изискват много сили, много умения и много труд. За целта този документ е успеха в един толкова мащабен проект. Тук ще намерите информация за кое, как и защо. Приятно четене!

Работна среда:
За да се постигне работата в екип са нужни някой разделения…

За момента форума е мястото където може да се дават мнения и коментари относно работата на екипа.

Всяка неделя от 9 часа вечерта се събира екипа в Skype за да представи работата си през седмицата и да дава мнения и критики относно работата на другите хора от екипа.
Същевременно през седмицата могат да се правят конференти с различните класификации на труд

Процес на делничния конферент


- Всеки представя работата си
- Гласуване дали ще бъде прието с ясни критики
- План за следващата седмица
- Всякакви некоректни критики и намеци не се допускат и ще бъдат строго наказвани ! Държим да се спазва приятен тон и всеки да изслушва другия !

Длъжности:

Програмна част
- Главен програмист
- Спомагащ екип

3д част
- Моделинг – Герои, Врагове и животни (може би и NPC-та)
- Интериор – Маси, столове, шкафове и др.
-
Landscape – Дървета, храсти и др.
- Градове – Различни градове за различните раси
- Аниматор – Енвилопване (Ригинг)и създаване на движение

2д част
- Терен – Изработка на чернобели карти
- Концепти – За живи и не живи
- Текстуратор – За модели, сгради и прочие

- HUD –
почти готов нужно е само / още няколко бар-а
- Hero editor – трябва само да се завърши
- Икони / Магии / Таланти / Стандартни

Същност: ( Кое ? как и защо ? )
Начало на играта:
Както споменахме по рано проекта е MMORPG

Какво всъщност трябва да представлява?!
3 Етапа преди започване на игра
/ Меню / Регистрация / Създаване


/ Меню – Функции, Изработка на бутони, Изработка на Фон ( 3d лоу полигонна сцена )

Предложение за сцената:


Гора / Нощ / Зима
Пустиня / Ден / Лято
Водопад / Ден / Пролет
Поляна / Нощ / Есен


Съответно след въвеждането на Username и Password трябва да има плавно преливане от общия фон на менюто към Hero Editor-a / или ако вече има създаден герой към някакво базово място било то поляна, камъни, грамаден дъб и прочие.



/ Регистрация
Трябва да се извършва или през някакъв сайт (сайта на играта) или през самата игра, която да препраща информация до сайта през, който да може да си гледате статистиката, да изтривате дадени „работи” или някакви други манипулации.

След регистрацията се отваря…
/ Създаване (или така наречения Hero Editor)

За момента приетите работи, които той ще съдържа са:
Nickname място за въвеждане името на героя
Раса –
избиране на раса
Пол – Мъжки / Женски
Кожа –
Смяна цвета на кожата
Уши –
някои раси позволяват за избиране на различни модели уши
Прическа – Различни видове прически
Цвят –
Цвят на косата

Обмислящи:


Брада – В процес на обмисляне

---------------------------------------------------------------------------



Приети раси:
Хора
Елфи
Джуджета (Леари)
Иирита
Драки
Гноми
Орки
Тролове
Селестиали
Върколаци


Всяка една раса си има собствен град, собствено писание, собствени уникални черти и съответно индивидуален начин на живот.

Хора
Нормална физика
Стандартно лице

Елфи
Удължени уши (+ различни видове уши)
Фина структура
Друг цвят кожа

Джуджета
Ниски на ръст
Малко по голям нос от стандарта

Ирита
В процес на обмисляне

Гноми
В процес на обмисляне

Орки
Стабилна структура
Червеникави очи
Зеленикава кожа

Тролове
В процес на обмисляне

Селестиали
В процес на обмисляне

Върколаци
В процес на обмисляне

Начало на играта:
Първоначални настройки:

Движение на героя
W A S D – движение (move)
Space –
скок
Left Button Mouse – Активиране на различни обекти от HUD-a
Right Button Mouse – Атака
Е –
Активиране на разни обекти
- Може да се направи като възможност за бутане на разни предмети, бутане на ръчки, отваряне, вземане на оръжия и прочие
Q – Прозорец / Може да се направи в бъдеще през него да се пускат някакви мисии по самия сървър.
Tab – Статистика
Shift – Забавен ход
Ctrl – Клякане
N – Скилове
C - Чат


База данных защищена авторским правом ©obuch.info 2016
отнасят до администрацията

    Начална страница