Внимание! внимание!



страница1/17
Дата21.01.2018
Размер2.84 Mb.
#50823
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   17

Cl ILL l-LIT/ Hi. C [i lii;/;/;l






I




ВНИМАНИЕ! ВНИМАНИЕ! ВНИМАНИЕ!

Скъпи приятели!

С тази книга суперигра „Духът на прерията“ ти не само ще преживееш едно вълнуващо индианско приключение, но имаш и неповторимия шанс да участваш и спечелиш в специалния конкурс

ПОСЛАНИЕТО НА МАНИТУ“

Наградите са точни копия на оръжия в реални размери! С тях са се сражавали твоите любими герои:

  1. награда: ПУШКА „УИНЧЕСТЪР“,

  2. награда: ФРЕНСКИ КРЕМЪЧЕН ПИСТОЛЕТ,

  3. награда: КРЕМЪЧЕН ПИСТОЛЕТ „КЕНТЪКИ“.

И още: касетофон, уокмени, комплекти с книги- игри за останалите победители в конкурса.

За да участваш в конкурса, трябва внимателно да прочетеш съдържанието на тази книга и да попъл­ниш талона в края, като отговориш на две логически задачи и разчетеш посланието.

Скъпи приятелю, предлагаме ти и още една въз­можност да продължиш пътешествието с Духа на прерията - пиши ни как да бъде продължена тази книга суперигра! Най-интересното предложение ще бъде предадено на Джордж М. Джордж с молба да напише нова книга. Авторът на идеята ще бъде отличен със специална награда.

Издателство „ ACT РАЛА“

© Джордж М. Джордж, автор, 1994 © Спаско Ганчев, художник, 1994

ISBN 954-562-029-3
СУПЕРИГРА 6 С НАГРАДИ

ДЖОРДЖ М. ДЖОРДЖ

ДУХЪТ НА ПРЕРИЯТА



книга-игра




АСТРАЛА

София, 1994




Тази книга не е като другите... НЕ, ДРАГИ ЧИТАТЕЛЮ! Не бързай да прескочиш страницата! Зная, че подобни встъп­ления са ти омръзнали, но това наистина е нещо различно. В него няма да ти бъде обяснявано с какво книгата-игра се различава от другите книги, разликата сигурно ти е известна (ако все пак не си чел подобна книга, просто следвай указанията). Целта на този увод е да ти покаже разликата между ТАЗИ ИГРА и ОСТАНАЛИТЕ КНИГИ-ИГРИ.

В основните си правила ТАЗИ ИГРА е подобна на всички други. Описва се едно приключение, в което героят си ти. Разделена е на епизоди и развитието на действието зависи само от твоите решения. Дотук с приликите!

ПЪРВАТА РАЗЛИКА Е РЕАЛНОСТТА НА СЪБИТИЯ­ТА. Приключението е съставено по действителни случки от индианската история и по легенди от индианския фолклор. По-точно приключението се развива около две действителни случки: „Как Поуните престанали да принасят човешки жертви ма Утринната Звезда“ и „Връщането на Свещените Стрели на Шейените, отнети им от Поуните“. Разбира се, има и много измислени неща, все пак това е ИГРА, а не истори­чески учебник.

ВТОРАТА РАЗЛИКА Е СВОБОДНИЯТ ИЗБОР НА ГЕ­РОЙ. В повечето книги-игри, ти, читателю, имаш достатъчна свобода на действие, но обикновено си ограничен от възмож­ностите и способностите на героя. Очевидно е, че пълна свобода на избора е трудно да бъде постигната. Все пак трябва да има някакви ограничения. Един безсмъртен и свръхсилен супермен, който с един замах помита противниците си, би направил играта безсмислена. Но достатъчно е ограниченията да бъдат само в абсолютните възможности на героя.

В ТАЗИ КНИГА ти ще имаш възможност да избираш между ТРИМА герои, всеки от които, освен обичайните точки за „Сила“ и „Издръжливост“, притежава и шестнадесет специфични умения. Какви да бъдат началните точки на тези умения, ще можеш да решиш сам.

ТРЕТАТА РАЗЛИКА Е РАВНОПРАВНО УЧАСТИЕ НА ЧИТАТЕЛИТЕ. Някои автори смятат, че е невъзможно да се напише книга, в която „читател“ и „читателка“ да могат с еднакво основание „да бъдат героя“. Има много такива начини и тук е показан един от тях. Разбира се, с известен компромис, поради факта, че според индианските традиции и обичаи жената не може да бъде воин и вожд (и тук има няколкоизключения). Главното действащо лице е мъж, но „героят“ може да бъде както момче, така и момиче. Как е постигнато това, ще разбереш, като прочетеш книгата.

Един специален съвет към читателките: не изпускайте шанса си да управлявате един мъж! Такава възможност не се явява често!... Това беше само шега. Сериозното предложение е - ОПИТАЙТЕ СИЛИТЕ СИ! ОПИТЪТ СИ ЗАСЛУЖАВА!

ЧЕТВЪРТАТА РАЗЛИКА Е НАЙ-ПРИЯТНАТА. В ТАЗИ КНИГА-ИГРА, както и в много други, ще се сблъскаш с няколко логически задачи. Разликата е, че тук те не са поставени само да усложняват приключението. Правилното решение на тези задачи ще ти даде възможността да спечелиш една от големите награди на издателя. Как точно да стане това, можеш да разбереш в специалното приложените към книгата: „ПРАВИЛА ЗА УЧАСТИЕ В ИГРАТА С НАГРА­ДИ“ и „УКАЗАНИЯ ЗА ПОПЪЛВАНЕ НА ТАЛОНА ЗА УЧАСТИЕ В ИГРАТА С НАГРАДИ“.

И НАКРАЯ, ПОСЛЕДНАТА ПЕТА РАЗЛИКА. Тази кни­га-игра ще ти даде възможността да помислиш над идеята - „Какво би станало, ако подходящ човек се i амеси по подхо­дящ начин, в подходящ момент в индианската история“.

Разбира се „подходящият човек“ си ти, штателю! „Под­ходящият начин“ зависи от действията ти. А „подходящият момент“...? Ще го научиш, след като прочетеш ТАЗИ КНИ­ГА-ИГРА, която е съставена по метода на „ОТВОРЕНАТА ПОРЕДИЦА“.

Помисли само за откриващите се възможности: Биха ли могли индианците да спрат нашествието на белите? Биха ли могли двете раси да живеят заедно и в мир? Биха ли могли... индианците да завладеят Старият континент?

Стиховете, използвани в книгата за загадката „Послани­ето на Маниту“, са: „Радостната песен на Теоай-Тали“ от Н. Скот Момадей - „Гласът на Орела“ бр. 3 от януари 1993 г., и стих от поемата „Песен за Хайават“ от Хенри Уодсуърд Лонгфело - „Индейцм без томагавков“ изд. 1984 год.

Авторът и Издателят изказват своята благодарност към БЪЛГАРСКОТО ИНДИАНСКО ОБЩЕСТВО „ОРЛОВИЯТ КРЪГ“ за препоръките и материалите, които направиха възможно написването на тази книга. Особено за интересното списание „ГЛАСЪТ НА ОРЕЛА“, от страниците на което авторът получи много ценни сведения за живота на индиан­ците.
ДНЕВНИК НА ПРИКЛЮЧЕНИЕТО

-Сила

= 30

Издръжливост

= 50

Престиж

= 0


Бойни умения (разпредели 16 точки по желание) Стрелба с лък =

Стрелба с пушка =

Стрелба с пистолет =

Копие =

Томахавка =

Нож

Бойна тояга =

Без оръжие =

Ловни умения (разпредели 8 точки) Разчитане на следи =

Маскировка/промъкваме =

Боравене с ласо =

Яздене на кон =

Способности (разпредели 4 точки) Ораторски =

Лечителски =

Магически =

Тактически =

1.




1.

7.

. 2.




2.

8.

3.




3.

9.

4.




4.

10.

5.




5.

11.

6.




6.

12.

Бележки по хода на приключението:
Оръжия Предмети и придобивкиП. V


Сподели с приятели:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   17




©obuch.info 2024
отнасят до администрацията

    Начална страница