Доклад за дизайн на електронни обучителни игри за смартфон



Дата09.09.2017
Размер51.26 Kb.
#29837
ТипДоклад

С финансова подкрепа на програма „Учене през целия живот“ на Европейската Комисия

Номер на проекта: 531134-LLP-1-2012-1-BG-KA3-KA3MP

Електронни игри за социални и творчески компетенции“



Заглавие

Доклад за дизайн на електронни обучителни игри за смартфон

Продукт

3.1

Продукт

3.1а

Работен пакет

3

Работен пакет

3

Статус

Финален

Authors

Антонио Д‘Анджело

File Name

GDD_Executive_Summary_Mobile_Game_SGSCC_BG_version.doc

Този проект (531134-LLP-1-2012-1-BG-KA3-KA3MP) е частично финансиран от Европейската комисия. Настоящата публикация излага само възгледите на автора, като Комисията не носи отговорност за изчерпателността и верността на информацията, посочена тук, нито за възможните начини за нейната употреба.



Съдържание


Съдържание 2

Описание на процеса на създаване на игрите 3

Концепция на мобилните игри 3

Дизайн на мобилното приложение 3

Име на приложението 5

Първа игра (комуникационни умения – разпознаване на емоциите) 5

Втора игра 5

Tрета игра 5

Алтернатива 1 – Дневник на благодарността 5

Алтернатива 2 – Влизане в роля 6

Техническа спецификация 6

Електронни игри за социални и творчески компетенции“ (SGSCC)

Европейският проект “SGSCC” ще създаде набор от електронни обучителни игри (за компютър и смартфон), които ще спомагат на лица със специфични образователни потребности и лица в неравностойно положение за да подобряват социалните си компетенции както следва: емпатия, благодарност, комплимент, решаване на конфликти, приемане на другите, изразяване на собствени емоции, позиции и гледни точки, себеотстояване, усет за ситуация, подкрепа и насърчаване, споделяне, помощ, коопериране, комуникативност и креативност. Във връзка с тези цели екипът на проекта е заинтересован относно оценка и обратна връзка от бенефициентите на проекта, който ще бъдат съблюдавани по време на целия процес на разработка и пилотно тестване.

Описание на процеса на създаване на игрите


Този документ представя резюме на Доклад за дизайн и разработка на електронните обучителни игри за смартфон (операционна система Андроид, версия след 4.0.3), разработен в рамките на работен пакет 3. За повече информация може да прочетете целият доклад на Английски език.

Концепция на мобилните игри


Основната цел на мобилното приложение ще бъде да се подпомогне развитието на социални компетенции в обучаеми със специални образователни потребности като ги ангажира в игрови сценарии, който покрива определени дялове от обучителната програма на проекта.

Мобилното приложение се състой от три отделни игри, както следва:



  1. В първата игра играещият се научава да разпознава емоциите на хората, чрез изражението на лицето.

  2. Във втората игра играещият научава как да реагира на различни емоционални ситуации.

  3. В третата игра играещият научава как да се вземи най-доброто решение в ситуации от ежедневието.

Всяка игра се състой от три нива: инструкционално представяне относно това как се играе играта, обучително ниво, в което реално се играе играта и трето ниво, което дава обратна връзка въз основа на постигнатият резултат.

Дизайн на мобилното приложение


По подобие на играта за компютър и тук ще бъдат използвани околна среда и персонажи от културата на древните инки, както е посочено по-долу:

Логото на играта и нейните брандови елементи ще се базират на символи, типични за инките, както е показано на изображенията.



Ще бъде създаден и онлайн Наръчник на инките, който ще подпомага играчът по време на играта.

Геройте в игрите ще бъдат облечени в традиционни за инките костюми и оръжия. Това ще стане чрез съвместяване на класически дизайн от геройте на Дисни, съчетан с Японските манга герой.

За да бъдат достъпни игри ще бъде използван подходящ четлив шрифт.


Име на приложението


Предложеното наименование е ВИКТОРИНА НА ИНКИТЕ.

Първа игра (комуникационни умения – разпознаване на емоциите)


В първата игра „ЛИЦАТА НА ИНКИТЕ“ играчът трябва да избере правилните двойки еднакви икони, които изразяват една и съща емоция. (сълзи, смях, страх, радост и др.). Поредица от различни изражения на лицето ще се появяват на екрана на смартфона и аватар ще изписва и изговаря инстуркциите за играене. Играчът трябва да избере подходящата картинка, която отговаря на въпроса на аватара.

Във втората фаза на играта, играчът трябва да запомня местонахождението на конкретно изображение и когато намери същото да ги маркира с пръст и двете за да се отворят. Целта е да се отворят всички двойки еднакви емоционални изображения. Изображенията ще бъдат и с мъжки и с женки герой..

Третата фаза ще включва възможността за избор от самият играч на емоция, която отговаря на неговото моментно състояние и ще може да я сподели във Фейсбук.

Последната фаза подлежи на събиране на коментари от фокус групите в страните участнички относно нейната приложимост.


Втора игра


Втората игра се нарича "ВЪПРОСИТЕ НА ИНКИТЕ", в чието първо ниво играчът ще трябва да разпознава умения, силни страни и качества.

По време на играта, играчът ще трябва да отговаря с „Да“ и „Не“ на въпроси.

Целта е да се отговори правилно на всички 15 въпроса.

Ще се разработи и второ ниво с още 15 въпроса, които ще имат по-голяма сложност.

Резултатите ще могат да бъдат споделяни във Фейсбук (подлежи на проверка за съвместимост).

Tрета игра


В третата игра "ПРИКЛЮЧЕНИЯ НА ИНКИТЕ", в първата (обучителна) фаза играчът ще разучава взаимоотношенията си с другите хора.

Във второ ниво играчът ще трябва да помага на инките да разрешават проблеми в социални ситуации по най-добрия начин.

Ще бъдат създадени между 5 и 8 сцени. В третата фаза играта ще предоставя и съвети.

Алтернатива 1 – Дневник на благодарността


Играчът ще избира между различни изписани твърдения, чрез който той ще изразява благодарност. След всеки избор ще получава усмихната икона, а в края на играта греещо слънце.

Целта е играчът да се стреми да предоставя положително отношение колкото се може повече по време на играта.


Алтернатива 2 – Влизане в роля


Представлява една решетка с двама наблюдатели, които обхващат половината от екрана. Играчът трябва да избере къде да поставите обекта, в чиято роля трябва да влезе за да може да надиграе другият наблюдател (генериран от приложението).

Техническа спецификация


Приложението ще бъде достъпно за Андройд телефони и таблети под формата на .apk файл.

Изисквания: да бъде инсталирана програмата Adobe AIR (безплатно от Android Market).



Каталог: wp-content -> uploads -> 2013
2013 -> Временно класиране „В”-1” рг мъже – Югоизточна България
2013 -> Конкурс за заемане на академичната длъжност „Доцент в професионално направление Растителна защита; научна специалност Растителна защита
2013 -> 1. Нужда от антитерористични мерки Тероризъм и световната икономика
2013 -> Днес университетът е мястото, в което паметта се предава
2013 -> Програма за развитие на туризма в община елхово за 2013 г
2013 -> Йордан колев ангел узунов
2013 -> 163 оу „ Ч. Храбър в топ 30 на столичните училища според резултатите от националното външно оценяване
2013 -> Гр. Казанлък Сугласувал: Утвърдил
2013 -> Подаване на справка-декларация по чл. 116 От закона за туризма за броя на реализираните нощувки в местата за настаняване


Сподели с приятели:




©obuch.info 2024
отнасят до администрацията

    Начална страница