Същност, технологии, софтуерни средства, case studies,...
3. WebLabs: New representational infrastructures for (е-) learning:
а) Моделиране в анимационна компютърна среда Toon Talk с цел подпомагане усвояването на понятия от математиката и физиката (кинематиката). Потребителска група: 10 - 12 годишни ученици.
б) Разработка на модел и софтуерни средства за съвместно учене (включително от разстояние) чрез обмен и изследване на Toon Talk модели.
4. Мобилни комуникации и технологии в обучението
5. Технологии и средства в помощ на обучението на хора с увреждания.
1.Обработка на медицински изображения – CT, MRI, Рентгенови, ултразвук и др.
2.Геометрично и компютърно моделиране на 3d структурата на протеини
3.е-Health
4.Географски информационни системи - 2d и 3d визуализация, интернет базирани решения, графични бази от данни и знания
5.Геометрично моделиране в роботиката
6.Soft computing (размита логика, невронни мрежи, генетични алгоритми, интервални пресмятания) и приложенията им в гореспоменатите области
Езици за програмиране – C/C++, Java, XML
Доц. Красен Стефанов
Електронно обучение
Web бази от данни
Интегрирани информационни системи
Проект ДИОГЕН – създаване на приложение – Web услуга - "Content Provider Service", в среда на .NET. Приложението се създава по спецификация, възможно е заплащане. Изисква умения за работа с UML и .NET
Доц. Божидар Сендов
Административни web-базирани информационни системи (конкретно свързани с административната дейност във ФМИ)
доц. Боян Бончев
1. Стандарти и софтуернисистеми за електронно обучение (проект ARCADE) - cъщност, модели, стандарти, технологии, софтуерни средства, авторски среди, качество и ефективност.
2. Мобилни комуникации и технологии – Nokia Series 60, Symbian OS, J2ME, SMS/MMS.
3. Технологии и приложения в областта на интерактивната телевизия (проект MECiTV) – авторски среди, MHP, стандарти, Java xlets.
4. e-Business, e-Votes, m-Commerce – проектиране на Интернет/мобилни системи.
Езици за програмиране – C/C++, Perl, Java; MS .NET; XML/XSL/XSD; UML
Доц. Силвия Илиева
1. COTS
- Възможни решения с COTS
- Интегриране на софтуерни системи на базата на съществуващи компоненти