Save the Animals Pages Описание на страниците в “Save the animals”



Дата03.09.2016
Размер69.19 Kb.
#8262

Project: MATCh Save the Animals - Pages

Описание на страниците в “Save the animals”
Страница: WELCOME

На страницата е представен колаж от снимки на животни, който живеят в резервата. Всяка една от тези снимки се раздвижва, като се сменя с друга. Звучи музикален фон. Появява се надпис: SAVE THE ANIMALS.

Глас: Добре дошли в играта “Спаси животните”. За да започнете играта щракнете върху бутона Старт

Появява се бутон START под надписа. При натискането му детето се отзовава в стаята на директора на резервата (страница BOSSх – тази страници всеки път се избира по случаен начин от 7 такива – BOSS1, BOSS2, BOSS3, BOSS4, BOSS5, BOSS6, BOSS7. При всяка една от тях се търси различно животно.)


Страница: BOSSx

Описание на страницата: кабинет на директора на резервата, бюро с телефон, компютър, бележник, химикалки. На стената зад него карта на резервата. До бюрото кошче. Пред него два стола за посетители. По стените снимки на животни. Зад бюрото е Директорът, който пише нещо на компютъра. Телефонът звъни. Директорът вдига. Разговор:

Директора: Ало… Какво? …. Кога се е случило? …. Знаете ли кое е животното? … Някакви предположения?

Директора затваря телефона и натиска копче върху него: Потърсете зоо-дедектив!

Директора става, поглежда картата. На вратата се чука.

Директора: Да влезете.

Влиза зоо-дедектива (това е нашият герой): Г-н Директор.

Директора: Здравейте! Времето е малко, затова направо на въпроса. Преди 10 минути в диспечерския пулт се получи сигнал за животно, което е напуснало своя район на живеене. Вие знаете, че нашите животни са маркирани със специални чипове, за да можем да ги проследяваме. Животното, което е избягало е (име на животно Х). Повече информация за него може да намерите в нашата библиотека. Смятате ли, че може да го откриете?



Зоо-дедектива:

Да, разбира се

Не, не мога.

Директора:

Добре, тогава екипирайте се и успех. Довиждане.

Жалко. Благодарим Ви, че се отзовахте на нашия сигнал. Довиждане.

Зоо-дедектива:

Довиждане

Довиждане




Зоо-дедектива излиза от кабинета и преминава в страница: ANTREх

Зоо-дедективът излиза от кабинета и преминава в страница: ENDGAME


Страница: ANTREx

Коридорът пред директорския кабинет.

Врати с надписи: Библиотека, Екипировъчна, Резерват, Директор.

Детето избира с щракване на мишката как ще продължи.

При избор на Библиотека отива на страница LIBRARYx.

При избор на Екипировъчна отива на страница EKIPx.

При избор на Директор отива на страница BOSS-BACK.

Ако избере Резерват тръгва към вратата, но не може да я отвори. Системата издава съобщение: Вие сте облечен неподходящо за условията на резервата. Сменете екипировката си и опитайте отново!



Страница: BOSS-BACK

Стаята на директора. Зоо-дедектива влиза.

Директор: Какво става? Защо се връщате?

Зоо-дедектива: Извинете, сбърках вратата.

Зоо-дедектива излиза и отново попада в коридора. Страница ANTREх.

Страница: LIBRARYх


Етажерки с книги, като енциклопедии по азбучен ред. При щракване върху книга тя излиза от рафта и се отваря. В нея виждаме списък на животните със съответната буква. При щракване върху име на животно се отива на паспортната страница. От библиотеката се излиза с щракване върху вратата. Зоо-дедективът попада отнова в коридора – страница ANTREх.
Страница: EKIPx

В три стилажа са подредени екипи: за подводно търсене, за тропическа гора, случайно избрани елементи. Детето прави своя избор. При щракване върху елемент от екипа се получава информация за него - как се казва и за какво служи. След направения избор се връщаме в коридора. При правилен избор на екип отива на страница ANTRExe, при грешен - ANTREх.


Страница: ANTRExe

Коридорът пред директорския кабинет.

Врати с надписи: Библиотека, Екипировъчна, Резерват, Директор.

Детето избира с щракване на мишката как ще продължи.

При избор на Библиотека отива на страница LIBRARYхе.

При избор на Екипировъчна отива на страница EKIPx.

При избор на Директор вратата не се отваря.

Ако избере Резерват тръгва към вратата. Тя се отваря и героят попада в самия резерват сред гора край езеро. Страница REZERWATx.


Страница: LIBRARYхе


Етажерки с книги, като енциклопедии по азбучен ред. При щракване върху книга тя излиза от рафта и се отваря. В нея виждаме списък на животните със съответната буква. При щракване върху име на животно се отива на паспортната страница. От библиотеката се излиза с щракване върху вратата. Зоо-дедективът попада отнова в коридора – страница ANTREхе.
Страница: REZERWATх

Виждаме тропическа гора с няколко пътечки и знаци, който указват вида на животните, които живеят в този участък, част от езерото. Зоо-дедектива е облечен в съответния екип, който той по-рано е избрал. Детето с щракване на мишката, указва накъде да тръгне героя. Ако това не го направи за определено време по радиостанцията се чува гласът на директора: Какво става? Избрахте ли посоката, по която да тръгнете?. След избора на детето, се чува неговия отговор: Вече тръгнах г-н Директор. Зоо-дедектива напуска страницата в избраната посока.


Страница: ANIMALxyz

При среща на зоо-дедектива с животно се провежда следния диалог:



Животно:

Искаш ли да ти помогна?

Зоо-дедектива:

Да, разбира се.

Не, мога и сам

Животно:

Добре, но ще ми отговориш на един въпрос. Съгласен ли си?

Прекаленно смел си. Но мисля, че ще се срещнeм пак. Довиждане.

Зоо-дедектив:

Да

Не




Животно:

Въпрос на животното

Е, тогава няма да ти помогна. Трябва да се справиш сам. Довиждане.




Зоо-дедектив:

Избор на отговор от предложени варианти

Довиждане.







При верен отговор се разкрива правилната пътека за продължение.

При грешен отговор се разкриват всички пътеки за изход от местността

Животното напуска страницата, а зоо-дедективът се връща по пътеката, от която е влязъл.

Животното напуска страницата, а зоо-дедектива се връща по пътеката, от която е влязъл.

Животно:

Браво! Следвай пътеката.

До скоро! Успех!

Не позна. Избери си път за продължение. Успех!










Животното излиза от страницата, а героят по пътечката.

Детето избира с мишката накъде да продължи. След неговото щракване зоо-дедектива тръгва по избраната пътека и напуска страницата.







След среща с животно героят се озовава в дрруга страница ANIMALxyz, където се среща с друго животно и там се провежда аналогичен диалог.

При влизане в някой от страниците по радиостанцията се чува гласът на директора: Открихте ли животното?.



Зоо-дедектива:

Не продължавам да търся

Да

Директор:

Добре, ще се чуем по-късно.

Какви са координатите Ви?




Започва разговора на зоо-дедектива с животното.




Зоо-дедектива:




(поглежда в електронната карта) …………

Директор:




Изпращаме екип да върне животното в неговия район. Очаквам Ви при мен.

При верен отговор - намерено животно се преминава към страница GOODWORK

При грешен отговор – грешно посочено животно се преминава към страница BADWORKх


Страница: GOODWORK

Директорския кабинет. На вратата се чука.

Директора: Да, влезте.

Зоо-дедектива влиза.

Директор: Искам да Ви благодаря за добре свършената работа и да Ви връча грамота “Почетен член на дружеството “Приятели на животните”.

Директорът връчва грамота на зоо-дедектива.

Зоо-дедектива: Благодаря Ви, г-н Директор.

Преминава се на страница ENDGAME


Страница: BADWORKх

Директорския кабинет. Телефонът звъни. Директорът вдига и говори: Да. … Как така грешка. … Сигурни ли сте?… Добре, но животното все пак трябва да се намери…

Затваря телефона. На вратата се чука.

Директора: Да, влезте.

Зоо-дедектива влиза.

Директор: Преди малко екипът, който изпратихме да отведе животното до неговия район, ми съобщи, че животното, което сте открили не е търсеното от нас. Искате ли да опитате отново?



Зоо-дедектив:

Да

Не

Директор:

Добре побързайте

Добре. Все пак Ви благодаря за направените усилия.




преминаваме на страница ANTREх

преминаваме на страница ENDGAME


Страница: ENDGAME

Графичен екран с колаж от сцени от играта, надпис “Край на играта” и три бутона: Как е направена играта (страница TUTORIAL1),



Стартиране на играта (страница WELCOME) и

Автори на играта (страница AUTHORS).






Сподели с приятели:




©obuch.info 2024
отнасят до администрацията

    Начална страница