Sgscc наръчник за използване на мобилна игра „Въпросите на инките“



Дата03.09.2016
Размер53.36 Kb.
#8155









SGSCC Наръчник за използване на мобилна игра „Въпросите на инките“

Работен пакет

РП4

Заглавие на работен пакет

Мобилна игра за стимулиране развитието на социална и творческа компетентност

Статус

Версия 1.1

Начало на проекта

01/01/2013

Продължителност

30 месеца

Автори

Пиеро и Вилма Ферари

За повече информация може да посетите официалната страница на проект „SGSCC“ на адрес:

(www.games4competence.eu)


Съдържание



Въведение 3

Относно дизайна на играта за Андроид телефон 3

Описание 3

Платформа и спецификация на софтуерът 3

Концепция на играта 3

Как да изтеглите играта от Google Play Store 4

Сваляне на играта 4

Игрови сценарии на играта 5

Стартиране на играта 5

Първоначални настройки 5

Главно меню 5

Три игри 6

Първа игра 6

Втора игра 7

Tрета игра 8



Въведение


Този наръчник описва начинът, по който трябва да се използва играта “Въпросите на инките“ на проект „SGSCC”.

Относно дизайна на играта за Андроид телефон

Описание


Това е една приключенска игра.

Тя се състой от три пъзела, всеки от които при успешно завършване носи награда – диамант.

Всяка игра е свързана с различна социална компетенентост както следва:


  • Разбиране на емоциите;

  • Самочувствие;

  • Разбиране на различната гледна точка.

Платформа и спецификация на софтуерът


Играта „Въпросите на инките“ представлява мобилно приложение за смартфон с тактилен екран и операционна система Андроид (APK файл).

За да се стартира трябва да има и инсталиран Adobe Air (достъпен безплатно от Android Market).


Концепция на играта


Целта на играта е да подобри разбирането на учащи със специални образователни потребности чрез въвличането им в игрови модели посредством мобилната игра.

В първата игра учащият се научава да различава различните емоции, изписани по лицата на мъжки и женски герои. В нея играчът трябва да запомни и да отбележи мъжки и женски герой с еднаква визуална експресия.

Във втората игра учащият се научава как да мисли позитивно като избира позитивни твърдения.

В третата игра играчът се научава да се поставя в ситуация, когато срещуположната страна има различна гледна точка за едни и същи обекти.

Всяка от посочените игри има три части: теоретична, обучителна и заключителна с практическо приложение на получените знания.

Накрая на играта учащият получава и награда – успява да събере трите диаманта.

Логото на мобилната игра е сътворено на базата на типични символи от ерата на инките (вижте Фигура 1).



Фиг 1. Лого на играта

Дизайнът на героите съвместява традиционни костюми на инките заедно с класическо изражение на героите.


Как да изтеглите играта от Google Play Store


Можете да изтеглите играта директно от смартфон с операционна система Андроид или на таблет, използващ същата операционна система.

Необходимо е да имате мобилен интернет или WiFI връзка за да можете да изтеглите играта. Не е необходимо да я изтегляте на компютър и след това да я прехвърляте чрез USB канал.

Сваляне на играта


  1. Отворете Google Play на Вашето мобилно устройство.

  2. Въведете: INCA’S QUEST

  3. Натиснете върху търсене (на лупата)

  4. Натиснете върху иконата на INCA’S QUEST за да я инсталирате.

  5. След като я изтеглете просто натиснете на бутон „Инсталиране“.

  6. Трябва да приемете (Accept) инсталирането и да стартирате действията по финализиране като следвате указанията.

Игрови сценарии на играта

Стартиране на играта


Намерете иконата „INCA“ на вашето устройство и натиснете с пръст върху нея.

Първоначални настройки


Играта стартира с избор на език и след това дали ще бъде играна от мъж или жена. След което можете да натиснете върху „Играй играта“.


Главно меню


След като сте избрали полът на играчът ще последва кратко въведение за условието на играта. След това се показва екран, от където могат да бъдат стартирани трите игри.



  1. ЕМОЦИИ НА ИНКИТЕ

  2. ДУХ НА ИНКИТЕ

  3. ПРИКЛЮЧЕНИЯ НА ИНКИТЕ



Три игри

Първа игра


По време на теоретичната и обучителна фаза на играта учащият ще има възможност да разгледа различни емоционални изображения на лицата на мъж и жена: щастие, тъга, съмнение, изненада и тн.

По време на игровият практически цикъл същият участник ще трябва да запомни и избере двойката изображения на мъж и жена, които представят една и съща емоция.

Играта няма времево изпълнение, а целта е да се отворят всички двойки емоции.

След като приключи играта потребителят ще може да избере едно от посочените емоционални състояния и да го публикува във Facebook ако желае.




Втора игра


В обучителната част на втората игра, обучаемият ще трябва да помисли за себе си като избере позитивни твърдения. В случай, че избере негативно, играта ще му покаже съответно негативен визуален и звуков сигнал. Участникът може да продължи напред само ако е избрал положителният отговор.

Общо участникът трябва да отговори на 15 въпроса, които отново не са свързани с единица за времево приключване.

В края на тази игра учащият може отново да сподели едно от посочените позитивни твърдения и да го сподели във Facebook ако желае.


Tрета игра


В последната фаза на играта участникът ще трябва да различи личната от чуждата перспектива, касаеща едни и същи предмети, които се виждат и от двете страни – участник и кралят на инките.

По време на играта участникът ще вижда 2, 3 и 4 предмети, които той трябва да запомни по начинът на тяхната подредба. След това играещият трябва да посочи правилната поредица от предмети, която е видял той, и тази, която вижда кралят на инките от срещуположната страна.



В края на играта учащият ще може да сподели във Facebook като статус, че е изиграл успешно мобилната игра. В края на играта се изобразяват и спечелените три диаманта.



Този проект (531134-LLP-1-2012-1-BG-KA3-KA3MP) е частично финансиран от Европейската комисия. Настоящата публикация излага само възгледите на автора, като Комисията не носи отговорност за изчерпателността и верността на информацията, посочена тук, нито за възможните начини за нейната употреба.

Каталог: wp-content -> uploads -> 2013
2013 -> Временно класиране „В”-1” рг мъже – Югоизточна България
2013 -> Конкурс за заемане на академичната длъжност „Доцент в професионално направление Растителна защита; научна специалност Растителна защита
2013 -> 1. Нужда от антитерористични мерки Тероризъм и световната икономика
2013 -> Днес университетът е мястото, в което паметта се предава
2013 -> Програма за развитие на туризма в община елхово за 2013 г
2013 -> Йордан колев ангел узунов
2013 -> 163 оу „ Ч. Храбър в топ 30 на столичните училища според резултатите от националното външно оценяване
2013 -> Гр. Казанлък Сугласувал: Утвърдил
2013 -> Подаване на справка-декларация по чл. 116 От закона за туризма за броя на реализираните нощувки в местата за настаняване


Сподели с приятели:




©obuch.info 2022
отнасят до администрацията

    Начална страница