ТИЧАНЕТО НА ОХЛЮВИТЕ
Играчите се строяват на чертата. След сигнала те трябват да изминат определеня път, колкото е възможно по-бавно.
Печели този, който пристигне последен на финала.
Внимание: Необходимо е краката да се движат без да спират; дете, което не се движи или се спре, ще бъде елиминирано.
МЕЖДУ ДВА ОГЪНЯ
Необходимото: топка, тебешир
Очертайте ясно границите на мястото според долната схема.
Играчите се разделят на 2 групи, всяка група заема мястото си. Всeки отбор има капитан, той стои зад противниковия отбор.
Играчите трябва да удрят противниците с топката.
Ако капитанът вземе топката, може да удри противниците.
Може да вземеш топката само ако е отскочила, ако я вземеш преди да отскачи си изгорял. Който е изгорял отива да помага на капитана на другия отбор.
Побеждава последното дете, което не е ударено.
ХВАНИ ТОПКАТА
Необходима е топка.
Играчите правят голям кръг. Всяко дете е обозначено с число. Един играч е в центъра и извиква два или три номера. Повиканите деца трябва да вземат топката и който я вземе първи остава в центъра и играта продължава.
ВЪЛК МЕЖДУ НАС
Необходима е кърпичка.
Играчите са в кръг и вървят спокойно, в центъра на кръга е кърпата. Ръководителят казва нещо тихо на ухото на всяко дете. Той може да каже каквото поиска - всичко, което се сети. Важно е само на едно дете да каже: „Ти си вълка!”. Изведнъж вълкът отива в центъра, взима кърпата и трябва да пипне колкото се може повече играчи. Който е пипнат е елиминиран.
ПРЕСЛЕДВАНЕТО НА КЪРПАТА
Необходима е кърпичка.
Ръководителят на играта разделя играчите на две групи, които са на 20 метра една от друга зад една линия. В центъра е кърпата.
Играчите от едната група имат номера, децата от втората група също, така че да имаме двойки в двете групи.
Когато ръководителят каже число, децата които са с този номер трябва да вземат кърпата и да я занесат за линията. Така отбора получава точка.
Ръководителят може да каже два или три номера заедно.
Побеждава отборът с по-голям резултат.
ЛОВЕЦЪТ НА ПАНДЕЛКИ
Необходими са топка и панделки.
Всички играчи носят панделка вързана на ръка без един, който е ловец.
Този играч без панделка има топка. Той трябва да удари другите без да се движи от мястото си. Може да се движи само, когато е хвърлил топката.
Който е ударен маха панделка става ловец. Ловците могат да си помагат, така че топката да не е в ръцете им и да се движат. След определено време играта спира и побеждава този, който остане с панделката.
ТИЧАНЕТО НА СИАМЦИТЕ близнаци
Необходимо: няколко въжета
Играчите се разделят най-малко на две групи по четен брой деца. Във всеки отбор играчите се подреждат по двама, рамо до рамо.
Всяка двойка има въже(връв). С него всеки играч завързва своя крак с крака на другаря си. Хващат се под ръка и започва надбягването на сиамците!
ИГРА НА ЦАР
Необходимо: топка
Играчите се подреждат в редица един до друг. На 5 метра с гръб към тях застава един играч, който е цар. Той държи топка. Без да се обръща, хвърля я към редицата.
Играчите я хващат. Отново се подреждат с ръце на гърба. Един държи топката.
Царят се обръща и трябва да познае у кого е топката.
Ако познае, остава цар. Ако не познае, цар става този, който държи топката.
ТОПКАТА, КОЯТО търкаля
Необходимо: топка
Играчите се нареждат в кръг и се разкрачват. Като слагат краката си един до друг. В центъра е един играч, в когото е топката. Топката трябва да излиза от кръга чрез краката на играчите. Те не могат да движат краката си, а само да блокират топката само с ръце!
Сподели с приятели: |