Tribalwars-бот бот за tribalwars игра



Дата11.06.2018
Размер252.98 Kb.
#73504
 

 

 



 

 

 



 

 

 



 

Tribalwars-бот

бот за tribalwars игра

 

 

 



 

http://tribalwars.travianbot.com  

  

ICQ: 129193052



Въведение

Tribalwars - много интересно и вълнуващо онлайн игра (www.tribalwars.net).


Жанр: Стратегия
График: Запис лента
Клиент: Няма официално на всеки браузър.
Реални пари: Да не се даде решаващо предимство

Tribalwars - това е масивна мултиплейър онлайн игра, хиляди играчи да действат в един голям свят и начало на играта като собственик на селото.Същността на играта се състои в изграждане и развитие на селата, както и при извършване на търговия и война с други играчи.

Единственият недостатък на играта - играта отнема много време,
необходимостта от изграждане на сгради и полета, за да атакува други играчи да се изгради един войник, за да изпратите ресурси, за да проучат ситуацията от противника и т.н.

Играта с робот е много по-интересен, тъй като рутинни операции са извършени от бот, ден и нощ, и човекът остава само решаване на стратегически въпроси и се наслаждават на играта:)



Функции:

Авто-атаки

Bot атака всички играчи наоколо, всички времена, без да спира :-) и да носи много ресурси


(Особено за една нощ)
Също така е възможно да се използват за автоматично атаки, подкрепления, вместо на таймера,
изпрати много атаки в 1 секунда, и т.н. 
 

Авто-строя

Bot състояние да строят сгради се


Списъкът се определя какво да се изгради и той се опитва да го изгради на 5 минути.
Може автоматично да разрушават сгради.
Auto-изграждане на труд във всички селата си по едно и също време.

 

"Атака"-дневници

Bot часовници всички военни действия се, една атака и скаути /
Самия себе си показва колко войници е нападнат, колко загубени, независимо дали са катапулти, колко средства са влачени разстояние и т.н.
Удобно за последващото проучване и анализа. Съществува система от филтри и сортиране.
 

Трансфер ресурси

Бот в състояние да се изпрати на средства от село на село


Това е много необходимо, когато има много села.
Така например е възможно да управлява всички ресурси в основния с. автоматично и т.н.
Може да изпраща ресурси, когато има прекалено много ресурси> 80% и т.н.

 

Население гледате

Bot могат да гледат на растеж на точките и да се показват в разфасовка от 24 часа на ден
Така например е възможно да се научите, когато врагът спи и т.н.:)

Изградете войници
Бот в състояние да изгради войници, коне, овни, катапулти и т.н.

Може мента монета.




Alerter
Bot могат да проверяват автоматично всички села някой атаки или не
Кога ще има нападение срещу село бот информира за него със сигнал,
изпращане на ICQ и електронна поща.
Може да се запази войски (изпрати укрепване и обратно него) и икономия на ресурси, когато атаката идва.
 

"Атака" - координатор
Бот може да започне атака се нуждаят от време, или да атакува врага в атака работно време, или атака от много села
в същото време и т.н.

 

Game карта - бот има вграден в играта на сайта показва всички играчи.


Собствени села, приятелски съюзи и обединения враг, хранене - показва отделен цвят за по-лесно възприемане на положението на картата.

Съдържание




1. - Настройки
2.1 - Атаките на врагове
2.2 - атаки - информация за врагове
2.3 - атаки - обща информация за врагове
3. - Изграждането на войници и т.н.
4. - Прехвърляне на ресурси
5. - Населението гледате
6.1 - Атака-дневници
6.2 - Атака-дневници общо
6.3 - Атака-дневници диаграми
7. - Сгради
8.1 - Браузъри
8.2 - Игра карта
9. - Работа-регистър на бота
10. - Атака-координатор
11.1 Alerter (атака аларма)
11.2-Alerter - атаки, идващи
12. - Бележки

 

1.Настройки



 


 

1) Изберете от списъка английски език, че всичко е на английски език.

2) Попълнете сървъра, потребителско име и парола.
Server - ръчно въвеждане, в зависимост от сървъра, където играеш.
Потребителско име и парола - трябва да бот да влезете в самата игра.
Скорост на играта на войници - необходимостта от автоматични изчисления (обикновено = 1).

3) прокси сървър, прокси порт - не трябва да попълните, за да използвате прокси настройките друг от настройките на Internet Explorer


Настройките по подразбиране са взети от интернет настройки, Internet Explorer, важно е, че интернет работи в Internet Explorer.

4) се работи само по време на тези часове: - можете да зададете, когато роботът трябва да работят и когато бота на разстояние и не правят нищо, например през нощта, да бъдат като един човек, който спи през нощта.


Избира време 0-23 часа, в които времето бот трябва да работят

5) Компютърни ID - кажи го на администратора на Tribalwars-бот за регистъра програма.

6) Лиценз номер - тук въведете код за регистрация, получени от администратора на Tribalwars-бот.
В случай на успешна регистрация ще бъдат записани по-долу «Регистрирани - Добре - Пълен»

7) "Запазване на настройките - да записва всички промени на файла.


Бот също така записва всички промени при затваряне на програмата.
Тези таблици са записани след всяка промяна.

8) START - Старт на бота,


Програмата ще продължи да работи в същото състояние, в края ..
Също така бот започне работа, когато натиснете Старт на всяка друга раздела на бот.
След натискане на бутона за името ще се промени на «Пауза» - можете да натиснете за временно прекратяване на бота.
Когато бота работи в долната част е написана следващия път се опита да направи нещо, когато се спрете на работа, там е написано "Пауза»

9) По-горната част на робота е написано името и номера на версията на програмата.

 

 

Назад към съдържанието



 

2.1 - Атаките на врагове

 

 



 

 

 



Възможност за автоматично атакуват определени села в определени интервали от време, в последователност или едновременно.

Идеален за денонощна земеделие, може да ви донесе огромни количества ресурси и отричат ресурси от фермите до враговете си

 

Изб


За да започнете, попълнете той следните области:

1. Име - посочете коментар за собствена употреба

2. XY - координира XY (враг село координати)

3. Задача тип - изберете от наличните опции - "Атака", укрепване или Супер Атака (виж по-долу)

4. Интервал - времевият интервал в минути, след което атака или засилване ще се повтори.

     Обикновено - това отнема време за атака на врага и да се върнете

     (Например, ако време да отида до село на 10 минути - интервал = 20)

     (Ако е = 1, че ще изпрати армия има на всяка минута)

5. Копието боец ..Благородник - количество войници от различен тип.Можете да въведете 999 999 за изпращане на всички войници.

6. Село име - изберете си от село списък, от който селото атака.

     Ако не всички села в списъка - натиснете Обнови страница в бл.

7. Време за почивка - не попълните нищо (показва времето в минути до следващата атака)

8. Старт-завой - ще атакува един от една по описа на свой ред

   (Всички SuperAttack в списъка ще бъдат обработвани едновременно)

   Старт-Всички - ще изпрати всички нападения и подкрепления в списъка едновременно, и се повтаря всяка атака / армировка

след изтичане на срока, определен в "интервал" поле

 

9.Може да добавя всички enem те автоматично да се изброят.



      Кликнете с десния бутон на мишката в "атаки" в раздела, ще видите ново меню с

      "Попълнете всички" и "Изтриване на всички" бутона.

      Натиснете "Попълнете всички" - ще бъдат добавени всички села от вашия квадратни 7х7 в картата.

      Мога да изпълва повече врагове, повече разстояние също.

      Също така може да отваря всички други 7х7 квадрат в картата и се добавят врагове също.

 

10.Появи се нов "Супер" Атака "режим



Тя е за изпращане на множество атаки едновременно, на една и съща секунда.

След като натиснете "Start-Turn" - бота ще отидем на списъка два пъти, подготовка на войските,

и на 3-ти път пожари всички армии мигновено :-)

Добавете редове, един ред = 1 атака.

Натиснете Start-Turn.

 

В Microsoft Windows има грешка не позволява да се изпрати не повече от 2 вълни (сесии) за една секунда



Аз не съм намерил програма, която поправя тази грешка

Tweak Manager 2.1 за WindowsR

http://travianbot.com/tminstall.exe

http://www.pctools.com/tweak-manager/

Мрежа - протоколи - Промяна на броя на едновременните HTTP сесии (2-100)

рестартирате компютъра, след като се промени.

 

11.Ако използвате няколко браузъри и сметки - бота работи със съгл



, която е открита в Интернет-изследовател

 

12.Bot случайно добавя 0-2 минути, за да всяка атака



 

13.Задача тип = "Запис при атака" - роботът ще изпрати армировка и да го изпратите обратно, когато атаката идва скоро

      Войниците ще бъдат запазени:)

      Попълнете количеството на войници от различни видове да се спасят (може да запълни 999 999 за всички).

      X, Y координати - трябва да изпрати войници там (и обратно).

      Ако Име Село избран - да работи в това село само.

      Ако Име Село празни - да работи за всички села.

      "Alerter" трябва да се стартира.

 

             



14.Таблица "Групи"

Могат да бъдат разделени на нападенията срещу групата и старт / стоп тях поотделно.

Например можете да правите различни групи за различните собствените си села.

Името на групата - името на групата, има такива.

Разстояние - Разстояния клетки за автоматично запълване (обновяване) списък

    , на които да атакува. (Равняващи се на 3, за всички ваши квадратни 7х7)

Параметри за задачи тип = автоматично:

Копието боец ..Благородник - Видове войници, с които да атакува

    Най-малко войници да атакува (2 по подразбиране)

    Ако = 0, то тези войници няма да атакува.

    Скаути ще изпрати за шпионин.

Интервал - бота ще проверява всеки интервал минути дали на войниците у дома, и къде да изпратят своите

    (Също бот проверки веднага след завръщането си у дома войници)

    (По подразбиране 5 минути)

Време за почивка - не е необходимо да попълните.

    Колко минути остават до следващата проверка за това дали да изпрати войници.

 

15.Задача Тип = "Auto-мисли"



    Bot ще мисли себе си, които по-добре да атакува, колко войски да изпратите,

    погледнем в атака трупа е имало дефиниция или не, колко средства и т.н.

"Атака"-дневници трябва да се започне.(START бутона на "Дневник" в раздела)

    Попълнете вашите врагове, всички със задачата въведете = Auto

    (Попълнете в списъка могат да бъдат автоматично - щракнете с десния бутон на мишката - Fill-Всички)

    Натиснете START завой или START-всички (без значение)

    Проба алгоритъм е "да мисля за", където за атака на войници:

    Ако нищо не се знае за враг - след това да изпрати два войник или скаут.

    Ако ресурсите са били 100% - след това се изпраща до 2 пъти повече войници.

    Ако ресурсите са малко - след това да изпратите колкото се може повече войници, за да им даде възможност за улов на себе си всичко.

    Ако врагът Def - да го изпратите до 5 пъти повече войници.

 

16.Добавете враг на масата от картата - отваряне на враг в играта картата в бот-браузър, натиснете десния бутон на мишката в атаки раздела - ще бъде ново меню "Добавяне на 1 враг".



 

17. Refresh - бота ще актуализира списъка на враговете си в атака таблица. Bot ще актуализира името, население, съюз, период.Нови врагове няма да се добавят само тези новини е това.

 

 

Назад към съдържанието



2.2 - атаки - информация за врагове

 

 

 

Допълнителна информация за хранилки.


Не е необходимо да попълните нищо.Можете да промените името или тип задача.
Ако натиснете два пъти с мишката - село ще бъде открита в бот-браузър.

Сфера:
1) Номер на записа - номер на ред в реда, можете да промените за сортиране


2) име на групата - от името на групата атакува
3) Име - всеки за себе си. По подразбиране бот изпълва името на играча, алиансът на населението.
4) Задача вид - вид на работата = атака, арматура, SuperAtack, Auto-че
5) Enemy село - името на селото от врага
6) Enemy в Алианса - името на Алианса на врага
7) точки - точките на противника село
8) ресурси последната атака
9)% ресурси - ресурси на сто от последната атака
10) средната ресурси - колко взема ресурсите на средното за страната.
11) Def войници последно - колко войници са били в отбраната на противника село по време на последната атака
12) Def войници средно - колко войници в отбраната на противника село средно.
13) Последно атака време - време на последната атака
14) URL - URL връзка в селото

 

 



Назад към съдържанието

 

2.3 - атаки - обща информация за врагове



 

 

 



Допълнителна информация за враговете си - общите на всички времена.
Не е необходимо да попълните нищо.Можете да промените името или тип задача.

Сфера:
1) Номер на записа - номер на ред в реда, можете да промените за сортиране


2) Името на групата - име на атакуващата група
3) Име - всеки за себе си. По подразбиране бот попълнете името на играча, алиансът на населението.
4) Задача тип - "Атака", стоманобетонна, SuperAtack, Auto-мисля.
5) ресурси - колко ресурси ограбен от това село общо.
6) произшествия - колко от нашите войници загуби в това село
7) уби вражески войници - колко войници враг са били убити в тази враг село
8) Общо атаки - колко атаки направи.

 

Назад към съдържанието

 

3. - Изграждането на войници и т.н.



 

 

Бот в състояние да изгради армия автоматично -



войници, коне, овни, катапулти, заселници, началници

Също така може да ъпгрейд оръжия и оръжеен склад и т.н.

 

Изб


За да започнете, попълнете в следните области

1. Име - коментари, за ваше лично ползване

2. Задача тип - изберете от наличните опции - «Изграждане на войника", "Изграждане на войници при нападение следващите», «изграждане войници сума =».

3. Интервал - времето в минути, ботът ще се опита да изгради или надграждане на войниците от време на минута

4. Копието боец ..Благородник - размер на войници от различен тип

5. Село име - изберете вашия селото от списъка, в който селото се строи.


Ако не всички села в списъка - натиснете Обнови страница в бл.

6. СТАРТ - започва изграждането на войници автоматично

7. «Изграждане войници" и "Билд войници - Велики Казарма (стабилен)» - да се изгради една безкрайно войници всеки "интервал" минути,
въведете номера пред правилният тип войници
 (Основава най-много войници в този момент колко ресурси)

8.Изградете войници, когато атаката идва - изграждане на войници при атака, за да ви ще бъде по-скоро.

      Ако Село избрали име - за това село.

      Ако Село име е празно - за всички села.



9."Билд войници, обем =- основава само на необходимия брой войници.

10. Мента монета - бота ще мента монета в академията.

11. Изтриване на ред - кликнете с десен бутон в таблицата - появява ново меню "Изтриване на 1 ред".



12.Добавяне на ред - щракнете с десния в таблицата - появява ново меню "Добавяне на един ред."

13. Копие на реда - щракнете с десния в таблицата - появява ново меню "+ копие".Можете да отворите списък на селата в браузъра и натиснете бутона "+ копие" - на самия бот ще изпълни всички свои собствени села в списъка.



 

 

Назад към съдържанието

 

4. - Прехвърляне на ресурси



 

 

В бот може да изпраща ресурси между селата автоматично



Средствата могат да се изпращат към вашите собствени или по някакъв друг село, от няколко села едновременно, и т.н.

 

Изб



1. TEST бутона, който предоставя полуавтоматичен режим, когато можете да изпратите ресурси ръчно

2. Бутона "Старт" - започва автоматично работата на роботите.

3. Име - коментар линия за собствена употреба, има такива.

4. Задача тип - изберете "Изпрати ресурси" за това сурово да бъдат изпълнени, оставете празно, за да прескочите

5. Село име - изберете си от село списък, от който селото изпрати ресурси.

     Ако не всички села в списъка - натиснете Обнови страница в бл.

6. XY - координати къде да изпратите ресурси

7. Интервал - за минути, ще изпрати ресурси отново след определен интервал в автоматичен режим (СТАРТ натиснат бутон)

8. Дърво, глина и желязо - количество ресурси.Можете да въведете 999 999 за изпращане на всички ресурси.

9. Време за почивка - не е нужно да се излиза тук, то показва колко минути остават

      до следващия трансфер на ресурси.

10. "Изпратете когато 80%" - изпрати ресурси, когато сумата> 80% от максималната сума.

11. "Изпратете когато атаката идва" - изпрати ресурси 1 минути преди атаката, за икономия на ресурси.

      (Трябва да се стартира "Alerter")

12.За да изпратите ресурси на други села, в които им липсва

       ресурсите за изграждане на автоматично -

       попълните "помогне със средства от:" Изграждане на страницата.

13. "Изпращане на ресурси, обем =" - бота ще изпрати нужното количество ресурси (в един или повече пъти) и спира изпращането след това.


Попълване на "Село" и колко средства, за да изпратите дърво, глина, желязо.

14. "Нуждаете се от ресурси, съхранение на сто =" - бота си да поддържа необходимото количество средства като процент от склад.Ресурсите ще бъдат изпратени от селата, заети в раздела Билд "Помощ със средства от".


Попълване на "Село", и на процента за всеки вид ресурс от 0 до 100.

15. Изтриване на ред - кликнете с десен бутон в таблицата - появява ново меню "Изтриване на 1 ред".



16.Добавяне на ред - щракнете с десния в таблицата - появява ново меню "Добавяне на един ред."Можете да отворите желания село в браузъра и щракнете върху "Добавяне на 1 ред" - на самия бот ще запълни един ред.

17. Копие на реда - щракнете с десния в таблицата - появява ново меню "+ копие".Можете да отворите списък на селата в браузъра и натиснете бутона "+ копие" - на самия бот ще изпълни всички свои собствени села в списъка.

 

 

Назад към съдържанието



5. - Точките гледате

 

 

 

Bot помага, за да гледате растеж на точките на играчите



Така например е възможно да се научите, когато врагът спи:) и т.н.

 

Изб



1. TEST - за проверка на популациите на определени села веднъж

2. СТАРТ - началото на автоматична работа на бота.

 

3. Име - всички линии, за себе си



4. Задача тип - трябва да се "гледат" - ако тази линия трябва да работят автоматично

5. URL - URL на играча, или село, за да гледате след

      Натискането в браузъра на плейъра, например

      http://en10.tribalwars.net/game.php?screen=info_player&id=171757

      или натиснете върху с. играч, например

      http://en10.tribalwars.net/game.php?screen=info_village&id=13217

6. Интервал - времето в минути, през всички "интервал" минути ще има проверка на всички в списъка

7. pop1 POP2 .. pop23 - пунктовете на играча в момента от време на часа = от 0 до 23

8. t1 t2 .. T23 - увеличаване на точките на играча по време на един час - от 0:00 до 1:00 и т.н., до 23

9. Така например, ако увеличението на точки = 0 за дълго време - той е лице, е заспал по това време.

10."Добавя се 1 ред" - Бот ще добавите празен ред в списъка.Можете също да отворите в браузъра плейър да внимавате, и натиснете "Добавяне на 1 ред" - на самия бот ще запълни един ред.
Назад към съдържанието

 

6.1 - "Атака"-дневници



 

 

В тази игра винаги има много атаки, катапулти атаки, скаутите,



фалшификати и т.н. - трудно да следите всичко, което се случва.

Това е особено важно за вас, ако сте отбраната координатор на съюза

 

В бот автоматично сканира игра за нови военни операции



Тя записва всичко в база данни за анализ по-късно обработка, и така нататък.

 

Функции:



1. Бутонът TEST - вижте информация, след като

2. Delete-всичко - изтрива всички данни, ако вече не е необходима

3. Интервал - ще сканира за нова битка трупите с посочения интервал (в минути)

4. Старт - автоматично да започнат работа сканира

 

В този прозорец можете да:



1. кликнете два пъти с мишката - за да отворите регистър

2. Кликнете с десния бутон на мишката - за да включите филтъра

3. кликнете върху заглавието на колоната - да подреди трупи

4. натиснете десния бутон - "Анализ tribalwar-parser.net" - дневник ще бъде автоматично записва в архив битка доклад в интернет

 

Bot ви показва:



1. Кой атаки, и враг играч, Алианс име

2. Дата и час

3. Колко атакували, колко са били изгубени, колко катапулти

4. Колко средства са били взети

5. Друга информация, достъпна на редовни битка трупи

 

Назад към съдържанието


6.2 - "Атака"-дневници общо

 

 

Можете да видите статистически данни в различни раздели, за всички времена, или за период


 

Създаване:

1) Дата - датата на началото и края на периода, ако не се попълва за всички времена.

2) Подреждане по:


- А името на играча, враг име, враг НАТО име
- Нашите атаки, врагове атаки, общо

Например ако изберете "враг" и "нашите атаки» - това ще покаже всички врагове, които атакуват.


 

Изб


1. Врагът име, името на играча или враг НАТО име - имената на всички играчи, врагове или съюзи
(Геймър - член на нашия съюз)

2. Катапулт - котка apult общият брой на нападнатите

3. Войници - на атакували цели

4. Произшествия - колко войници е загуба на всички

5. Защита войници, убити от вражески войници - колко войници отбраната беше в селото, някои от тях са били убити «убити войници враг»

6. Общо ЦКС Ата - колко атаки цялата

7. Можете да използвате Fi лтер авто - горния ред в таблицата.
Можете да пишете всяка дума, цифри и знаци <=> *

 

 



Назад към съдържанието

 

6.3 - "Атака"-дневници диаграми



 

 

Можете да видите графики (диаграми) от атаки на различни параметри.



Графиките могат да бъдат построени през деня или с всеки изминал час.
 

Опции:


1. Дата на стартиране на г край е вписан в Общия страницата.

2. Играч име, врагът името си или името Съюз - можете да изберете от Общо страницата.


По подразбиране показва данни за профила си (пълен влизане в страницата за настройки).

3. С отметката «часа» се проверява - ще бъдат показани часа, с изключение на дни.

4. Ресурси - колко е ограбен resourc ове

5. Войник - колко войници е изпратен

6. Произшествия - колко е общите загуби

7. Защита войник, убит от вражески войници - колко са били войници в областта на отбраната и колко са били убити

8. Cata пулта - колко е катапулти

9.Общо Ата ЦКС - колко атаки.

10. В долната част на страницата - показва таблица с всички данни, за всеки случай.

11. В схемата могат да бъдат преместени с кликване на мишката право.

12. Можете да промените размера на диаграмата с левия бутон на мишката

 

 



Назад към съдържанието

 

7. - Сгради



 

 

Bot помага за изграждане на сграда автоматично.



1. Можете да създадете необходимата сграда

2. Можете да щракнете върху Auto-ресурси - и ще се основава на всички ресурси в полето на

      По този начин - на село ще се развива :-)

3. Refresh - опреснява списъка на селата и сгради в селото.

      Ако списъкът не е всичко села - щракнете върху Обнови.
Също така се актуализира списъкът на сградите в града, при натискане на десен в таблицата "селище" или таблица "сгради" ще има ново меню - "Refresh".

 

Изб



1. От лявата страна - списък на села

2. Дясна страна - в списъка на сгради, които могат да бъдат построени

3. Интервал - времето в минути след всеки интервал минути бот се опитва да създаде нещо

4. Newdid - бота ще се напълни го.

5. Билд - изграждане на една сграда

6. Авто-Build сгради - изграждане на всички сгради от списъка.

      попълват "Необходимо е ниво"

      Можете да построи сграда от ниво 0

      изберат вместо "празни" необходимостта "Билдинг" и "Необходимо е ниво".
Не изграждане на ресурсни полета (дърво, глина, желязо).

7. Auto-ресурс - изграждане на всички ресурсни полета.

      Изгражда само на дърво, глина, желязо.

      Изгражда факта, че по-изгодно да се изгради или на случаен принцип.

8. Auto-Destroy - разрушаване на сградата в играта

      Попълнете "приоритет" отрицателно число (например -1)

9. Приоритет - да бъдат изградени в съответствие с приоритетите

      толкова по-голям приоритет на по-ранната построени.

      Когато Приоритет> = 100 - тогава се изграждат единствено при тази сграда не, изграждане на други сгради.

10. Помощ със средства от: - изберете едно село, от където на донора ще бъдат изпратени ресурси

      когато няма достатъчно средства за строителството.

11. Изгражда всички сгради, в които "Необходимо е ниво"> = "Изграждане на ниво" и приоритет> 0

      Направете го като ресурс.

12. Можете да запазите / заредите списък на сградите. Например да се направи план за строеж

      и да я използва за изграждане на ново селище.

      Щракнете с десния бутон на мишката в таблицата сгради - ще бъде в менюто Save / Load


Назад към съдържанието

8.1 - Браузъри

 

 

 



Можете да използвате вградената в браузъра на бота, както и работата на Бот.

Можете да кликнете върху линка с мишката, или да въведете URL и натиснете ENTER.

 

Bot се играе без снимки и скриптове, за ускоряване на работата.


Ако щракнете върху самата мишка - ще бъдат със снимки.

 

Можете да играете на "Browser 2", след което ботът няма да ви безпокоят, а ти си бот, също.



 

 

Бот за много сметки



Bot могат да работят в много сметки в един сървър в същото време

За да използвате бот в много профили трябва:

1) копие папка с бот - ще има 2 ботове

2) натиснете "Запис на" бисквитки "от страница" Browser "във всеки робот и робот ще влезете в играта

Нуждаете се от Internet Explorer 5 или 6 версия (не работи в 7-версия).

 

Ако много сметки не работи тогава:



1) Затворете всички бот и IE

2) изтриване на файлове от папка себе си:

C:\Documents и Settings\SANEK\Cookies

 

Назад към съдържанието

 

8.2 - Игра карта



 

 

Bot е вграден в картата на играта.



На картата е показано с всички участници в играта.

 

1. Изтеглете карта - свалете картата на играта от един сървър, файловете http:// игра север / карта / ally.txt village.txt player.txt



2. Виж картата - покажи на картата в Bot

3. Селото - можете да изберете от списъка си село, и ботовете ще го покаже на картата

4. X / Y - можете да въведете вашето населено място, и ботовете ще постави на картата.

5. Размер на шрифта - промяна на размера на шрифта на картата

6. Карта на увеличение - за промяна на размера на клетките на картата.

7.Играчът, село, Име на тон той Алианса, X / Y, Население - проверява дали данните, показани на картата.

8.Собствени села - бот, ще покаже села избрания цвят.
Bot попълнете данните си за вход.
Можете да щракнете с десния бутон на мишката и изберете цвят.

9.В приятелски кланове - покажи Bot играч приятелски съюзи избрания цвят.


Попълнете името на съюза през ";"
със знака ">" ще отида на първата буква от името на съюза.
Можете да щракнете с десния бутон на мишката и изберете цвят.
Bot Опитвам се да не фермата на играчи от "приятелски съюз" за изпълнение на задачата въведете = автоматично.

10.Enemy Съюз - Bot показват играчите враг съюзи отделен цвят.


Попълнете името на съюза през ";"
със знака ">" ще отида на първата буква от името на съюза.
Можете да щракнете с десния бутон на мишката и изберете цвят.

11."Атака" ферма - бота ще покаже село играчите, които стопанство (има в списъка на атаки), индивидуален цвят.


Попълнете не е необходимо.
Можете да щракнете с десния бутон на мишката и изберете цвят.

12.На картата, можете да използвате бутона:


стрелка нагоре, надолу стрелка наляво стрелка, дясна стрелка,
страница нагоре (до 10 клетки), страница надолу (с 10 клетки)
дома (отидете на координатите X / Y е попълнено бот)
край (на координатите на мястото, където да отида до последния клик)

13.Справка - робот показва цялата информация за клетката (с.)


(Така че можете да го копирате)

 

На картата, можете да натиснете десния бутон на мишката и ново меню:



1. Отворете URL - отваряне бот игра карта в бот-браузър с центъра на тази клетка.

2. Добави към фермата списък - робот ще добавите клетки (селото) на "Атака"-списък на СТАДИОН acks страница, на първата група.

3. Изтриване от фермата списък - бота ще премахне тази клетка (с.) от "Атака"-списък на атаки страница, от всички групи.

 

Назад към съдържанието

 

9. - Работа-регистър на бота



 

 

Бот има запис на събитията, за всеки случай.


Обикновено не е необходимо.

 

Назад към съдържанието

 

10. - "Атака"-координатор



 

 

 



Бот може да изпрати войски автоматично, за да започне в определено време, или да се стигне до местоназначението и в определеното време

Атаките могат да бъдат изпращани от различни села, многобройни атаки на една и съща секунда са възможни.

 

Изб


За да започнете, попълнете в следните области

1. Име - всеки,

2. Задача тип - изберете от наличните опции - "Атака" или Укрепване

3. X1-От-Y1 От - координати на селото изпраща армия от

4. X1-Enemy Y2-Enemy - координати на дестинацията село

5. Село име - изберете си от село списък, от който селото атака.


Ако не всички села в списъка - натиснете Обнови страница в бл.

6. Копието боец ..Благородник - размер на войници от различен тип. Можете да въведете 999 999 за изпращане на всички войници.

7. Време за старт - време за стартиране на армията

8. Време-"Атака" - час на пристигане

9. Speed - скоростта на най-бавния войник

10. На горния панел: Време старт, Time-"Атака" - дата и час за избрания в момента суровини


Възможно е да натиснете бутона "влиза" и времето ще се определя за всички линии

11.START - за да започне автоматично работа

12."Атака"-координатор на използване на компютърни време, време трябва да бъде идентичен с този в компютъра и игра
За да синхронизирате времето - кликнете два пъти в бр време - време, интернет - Обновяване сега.
В бот време използване на компютър (не игра време)

13.Добавете враг на масата от картата - отваряне на враг в играта картата в бот-браузър, натиснете десния бутон на мишката в "Атака"-координатор раздела - ще бъде ново меню "Добавяне на 1 враг".



14. "Атака" групи - може да направи няколко групи с различни цели, толкова по-добре да се движат по права враг.

15. Копирайте един ред - щракнете с десния бутон на "Атака"-координатор таблица - ще дойде ново меню "+ копие".

16. Попълнете всички собствени села в списъка - отваря списък на селата в браузъра и натиснете бутона "+ копие" на "Атака"-координатор таблица.

 

Назад към съдържанието

 

11.1 - Alerter (атака аларма)



 

 

 



Бот може да се провери автоматично всички села някой атаки или не

Кога ще има нападение срещу село бот информира за това чрез сигнала, изпращане на ICQ и електронна поща

Информира текстови, колко атаки и времето до най-близкото атака.

 

Когато атаката идва, преди 1 минута може да:



1. Запиши войски - изпрати укрепване и назад, това
Добавяне на ред в атаки страница, тип задача = Запазване при атака

2. Прекарайте всички ресурси за изграждане на войници.


Добавяне на ред в Build войници страница, задача въведете = Build войници при нападение

3. Запиши ресурси - изпращане на всички ресурси в друго село.


Добавяне на ред в Изпрати ресурси страницата задача тип = Изпращане когато атака.
(На първо спаси войски, а след това изгради войници, след това икономия на ресурси).

 

настройка



1. Интервал, мин. - през всеки интервал минути ще провери всички села

2. ICQ UIN - номер на сметка ICQ

3. ICQ парола - паролата на ICQ сметка

4. ICQ сървър - сървъра на разрешение ICQ, обикновено login.icq.com

5. ICQ пристанище - пристанище на работа ICQ, е обичайно = 5190

6. Изпрати на ICQ UIN - номер на сметка ICQ, където да изпрати съобщение, в случай на атака

7. ICQ изпраща UIN2 - номер на сметка ICQ, където да изпрати съобщение, в случай на атака

 

8. Електронна поща - електронна поща от изпращане на съобщението



9. Е-мейл парола - парола от електронната поща

10. Е-мейл домакин - име на SMTP сървъра на пощата ви (например smtp.mail.ru)

11. Е-мейл пристанище - пристанище на работа електронна поща, е обичайно = 25

12. Изпратете електронна поща до - електронна поща, когато, за да изпратите съобщение, в случай на нападение

 

13. WAV файл - път към файл с звук на mp3 формат., WAV.


който ще се играе в атака

14. Съобщение - текстът на съобщението, които ще бъдат изпратени

15. "Изпращане на електронна поща и от noreply [в] travianbot.com "- бота ще изпрати имейл съобщения от собствени е-мейл адрес, ако е включен - тогава не е необходимо да попълните имейл от настройки.

 

Bot проверка на всички села, които представя в селата таблицата в "Билд" страница.



Всеки "интервал" минути преминете към всяко село и се проверява за атаки

 

Назад към съдържанието

11.2 - Alerter - атаки, идващи

 

 

 

Bot покаже списък на всички врагове атакува селото си -



Необходимостта да се изчисли скоростта на нападателя, той катапулти или не.

 

1. Enemy - името на врага



2. Село име - е ли името на селото на врага

3. Enemy съюз

4. Време-"Атака" - колко пъти враг ви атакуват.

5. Скорост - курсът, изчислен от бот - скоростта на нападателите.

6. Максимален войници - максимално възможен брой на вражески войски,
бот научава, гледане на всички "Атака"-дневници.

7. Точки - точките на противника село

8.X, Y - координати на селото на врага

9.Разстояние - разстоянието до селото на врага

10.Време за стартиране - времето започне атака, открити от бот

11. TEST - провери на атака на едно място и да попълнят в таблицата.

 

Назад към съдържанието

 

12. - Бележки



 

 

 



Скрий бот към табла - ще видите Tribalwars-бот икона в тава, кликнете върху иконката и ботовете ще се скрие.

 

Функционални клавиши за редактиране на таблици:



Вмъкване - добавя нов ред

CTRL + Delete - изтриване на ред

 

 

Как да обновя бот:



Изтеглете файла Tribalwars-setup.exe
http://tribalwars.travianbot.com/downloads/
Инсталиране на бот отново в същата папка и ще се актуализира, всички данни ще остане в сила.
 

В горната част на бот писмена форма номер:



 

Бот може да започне с параметри:



-min -минимизиране прозорец

-max -увеличите прозорец

-s0 -започне след 0 секунди

Tribalwars_bot.exe -min -s0



 

 

 



Успех:)


Сподели с приятели:




©obuch.info 2024
отнасят до администрацията

    Начална страница