Всички ирава над тази лига са заиаасни



страница1/8
Дата25.07.2016
Размер1.03 Mb.
#5086
  1   2   3   4   5   6   7   8
ХЕРМЕС

ЩЩА


Всички ирава над тази «лига са заиаасни.

Текстът или откъси от него, както и търговската марка, нс могат да се възпроизвеждат без съгласието на издателя.

© Вйдрвън Уейн (псевдоним на Алексапдър Алексаплроа), 1998 г.

© Робърт Блонд (псевдоним но Вогдап Русев), 1998 г.

© Ивайло Иванчев, рисунка на корицата и илюстрации, 1998 г.

ISBN 954-459-450-7

Способности на воин:

Независимо от това дали се сражаваш е меч ш!и е голи ръце, ти разиолагаш е Умение, равио на 10 (началиа стой¬ност, която иодлежи на промяна). Издръжливостта ти се равнява на 50 и също е променлива величина, но не може да надхвърли този брой точки - освен в изрично упоменат случай. Ако Издръжливостта ти падне до нула, играта свър¬шва.

Всеки от противниците ти щс има определено Умение и известен брой точки за Издръжливост. За да се сражават с някого от тях, трябва да посочиш наслуки в таблицата с числа в края на книгата и да прибавиш избраното число към Умението си. После прибавят друго, избрано по същия на*тн, число към Умението ца своя противник и сравняват получените сборове. Ако са равни, никой от двама ви нс е имал преимущество и ще трябва да посочваш пак. В про¬тивен случай този, чийто сбор е по-голям, е успял да нанесе успешен удар, а другият губи 2 точки Издръжливост.

Битката продължава по същия начин, докато някой от двама ви не изчерпи всичките си точки за Издръжливост - освен ако текстът изисква друго. Ако някой се сражава без оръжие, неговите успешни удари отнемат на другия само една точка Издръжливост.

Способности на магьосник:

Разполагаш с 15 точки за Магическа сила. Тя може да се увеличава и да намалява, ала допуснеш ли да падне до пула, повече не ще можеш да я възстановиш и използваш, дори по-късио да спечелиш нови точки.

Различните магии, които владееш, отнемат различен брой точки от Магическата ти сила. Всеки път, когато направиш магия от Свитъка на странстващия заклинател, губиш 1 точка Магическа сила. Използването на Могъща магия ти струва 2, а на магия от Великия завет - 3 точки Магическа сила.

Имал си възможност да овладееш десет магии по твой избор. Разгледай изброените по-долу и запити в дневника си тест магии от Свитъка на странстващия зиклииател, три Могъщи магии и една магия от Великия завет. Това ся магиите, конто можеш ла използват.

Тринадесет магии от Свитък и на странстващия заклинатсл:

1. Магията на чуждия образ ти позволява да изградиш и поддържаш върху собствения си образ какъвто и да е друг.

2. Магията на лечебната длан ти дава властта да леку¬ваш с докосване.

(Можеш да я използват винаги, без това да е споменато в текста, като отнемаш една точка от Магическата си сила, посочват едно число от таблицата и си възстановяваш съ¬ответния брой точки за Издръжливост. По метода на само- лечението обаче не можеш да надхвърлиш първоначалния им брой. Освен това нс можеш да я използваш по време на битка или ако вече си изгубил всичките си точки за Издръж¬ливост.)

3. Магията на подводното дихание ти дава възможност да прекарат неопределено време под водата.

4. Магията на властващия поглед ти позволява да нала¬гаш волята си само с поглед.

5. Магията на еленовия скок те прави способен да бягаш като вятъра, да прескачаш степи, да скачаш отвисоко.

6. Магията на дневния здрач ти позволява да се придвиж¬ваш незабелязано навсякъде.

7. Магията на послушната ключалка те прави способен да отвориш всяка ключалка само с едно докосване.

8. Магията на вечното сияние ти позволява да осветиш пътя си и да заслепиш врага си.

9. Магията на всевиждащото око ти позволява да виждаш в мрак и мъгла, през всякаква материя, дори отвъд хори¬зонта.

10. Магията на живата мъгла ти дава възможност да объркаш и затрудниш противниците сн.

11. Магията па тайнствената отрова ти позволява да от¬ровиш врага си, без дори да сс докосваш до чишата му.

12. Магията на дъждовния облак осигурява на твое раз¬положение малък дъждовен облак.

13. Магията иа пророческото зрение ти дава властта да надникнеш в бъдещето.

Седем от Могъщите магии:

1. Магията на свободния полет ти позволява да летиш като птица.

2. Магията на дивия огън те прави повелител на могъщи пламъци.

3. Магията на тъмната страна освобождава разрушител¬ните инстинкти, дремещи дълбоко в съзнанието ти.

4. Магията на смъртния мраз ти.дава власт над силата па студа.

5. Магията на поразяващата ръка ти позволява да сра- зяваш с мълнии враговете си.

6. Магията на всепомитащия вятър те прави господар на разрушителен вихър.

7. Магията на отвъдната нощ освобождава демони от пре- изподнята.

Три магии от Великия завет:

1. Магията на огледалния удар ти позволява да отразиш атаката на врага си, обръщайки я срещу него самия.

2. Магията на вътрешния глас ти позволява винаги да знаеш кое е добре за теб и кое - не.

3. Магията на непреодолимата защита е в състояние да те предпази действително от всичко.

Животът на главния герой, млад оргондски благородник с магически умения, се променя, когато селяните, живее¬щи недалеч от имението му, го повикват, за да ги отърве от мистериозното чудовище Сийморк, появило се от дъл¬бините на времето. В агонията си звярът му доверява, че го очакват много ло-могьщи противници, защото светът е започнал да се променя.

Думите на Сийморк се потвърждават, когато домът на героя е нападнат от деветима убийци в черно, носещи кожени маски на лицата си. В битката с тях загива Салиаи - единственият слуга, учител и приятел на младия магьос¬ник. Последните му думи подсказват на героя, че трябва незабавно да напусне имението и той се отправя към не¬далечния град Ердор, придружен от Снърки (оргондски ивичест апф, който се изживява като негов наставник), за да разбуди мистерията около маскираните нападатели.

По нътя към Ердор той се срепщ с Гине - пътуващ търговец и майстор на рапирата, който бързо спечелва доверието му. След мпожесгво премеждия и още сблъсъци с кожените маски в града героят не се приближава нито с крачка към истината.

На следващата вечер той попада в умело скроена с учас¬тието на продажния Гине засада и се сражава последова¬телно с митичен сив барс, надигнал се от гроба, и с пре¬дводителя на маскиралите убийци, който с помощта на черна магия се превръща в почти непобедим демон. Ма¬гическите умения на героя го спасяват и този път и когато битката свършва, му се явява призракът на покойния му баща, прочутия оргондски вълшебник Есталиои.

От разговора с него героят разбира, че промените, които вижда в Оргоцд, са резултатът от действието па странен магически феномен, наречен Призрачният вятър: могъща древна сила, която събужда всяко дремещо зло на земята.

Есталион хвърля свстлииа и върху произхода на маскира¬ните убийци: членове на прословутия клан „Синовете на Гуор“, те са служили вярно на Черния маг в Алкирия преди повече от петдесет годшш. Старият вълшебник на¬сочва сила си към мястото, където би могъл да разбере какво е предизвикало Призрачния вятър - сърцето на ле¬гендарната Алкирия, подвластна на вуйчото на героя: Езер¬ният град.

s %J *»60TO

' «Ш*»* 'VVrM‘\

o

^MTA tfCHA



Х*"ЛЛмв

N T4WAelj_-* “ — r

o §

f y-rff^' *vSwS.



■'-/ДЛ»И6 4- - _■■ „ „„ ■

/• % -J -- = V

^ГгК- ^_-

“x>*;


’ ^90Л> ^i-.^Voh

.АЛ/ГУ.^ А*н\

ат:к!ш.ж^й

r

#°9 :-5



i<^ ^ ^

1.

JIятното утро разцъфва пад Ердор и ярките лъчи на слън¬цето, проникнали през капаците на прозорците, проблясват в очите ти. Неохотно се надигаш от леглото, но щом отваряш прозореца и вдъхваш с пълни гърди свежия утринен въз¬дух, изведнъж усещаш, че си изпълнен с енергия и готов за дългото пътуване, което тс очаква.



- Ставай, Спърки! - подвикваш бодро.

Плъхоподобното същество недоволно изръмжава и закри¬ва очите си с разкошната си опашка, нашарена с тъмни ивици. Гласът, долетял иззад нея, е изпълнен с кисел сар¬казъм:

- Небеса! Ако знаеше само как ненавиждам тези състоя¬ния на необяснима сутрешна бодрост!

Присядат на леглото, за да обуеш ботушите си и да про¬вериш колко жълтици са останали в кесията ти. Броят им те изпълва с умерен оптимизъм. (Запшпи в дневника, че имаш двадесет жълтици.) Апфът изящно се протяга и скача на крака:

- И къде отиваме тъй целеустремено?

- Към Алкирия, Спъркли - отвръщаш, докато мяташ на рамо здравата си торба, нълиа със суха храна и различни неща за из път. - А засега - към пазара за коне!

Стгьрк с няколко скока се озовава в ушития специално за него джоб на торбата ти, докато отваряш вратата на стаята. Част от яростта в гласа му се е изгубила през дебелия плат:

- Не ме наричай така!

Ухилваш се и затваряш вратата зад гърба си.

Мини на 2.

2.

Упътен от собственика на странноприемницата, където си прекарал нощта, бързо се озоваваш на пазара за коне: го¬лямо открито пространство в покрайнините на града, изпъл¬нено с хора и животни дори в този ранен час. Цвиленсто и тропотът на стотици копита се смесват с виковете на про¬давачите, прегракнали сред облаците прах, които животни¬те постоянно вдигат от сухата земя.



- Хей, човече!

Обръщаш се към дребния мургав мъж, който води за юздите чудесен черен жребец с нервно потрепващи ноздри.

- Какво ще кажеш за туй конче, а? Казва се Вихър - продължава той бързо и се оглежда крадешком. - Ще ти го продам само за осем жълтици, ама между нас да си остане. Страпшо бързам, а останалите продавачи ще ме затрият, ако се догадят, че подбивам цената. Какво ще кажеш, а?

Цената действително е добра.

Ако решиш да вземеш Вихър, прехвърли се на 14.

Ако искаш да огледаш и други коне, мини на 6.

Шт

Произнасят заклинанието,‘докато се затичваш след бра¬датия, и когато силата на магията изпълва крайниците ти, се хвърляш, прелитайки около двадесет крачки с един-един¬ствен скок, и събаряш крадеца на земятач Замаян от вне¬запния удар, той изобщо не се съпротивлява, докато издърп¬ваш огърлицата от ръката му. Изправяш се и се връщаш при младата жена през шпалир от смаяни хора.



Мини на 15.

4.


- С удоволствие - отвръщат и прибираш жълтицата, ко¬ято ти подава (запиши прихода в дневника си).

Отстъпваш коня си на младата жена, тя го яхва с граци¬ята на танцьорка и ти повеждаш юздите на животното по улиците на Ердор към мястото, където се провеждат тради¬ционните летни игри.

- Мисля, че няма да ти бъде трудпо да си намериш работа — решаваш да й направиш комплимент. — Кой не обича красивите жени?

- Благодаря - усмихва се тя. - А отговорът на въпроса ти е: другите красиви жени. В Оргонд танцьорките винаги са били повече от желаещите да им платят.

Преди да отговориш, завивате зад един ъгъл и ти рязко спираш, защото пътят ви с препречен от трима въоръжени мъже, в единия от които разпознаваш брадатия крадец от пазара за коне. Младата жена рязко смутква коня ти с колене и те събаря на улицата, поемайки юздите в ръцете си. Безпомощно проследяваш как препуска след тримата си съучастници, докато на устните ти се оформя една звучна ругатня.

Мини на 5.

»■

- Много добро - заявява хладно младата жена. - Мисля, че освен коня, ще се сдобием и с малко пари. А, странниче?



Хвърляш h един злобен поглед и отново преместваш очи върху тримата си противници, двама от които са въоръжени с къси дебели тояги, а третият, брадатият им предводител - с широк двуостър меч.

Ако владееш някоя от следните магии и желаеш да я използват, мини на съответния епизод:

Магията на властващия поглед - на 21.

Магията па дневния здрач - на 25.

Магията на еленовия скок - на 29.

Магията на живата мъгла - на 33.

В противен случай ти остава да се биеш с крадците - на

37.


Или да избереш бягството - на 30.

Салиан те е научил да разпознаваш добрите коне и стъп¬ките ти без колебиние те отвеждат в тази част на пазара, където се продават животните, докарани от далечното крал¬ство Зафир. Спираш се на два жребеца на една и съща възраст, вероятно братя, продавали от висок мълчалив мъж, който почти не говори оргондски.



Борон е дребно бяло животно с дълга опашка и струва десет жълтици.

Влерк, нс по-едър от него, се отличава с красивото си оцветяване на кафяви и бели петна. Цената му е петнадесет жълтици.

Ако искаш някой от тях, мини на 14.

Ако искаш да потърсиш продавача на Вихър заради по¬тисната му цена, мини на 10.

Яхнал коня си, в тръс се отдалечаваш от пазара и пре¬косяват покрайнините на града, като внимателно прекар¬ваш животното между играещите в ораха депа. Когато на¬пускаш Ердор, все още е ранен предобед. Чака те дълъг път.



Мини на 36.

s.

. - За мен ще бъде удоволствие - отвръщаш галантно и спираш с жест ръката и, която се протяга към кесията на колана й. - Няма нужда от това.



Качваш се на коня си и протягаш ръка. С грацията на танцьорка младата жена сяда на седлото пред теб и ти подкарваш новия си кон в тръс към площада, където се провеждат традиционните летни игри на Ердор.

- Мисля, че няма да ти бъде трудно да си намериш работа - решаваш да й направиш комплимент. — Кой не обича красивите жени?

- Благодаря - усмихва се тя. - А отговорът на въпроса ти е: другите красиви жени. В Оргонд танцьорките винаги са били повече, отколкото желаещите да им платят.

Преди да отговориш, завивате зад един ъгъл и ти дръп¬ваш юздите, защото пътят ви е препречен от трима въоръ¬жени мъже, в единия от които разпознаваш брадатия кра¬дец от пазара за коне. Младата ти спътничка светкавично забива лакът в стомаха ти и тс избутва от седлото. Тежко падаш на улицата и безпомощно проследяваш как тя под- карва коня ти след тримата си съучастници.

Мини на 5.

f.

След едии остър завой конят ти се втурва напред след тичащия крадец и ти не успяват да избегнеш сблъсъка с ниския покрив на къщата, надвиснал над улицата на ниво¬то па носа ти. Ударът те изхвърля от седлото и ти тежко се стоварват на земята.



Загубите си на точки Издръжливост ще изчислиш, като носочиот едно число от таблицата. То определя и епизода, на който продължават.

Ако е по-голямо от шест, мини па 22.

Ако с по-малко или равпо на шест, очаква те 26.

10.


Напразио се оглеждаш из хаоса на пазара за коне, но мургавият собственик на Вихър о изчезнал. Твърдо реитен да спестиш от и без това ограничените си средства, избираш един жребец със скромното име Сивчо, отразяващо твърде правдиво качествата му. Той струва само пет жълтици.

Мини на 14.

11.

Как възнамеряваш да го преследваш?



С новия си кон - на 12.

Пеш - на 19.

12.

Мяташ сс па коня и го пришнорваш, преди да си изгубил от поглед крадеца.



Ако новият ти кон е Сивчо, мини на 20.

Ако е който и да е друг, очаква те 17.

12.

След един остър завой крадецът се озовава в дълга права улица и хуква е все сила по нея, ио конят ти го настига още па третия скок. Докато минаваш покрай него, го ритваш от височината на седлото и мъжът силпо се блъсва в стената. Скачаш от коня, измъкваш огърлицата от пръстите му и щом се убеждаваш, че не е наранен сериозно, поемаш об- ратно към пазара за коне, надявайки се младата жена да не си е тръгнала, докато с траело преследването.



Мини на 15.

14.


Запиши името на закупения от тебе кон в дневника и отбележи разходите си.

Повеждаш за юздите новия си жребец към изхода на пазара, като лавираш между хората и другите коне. Очите ти неволно се спират на красива млада жена, застанала до една бяла кобила и улисана в разговор с продавача. Точно тогава от тълпата изскача някакъв брадат мъж, откъсва от шията й разкошната й нефритена огърлица и се втурва навън, разблъсквайки хората. Жената е толкова изненада¬на, че дори не успява да извика, вдигнала ръка към мяс¬тото, където допреди миг е бил скъпият накит.

Ако желаеш да й помогнеш и владееш Магията на власт¬ващия поглед, мини на 18.

Ако искаш да използваш Магията на еленовия скок, пре¬хвърли се на 3.

Ако не владееш тези магии или не искаш да пГ използ¬ваш, остава ти просто да подгониш крадеца - на 11.

Или, разбира се, изобщо да не се намесваш - на 7.

vs.

- Благодаря ти, приятелю - покланя се леко жената, дока¬то поема огърлицата от ръката ти. - Това е горе-долу един¬ственото, което притежавам. — Тя мило се усмихва: - Всъщ¬ност нека не започваме познанството си с лъжа. Току-що продадох кобилата си, така че всъщност имам няколко жъл¬тици.



- Не си ли от града? — осведомяваш се учтиво.

Тя поклаща глава:

- Пристигнах едва снощи. Ще се опитам да си намеря работа като танцьорка на Ердорските игри, докато свърши лятото.

Кимваш и дръпваш коня си за юздите, канейки се да се сбогуваш.

- Ще може ли да те помоля за още една услуга? - Мла¬дата жена предпазливо докосва ръката ти. — Май ще имам нужда някой да мс придружи до Игрите. Не зная пътя, а в този град явно отдалеч разпознават чужденците. Ще ти платя една жълтица за услугата.

Ако приемеш предложението, мини на 4.

Ако искаш да й помогнеш, без да вземаш пари за това, продължи на 8.

Ако откажеш, мини на 16.

16.

- Съжалявам, но имам спешна работа - отвръщаш и се качваш на коня си. — Попитай някого за пътя до Игрите, не е далеч.



Тя свива устни и ти обръща гръб с грацията на танцьор¬ка. Подкарваш новия си жребец към изхода на.пазара, докато Сиърки се покатерва до върха на торбата и поглежда назад.

- Изглежда ми доста разочарована — отбелязва апфът невинно.

- Наистина бързаме, Спърк - отвръщаш през рамо.

Мини на 7.

17.

Животното изцвилва и се спуска в галон по тесните улици на Ердор, принуждавайки хората да отскачат с ругатни и крясъци от пътя ти. Стараеш се да не изгубваш от поглед широкия гръб на крадеца, но това става все по-трудно.



Прибавя едно число от таблицата към Умението си.

Ако сборът е по-голям или равен па 16, мини на 13.

Ако е по-малък от това число, прехвърли се на 9.

1 а,


Втрснчваш магическия поглед в него и му заповядваш да спре. Крадецът замръзва на място с изненадано израже¬ние и но помръдва, докато го доближаваш. Измъкваш огър¬лицата от ръката му, заповядват му да се маха и се връ¬щаш до младата жена сред шиалир от смаяни хора.

Мини на 15.

ft.

Хвърлят юздите и се втурват след крадеца, промушвай¬ки се между хората. Преднината му обаче е твърде голяма. Когато вече не виждаш широкия му гръб сред тълпата, из руга ватп и изоставят преследването.



Връщаш сс до входа на пазара за коне и .там те чака нова неприятна изненада: младата жена с възседиала новия ти кон и с крясъци го иритлиорва, принуждавайки хората да отскачат от пътя й. Тя профучава ни няколко крачки от теб с развята коса, очите ви се срещат за миг и конят ти отнася смеха й по улиците на Ердор. Ожесточено изруга ваш.

— Хм... - Сггьрк е избрал точно този момент, за да покаже носа ся от торбата. - Поправи ме, ако греша, по според мен те изиграха най-елементарно.

Не го поправяш и влизат отново в пазара за коне, изваж¬дайки олекналата си кесия. За пет жълтици сс сдобиват с един трътлест жребец със заспала физиономия на име Буре (запити името му и новия разход в дневника) и го повеж¬даш навън.

Продължаваш на 7.

Ж9.

Животното изцвилва, когото забиват пети в хълбоците му, но нс помръдва и с крачка напред. Леко изнервен, опитват отново и отново, но Сивчо твърдо отказва да пре¬следва крадеца. Когато п отърсваш брадатия мъж в тълпата, той вече е изчезнал от погледа ти.



Обръщат сс, за да провериш дали младата жена е забе¬лязала неуспешните ти опити, но за твое облекчение тя

също не е на мястото си и само прикритите усмивки по лицата на околните свидетелстват за провала ти храбро да се намесшп в случката.

- Слушай какво - навеждаш се към потрепващото ухо на новия си кон, — ако още веднъж ми направиш такъв номер, ще те превърна в жаба, ясно ли е? .

Сивчо тръсва глава и покорно се оставя да бъде подкаран в тръс към изхода на пазара за коне.

Мини на 7.

21.


Бързо описваш с ръка почти незабележимата фигура на заклинанието и се вторачваш в младата жена на коня.

- Спрете! — извиква тя, щом й предаваш заповедта си. — Конят е достатъчен. Да се махаме оттук!

- Млъкни, Ярла! - изръмжава брадатият мъж, без дори да я погледне. — Остави тази работа на нас!

Те пристъпват напред и ти измъкваш меча си за неиз¬бежната схватка.

Мини на 37.

22.


Ог удара в паважа изгубваш съзнание и когато в резултат на настоятелните опити на Спърки да те свести, като те дърпа със зъби за яката, най-сетне отваряш очи, откриваш, че конят ти е изчезнал. Днес явно е доста добър ден за брадатия крадец, който освен с иефритена огърлица, се е сдобил и с жребец.

- От самото начало си знаех, че това не е добра идея — казва строго апфът. - Представяш ли си какво щеше да стане, ако беше паднал върху мен?

С усилие ставаш на крака и се погътряш обратно към пазара за коне. Младата жена естествено вече не е там. Изваждаш поолекналата си кесия и срещу пет жълтици се сдобиваш с един трътлест кон със заспала физиономия на име Буре (запиши името му и новия си разход в дневника), след което напускаш пазара.

Мини на 7.

II.

С три скока бързото животно тс настига и красивата му ездачка яросгно те шибва по гърба с камшика, който неиз¬вестно откъде е измъкнала. Извикваш от болка (ударът ще ти струва 5 точки Издръжливост), преплитат крака и тежко падаш на улицата.



Изправяш се с цялата бързина, на конто си способен, и посрещаш на крака тримата си нападатели с меч в ръка. Младата крадла се отдръпва, за да направи място за схват¬ката.

Мини на 37.

14.

Препусваш в галоп по североизточния път към намира¬щия се в подножието на Дивите планини Алимар. Ако всич¬ко върви по план, щс пристигнеш в града по залея-слъмце и на следващата сутрин ще можеш да продължиш към Про¬ходите и Алкирия.



Към обяд спираш за почивка и хапват от принасяте в торбата си. Спърки отказва да яде с жалостивия аргумент, че от ездата му става лошо.

- Ще трябва да свикват, Спърклк - казваш убедително. - Оттук нататък все езда ни чака.

Алфът мъчително преглъща, докато наблюдава как с апе¬тит задъвквиш ново парче сушено месо. Прелестната му опашка с клюмнала на земята.

- Ще свикна! — изръмжава той във внезапен изблик на сила. - Ама ти кога ще свикнеш да не ми викаш така!

Челюстите ти спират да работят, щом осъзнават в какво си сс загледал от минута насам. Характерната форма на скалите, привидно изправени от някаква приумица на при¬родата недалеч от пътя, всъщност не е нищо друго освен символът на Древната магия, който десетки пъти си виждал нарисуван по свитъците, изучавани от теб в имението.

- Виж, Сиърк - посочват долмените, докато затваряш торбата и се изправяш на крака. - Това там със сигурност е оставено от Древните! Идваш ли?

- Не, благодаря - отвръща заядливо алфът. - Сам си го гледай. Ще остана тук и ще пазя коня да не избяга.

Хвърлян! поглед на спънатото животно, което кротко по* щипва тревата н& няколко крачки от вас, и свиваш рамене.

Продължаваш на 43.

Рязко се извръщаш и ттобягваш, промърморвайки закли¬нанието в движение. Крадците те последват с крясъци, но щом изскачат иззад ъгъла, те подминават, без да те забе¬лежат, и продължават иреследваисто по пустата улица. Ко¬гато тропотът на копитата на коня ти, пришпорван от кра¬сивата крадла, утихва зад следващия ъгъл, изругаваш и поематп обратно към пазара за коне.

- Хм... - Спърк е избрал точно този момент, за да покаже носа си от торбата. - Поправи ме, ако греша, но според мен те изиграха най-слементарно.

lie го поправяш и влизаш отново в пазара, изваждайки олекналата си кесия. За пет жълтици се сдобиваш с един трътлест жребец със заспала физиономия на име Буре (за- нипти името му и новия разход в дневника) и го повеждаш навън.



Сподели с приятели:
  1   2   3   4   5   6   7   8




©obuch.info 2024
отнасят до администрацията

    Начална страница