Тематизъм и мелос в клавирните сонати на Франц Шуберт. Форми и способи на тяхното интонационно въплъщаване в изпълнителския процес ДИСКУСИЯ Докладите се изпращат по електронната поща на адрес: dchetenianma@abv.bg до 30 юни.
Шрифт – Times New Roman, 14 р., разстояние между редовете 1, 5. Библиография – под линия, съгласно стандарта ( Официален правописен речник на българския език. БАН, Институт за български език “Проф. Любомир Андрейчин”.София: Просвета, 2012, с.124-130 ).
Шрифт – Times New Roman, 14 р., разстояние между редовете 1, 5. Библиография – под линия, съгласно стандарта ( Официален правописен речник на българския език. БАН, Институт за български език “Проф. Любомир Андрейчин”.София: Просвета, 2012, с.124-130 ).
ЧЕТВЪРТЪК / 16.05.2013 г. / 14:00 ч. / зала № 26 Пето заседание: 14:00 – 16:00
Боряна Найденова / проф. д-р Нева Кръстева
Проблемът за ритъма в западната християнска монодия
Антоанета Цокова / проф. д–р Е. Кутева
Средствата за изява на композиторската мисъл. Концепцията на Ебенезер Праут за влиянието на тембъра и словесния текст върху процеса на формообразуването
Аръм Джън / Стела Димитрова-Майстрова
Даоистките идеи и корейският музикален фолклор, отразени в композиционната техника на Исанг-Юн
Валентина Добрева / проф. д-р Л. Литова
Капанската фолклорна песен в три поколения от едно семейство в Опака
Виктория Христова / проф. д-р Л. Литова
Трънската диафония в репертоара на една самоковска певица
ДИСКУСИЯ Пауза: 16:00 – 16:20
Шесто заседание: 16:20 – 19:00
Евелина Йорданова / проф. док. изк. Виржиния Атанасова
Откриване на хорово-диригентски клас при Държавна Музикална Академия. Исторически преглед
Стелиана Баракова / проф. Теодора Павлович
Академичен хор "Света Параскева" - съчетание на традиция и съвременност
Дарина Чакърова
Нови техники на звукоизвличане и предизвикателства пред хоровия диригент
Шрифт – Times New Roman, 14 р., разстояние между редовете 1, 5. Библиография – под линия, съгласно стандарта ( Официален правописен речник на българския език. БАН, Институт за български език “Проф. Любомир Андрейчин”.София: Просвета, 2012, с.124-130 ).