Tribalwars-бот
бот за tribalwars игра
http://tribalwars.travianbot.com
ICQ: 129193052
Въведение
Tribalwars - много интересно и вълнуващо онлайн игра (www.tribalwars.net).
Жанр: Стратегия
График: Запис лента
Клиент: Няма официално на всеки браузър.
Реални пари: Да не се даде решаващо предимство
Tribalwars - това е масивна мултиплейър онлайн игра, хиляди играчи да действат в един голям свят и начало на играта като собственик на селото.Същността на играта се състои в изграждане и развитие на селата, както и при извършване на търговия и война с други играчи.
Единственият недостатък на играта - играта отнема много време,
необходимостта от изграждане на сгради и полета, за да атакува други играчи да се изгради един войник, за да изпратите ресурси, за да проучат ситуацията от противника и т.н.
Играта с робот е много по-интересен, тъй като рутинни операции са извършени от бот, ден и нощ, и човекът остава само решаване на стратегически въпроси и се наслаждават на играта:)
Функции:
Авто-атаки
Bot атака всички играчи наоколо, всички времена, без да спира :-) и да носи много ресурси
(Особено за една нощ)
Също така е възможно да се използват за автоматично атаки, подкрепления, вместо на таймера,
изпрати много атаки в 1 секунда, и т.н.
Авто-строя
Bot състояние да строят сгради се
Списъкът се определя какво да се изгради и той се опитва да го изгради на 5 минути.
Може автоматично да разрушават сгради.
Auto-изграждане на труд във всички селата си по едно и също време.
"Атака"-дневници
Bot часовници всички военни действия се, една атака и скаути /
Самия себе си показва колко войници е нападнат, колко загубени, независимо дали са катапулти, колко средства са влачени разстояние и т.н.
Удобно за последващото проучване и анализа. Съществува система от филтри и сортиране.
Трансфер ресурси
Бот в състояние да се изпрати на средства от село на село
Това е много необходимо, когато има много села.
Така например е възможно да управлява всички ресурси в основния с. автоматично и т.н.
Може да изпраща ресурси, когато има прекалено много ресурси> 80% и т.н.
Население гледате
Bot могат да гледат на растеж на точките и да се показват в разфасовка от 24 часа на ден
Така например е възможно да се научите, когато врагът спи и т.н.:)
Изградете войници
Бот в състояние да изгради войници, коне, овни, катапулти и т.н.
Може мента монета.
Alerter
Bot могат да проверяват автоматично всички села някой атаки или не
Кога ще има нападение срещу село бот информира за него със сигнал,
изпращане на ICQ и електронна поща.
Може да се запази войски (изпрати укрепване и обратно него) и икономия на ресурси, когато атаката идва.
"Атака" - координатор
Бот може да започне атака се нуждаят от време, или да атакува врага в атака работно време, или атака от много села
в същото време и т.н.
Game карта - бот има вграден в играта на сайта показва всички играчи.
Собствени села, приятелски съюзи и обединения враг, хранене - показва отделен цвят за по-лесно възприемане на положението на картата.
Съдържание
1. - Настройки
2.1 - Атаките на врагове
2.2 - атаки - информация за врагове
2.3 - атаки - обща информация за врагове
3. - Изграждането на войници и т.н.
4. - Прехвърляне на ресурси
5. - Населението гледате
6.1 - Атака-дневници
6.2 - Атака-дневници общо
6.3 - Атака-дневници диаграми
7. - Сгради
8.1 - Браузъри
8.2 - Игра карта
9. - Работа-регистър на бота
10. - Атака-координатор
11.1 Alerter (атака аларма)
11.2-Alerter - атаки, идващи
12. - Бележки
1.Настройки
1) Изберете от списъка английски език, че всичко е на английски език.
2) Попълнете сървъра, потребителско име и парола.
Server - ръчно въвеждане, в зависимост от сървъра, където играеш.
Потребителско име и парола - трябва да бот да влезете в самата игра.
Скорост на играта на войници - необходимостта от автоматични изчисления (обикновено = 1).
3) прокси сървър, прокси порт - не трябва да попълните, за да използвате прокси настройките друг от настройките на Internet Explorer
Настройките по подразбиране са взети от интернет настройки, Internet Explorer, важно е, че интернет работи в Internet Explorer.
4) се работи само по време на тези часове: - можете да зададете, когато роботът трябва да работят и когато бота на разстояние и не правят нищо, например през нощта, да бъдат като един човек, който спи през нощта.
Избира време 0-23 часа, в които времето бот трябва да работят
5) Компютърни ID - кажи го на администратора на Tribalwars-бот за регистъра програма.
6) Лиценз номер - тук въведете код за регистрация, получени от администратора на Tribalwars-бот.
В случай на успешна регистрация ще бъдат записани по-долу «Регистрирани - Добре - Пълен»
7) "Запазване на настройките - да записва всички промени на файла.
Бот също така записва всички промени при затваряне на програмата.
Тези таблици са записани след всяка промяна.
8) START - Старт на бота,
Програмата ще продължи да работи в същото състояние, в края ..
Също така бот започне работа, когато натиснете Старт на всяка друга раздела на бот.
След натискане на бутона за името ще се промени на «Пауза» - можете да натиснете за временно прекратяване на бота.
Когато бота работи в долната част е написана следващия път се опита да направи нещо, когато се спрете на работа, там е написано "Пауза»
9) По-горната част на робота е написано името и номера на версията на програмата.
Назад към съдържанието
2.1 - Атаките на врагове
Възможност за автоматично атакуват определени села в определени интервали от време, в последователност или едновременно.
Идеален за денонощна земеделие, може да ви донесе огромни количества ресурси и отричат ресурси от фермите до враговете си
Изб
За да започнете, попълнете той следните области:
1. Име - посочете коментар за собствена употреба
2. XY - координира XY (враг село координати)
3. Задача тип - изберете от наличните опции - "Атака", укрепване или Супер Атака (виж по-долу)
4. Интервал - времевият интервал в минути, след което атака или засилване ще се повтори.
Обикновено - това отнема време за атака на врага и да се върнете
(Например, ако време да отида до село на 10 минути - интервал = 20)
(Ако е = 1, че ще изпрати армия има на всяка минута)
5. Копието боец ..Благородник - количество войници от различен тип.Можете да въведете 999 999 за изпращане на всички войници.
6. Село име - изберете си от село списък, от който селото атака.
Ако не всички села в списъка - натиснете Обнови страница в бл.
7. Време за почивка - не попълните нищо (показва времето в минути до следващата атака)
8. Старт-завой - ще атакува един от една по описа на свой ред
(Всички SuperAttack в списъка ще бъдат обработвани едновременно)
Старт-Всички - ще изпрати всички нападения и подкрепления в списъка едновременно, и се повтаря всяка атака / армировка
след изтичане на срока, определен в "интервал" поле
9.Може да добавя всички enem те автоматично да се изброят.
Кликнете с десния бутон на мишката в "атаки" в раздела, ще видите ново меню с
"Попълнете всички" и "Изтриване на всички" бутона.
Натиснете "Попълнете всички" - ще бъдат добавени всички села от вашия квадратни 7х7 в картата.
Мога да изпълва повече врагове, повече разстояние също.
Също така може да отваря всички други 7х7 квадрат в картата и се добавят врагове също.
10.Появи се нов "Супер" Атака "режим
Тя е за изпращане на множество атаки едновременно, на една и съща секунда.
След като натиснете "Start-Turn" - бота ще отидем на списъка два пъти, подготовка на войските,
и на 3-ти път пожари всички армии мигновено :-)
Добавете редове, един ред = 1 атака.
Натиснете Start-Turn.
В Microsoft Windows има грешка не позволява да се изпрати не повече от 2 вълни (сесии) за една секунда
Аз не съм намерил програма, която поправя тази грешка
Tweak Manager 2.1 за WindowsR
http://travianbot.com/tminstall.exe
http://www.pctools.com/tweak-manager/
Мрежа - протоколи - Промяна на броя на едновременните HTTP сесии (2-100)
рестартирате компютъра, след като се промени.
11.Ако използвате няколко браузъри и сметки - бота работи със съгл
, която е открита в Интернет-изследовател
12.Bot случайно добавя 0-2 минути, за да всяка атака
13.Задача тип = "Запис при атака" - роботът ще изпрати армировка и да го изпратите обратно, когато атаката идва скоро
Войниците ще бъдат запазени:)
Попълнете количеството на войници от различни видове да се спасят (може да запълни 999 999 за всички).
X, Y координати - трябва да изпрати войници там (и обратно).
Ако Име Село избран - да работи в това село само.
Ако Име Село празни - да работи за всички села.
"Alerter" трябва да се стартира.
14.Таблица "Групи"
Могат да бъдат разделени на нападенията срещу групата и старт / стоп тях поотделно.
Например можете да правите различни групи за различните собствените си села.
Името на групата - името на групата, има такива.
Разстояние - Разстояния клетки за автоматично запълване (обновяване) списък
, на които да атакува. (Равняващи се на 3, за всички ваши квадратни 7х7)
Параметри за задачи тип = автоматично:
Копието боец ..Благородник - Видове войници, с които да атакува
Най-малко войници да атакува (2 по подразбиране)
Ако = 0, то тези войници няма да атакува.
Скаути ще изпрати за шпионин.
Интервал - бота ще проверява всеки интервал минути дали на войниците у дома, и къде да изпратят своите
(Също бот проверки веднага след завръщането си у дома войници)
(По подразбиране 5 минути)
Време за почивка - не е необходимо да попълните.
Колко минути остават до следващата проверка за това дали да изпрати войници.
15.Задача Тип = "Auto-мисли"
Bot ще мисли себе си, които по-добре да атакува, колко войски да изпратите,
погледнем в атака трупа е имало дефиниция или не, колко средства и т.н.
"Атака"-дневници трябва да се започне.(START бутона на "Дневник" в раздела)
Попълнете вашите врагове, всички със задачата въведете = Auto
(Попълнете в списъка могат да бъдат автоматично - щракнете с десния бутон на мишката - Fill-Всички)
Натиснете START завой или START-всички (без значение)
Проба алгоритъм е "да мисля за", където за атака на войници:
Ако нищо не се знае за враг - след това да изпрати два войник или скаут.
Ако ресурсите са били 100% - след това се изпраща до 2 пъти повече войници.
Ако ресурсите са малко - след това да изпратите колкото се може повече войници, за да им даде възможност за улов на себе си всичко.
Ако врагът Def - да го изпратите до 5 пъти повече войници.
16.Добавете враг на масата от картата - отваряне на враг в играта картата в бот-браузър, натиснете десния бутон на мишката в атаки раздела - ще бъде ново меню "Добавяне на 1 враг".
17. Refresh - бота ще актуализира списъка на враговете си в атака таблица. Bot ще актуализира името, население, съюз, период.Нови врагове няма да се добавят само тези новини е това.
Назад към съдържанието
2.2 - атаки - информация за врагове
Допълнителна информация за хранилки.
Не е необходимо да попълните нищо.Можете да промените името или тип задача.
Ако натиснете два пъти с мишката - село ще бъде открита в бот-браузър.
Сфера:
1) Номер на записа - номер на ред в реда, можете да промените за сортиране
2) име на групата - от името на групата атакува
3) Име - всеки за себе си. По подразбиране бот изпълва името на играча, алиансът на населението.
4) Задача вид - вид на работата = атака, арматура, SuperAtack, Auto-че
5) Enemy село - името на селото от врага
6) Enemy в Алианса - името на Алианса на врага
7) точки - точките на противника село
8) ресурси последната атака
9)% ресурси - ресурси на сто от последната атака
10) средната ресурси - колко взема ресурсите на средното за страната.
11) Def войници последно - колко войници са били в отбраната на противника село по време на последната атака
12) Def войници средно - колко войници в отбраната на противника село средно.
13) Последно атака време - време на последната атака
14) URL - URL връзка в селото
Назад към съдържанието
2.3 - атаки - обща информация за врагове
Допълнителна информация за враговете си - общите на всички времена.
Не е необходимо да попълните нищо.Можете да промените името или тип задача.
Сфера:
1) Номер на записа - номер на ред в реда, можете да промените за сортиране
2) Името на групата - име на атакуващата група
3) Име - всеки за себе си. По подразбиране бот попълнете името на играча, алиансът на населението.
4) Задача тип - "Атака", стоманобетонна, SuperAtack, Auto-мисля.
5) ресурси - колко ресурси ограбен от това село общо.
6) произшествия - колко от нашите войници загуби в това село
7) уби вражески войници - колко войници враг са били убити в тази враг село
8) Общо атаки - колко атаки направи.
Назад към съдържанието
3. - Изграждането на войници и т.н.
Бот в състояние да изгради армия автоматично -
войници, коне, овни, катапулти, заселници, началници
Също така може да ъпгрейд оръжия и оръжеен склад и т.н.
Изб
За да започнете, попълнете в следните области
1. Име - коментари, за ваше лично ползване
2. Задача тип - изберете от наличните опции - «Изграждане на войника", "Изграждане на войници при нападение следващите», «изграждане войници сума =».
3. Интервал - времето в минути, ботът ще се опита да изгради или надграждане на войниците от време на минута
4. Копието боец ..Благородник - размер на войници от различен тип
5. Село име - изберете вашия селото от списъка, в който селото се строи.
Ако не всички села в списъка - натиснете Обнови страница в бл.
6. СТАРТ - започва изграждането на войници автоматично
7. «Изграждане войници" и "Билд войници - Велики Казарма (стабилен)» - да се изгради една безкрайно войници всеки "интервал" минути,
въведете номера пред правилният тип войници
(Основава най-много войници в този момент колко ресурси)
8.Изградете войници, когато атаката идва - изграждане на войници при атака, за да ви ще бъде по-скоро.
Ако Село избрали име - за това село.
Ако Село име е празно - за всички села.
9."Билд войници, обем =- основава само на необходимия брой войници.
10. Мента монета - бота ще мента монета в академията.
11. Изтриване на ред - кликнете с десен бутон в таблицата - появява ново меню "Изтриване на 1 ред".
12.Добавяне на ред - щракнете с десния в таблицата - появява ново меню "Добавяне на един ред."
13. Копие на реда - щракнете с десния в таблицата - появява ново меню "+ копие".Можете да отворите списък на селата в браузъра и натиснете бутона "+ копие" - на самия бот ще изпълни всички свои собствени села в списъка.
Назад към съдържанието
4. - Прехвърляне на ресурси
В бот може да изпраща ресурси между селата автоматично
Средствата могат да се изпращат към вашите собствени или по някакъв друг село, от няколко села едновременно, и т.н.
Изб
1. TEST бутона, който предоставя полуавтоматичен режим, когато можете да изпратите ресурси ръчно
2. Бутона "Старт" - започва автоматично работата на роботите.
3. Име - коментар линия за собствена употреба, има такива.
4. Задача тип - изберете "Изпрати ресурси" за това сурово да бъдат изпълнени, оставете празно, за да прескочите
5. Село име - изберете си от село списък, от който селото изпрати ресурси.
Ако не всички села в списъка - натиснете Обнови страница в бл.
6. XY - координати къде да изпратите ресурси
7. Интервал - за минути, ще изпрати ресурси отново след определен интервал в автоматичен режим (СТАРТ натиснат бутон)
8. Дърво, глина и желязо - количество ресурси.Можете да въведете 999 999 за изпращане на всички ресурси.
9. Време за почивка - не е нужно да се излиза тук, то показва колко минути остават
до следващия трансфер на ресурси.
10. "Изпратете когато 80%" - изпрати ресурси, когато сумата> 80% от максималната сума.
11. "Изпратете когато атаката идва" - изпрати ресурси 1 минути преди атаката, за икономия на ресурси.
(Трябва да се стартира "Alerter")
12.За да изпратите ресурси на други села, в които им липсва
ресурсите за изграждане на автоматично -
попълните "помогне със средства от:" Изграждане на страницата.
13. "Изпращане на ресурси, обем =" - бота ще изпрати нужното количество ресурси (в един или повече пъти) и спира изпращането след това.
Попълване на "Село" и колко средства, за да изпратите дърво, глина, желязо.
14. "Нуждаете се от ресурси, съхранение на сто =" - бота си да поддържа необходимото количество средства като процент от склад.Ресурсите ще бъдат изпратени от селата, заети в раздела Билд "Помощ със средства от".
Попълване на "Село", и на процента за всеки вид ресурс от 0 до 100.
15. Изтриване на ред - кликнете с десен бутон в таблицата - появява ново меню "Изтриване на 1 ред".
16.Добавяне на ред - щракнете с десния в таблицата - появява ново меню "Добавяне на един ред."Можете да отворите желания село в браузъра и щракнете върху "Добавяне на 1 ред" - на самия бот ще запълни един ред.
17. Копие на реда - щракнете с десния в таблицата - появява ново меню "+ копие".Можете да отворите списък на селата в браузъра и натиснете бутона "+ копие" - на самия бот ще изпълни всички свои собствени села в списъка.
Назад към съдържанието
5. - Точките гледате
Bot помага, за да гледате растеж на точките на играчите
Така например е възможно да се научите, когато врагът спи:) и т.н.
Изб
1. TEST - за проверка на популациите на определени села веднъж
2. СТАРТ - началото на автоматична работа на бота.
3. Име - всички линии, за себе си
4. Задача тип - трябва да се "гледат" - ако тази линия трябва да работят автоматично
5. URL - URL на играча, или село, за да гледате след
Натискането в браузъра на плейъра, например
http://en10.tribalwars.net/game.php?screen=info_player&id=171757
или натиснете върху с. играч, например
http://en10.tribalwars.net/game.php?screen=info_village&id=13217
6. Интервал - времето в минути, през всички "интервал" минути ще има проверка на всички в списъка
7. pop1 POP2 .. pop23 - пунктовете на играча в момента от време на часа = от 0 до 23
8. t1 t2 .. T23 - увеличаване на точките на играча по време на един час - от 0:00 до 1:00 и т.н., до 23
9. Така например, ако увеличението на точки = 0 за дълго време - той е лице, е заспал по това време.
10."Добавя се 1 ред" - Бот ще добавите празен ред в списъка.Можете също да отворите в браузъра плейър да внимавате, и натиснете "Добавяне на 1 ред" - на самия бот ще запълни един ред.
Назад към съдържанието
6.1 - "Атака"-дневници
В тази игра винаги има много атаки, катапулти атаки, скаутите,
фалшификати и т.н. - трудно да следите всичко, което се случва.
Това е особено важно за вас, ако сте отбраната координатор на съюза
В бот автоматично сканира игра за нови военни операции
Тя записва всичко в база данни за анализ по-късно обработка, и така нататък.
Функции:
1. Бутонът TEST - вижте информация, след като
2. Delete-всичко - изтрива всички данни, ако вече не е необходима
3. Интервал - ще сканира за нова битка трупите с посочения интервал (в минути)
4. Старт - автоматично да започнат работа сканира
В този прозорец можете да:
1. кликнете два пъти с мишката - за да отворите регистър
2. Кликнете с десния бутон на мишката - за да включите филтъра
3. кликнете върху заглавието на колоната - да подреди трупи
4. натиснете десния бутон - "Анализ tribalwar-parser.net" - дневник ще бъде автоматично записва в архив битка доклад в интернет
Bot ви показва:
1. Кой атаки, и враг играч, Алианс име
2. Дата и час
3. Колко атакували, колко са били изгубени, колко катапулти
4. Колко средства са били взети
5. Друга информация, достъпна на редовни битка трупи
Назад към съдържанието
6.2 - "Атака"-дневници общо
Можете да видите статистически данни в различни раздели, за всички времена, или за период
Създаване:
1) Дата - датата на началото и края на периода, ако не се попълва за всички времена.
2) Подреждане по:
- А името на играча, враг име, враг НАТО име
- Нашите атаки, врагове атаки, общо
Например ако изберете "враг" и "нашите атаки» - това ще покаже всички врагове, които атакуват.
Изб
1. Врагът име, името на играча или враг НАТО име - имената на всички играчи, врагове или съюзи
(Геймър - член на нашия съюз)
2. Катапулт - котка apult общият брой на нападнатите
3. Войници - на атакували цели
4. Произшествия - колко войници е загуба на всички
5. Защита войници, убити от вражески войници - колко войници отбраната беше в селото, някои от тях са били убити «убити войници враг»
6. Общо ЦКС Ата - колко атаки цялата
7. Можете да използвате Fi лтер авто - горния ред в таблицата.
Можете да пишете всяка дума, цифри и знаци <=> *
Назад към съдържанието
6.3 - "Атака"-дневници диаграми
Можете да видите графики (диаграми) от атаки на различни параметри.
Графиките могат да бъдат построени през деня или с всеки изминал час.
Опции:
1. Дата на стартиране на г край е вписан в Общия страницата.
2. Играч име, врагът името си или името Съюз - можете да изберете от Общо страницата.
По подразбиране показва данни за профила си (пълен влизане в страницата за настройки).
3. С отметката «часа» се проверява - ще бъдат показани часа, с изключение на дни.
4. Ресурси - колко е ограбен resourc ове
5. Войник - колко войници е изпратен
6. Произшествия - колко е общите загуби
7. Защита войник, убит от вражески войници - колко са били войници в областта на отбраната и колко са били убити
8. Cata пулта - колко е катапулти
9.Общо Ата ЦКС - колко атаки.
10. В долната част на страницата - показва таблица с всички данни, за всеки случай.
11. В схемата могат да бъдат преместени с кликване на мишката право.
12. Можете да промените размера на диаграмата с левия бутон на мишката
Назад към съдържанието
7. - Сгради
Bot помага за изграждане на сграда автоматично.
1. Можете да създадете необходимата сграда
2. Можете да щракнете върху Auto-ресурси - и ще се основава на всички ресурси в полето на
По този начин - на село ще се развива :-)
3. Refresh - опреснява списъка на селата и сгради в селото.
Ако списъкът не е всичко села - щракнете върху Обнови.
Също така се актуализира списъкът на сградите в града, при натискане на десен в таблицата "селище" или таблица "сгради" ще има ново меню - "Refresh".
Изб
1. От лявата страна - списък на села
2. Дясна страна - в списъка на сгради, които могат да бъдат построени
3. Интервал - времето в минути след всеки интервал минути бот се опитва да създаде нещо
4. Newdid - бота ще се напълни го.
5. Билд - изграждане на една сграда
6. Авто-Build сгради - изграждане на всички сгради от списъка.
попълват "Необходимо е ниво"
Можете да построи сграда от ниво 0
изберат вместо "празни" необходимостта "Билдинг" и "Необходимо е ниво".
Не изграждане на ресурсни полета (дърво, глина, желязо).
7. Auto-ресурс - изграждане на всички ресурсни полета.
Изгражда само на дърво, глина, желязо.
Изгражда факта, че по-изгодно да се изгради или на случаен принцип.
8. Auto-Destroy - разрушаване на сградата в играта
Попълнете "приоритет" отрицателно число (например -1)
9. Приоритет - да бъдат изградени в съответствие с приоритетите
толкова по-голям приоритет на по-ранната построени.
Когато Приоритет> = 100 - тогава се изграждат единствено при тази сграда не, изграждане на други сгради.
10. Помощ със средства от: - изберете едно село, от където на донора ще бъдат изпратени ресурси
когато няма достатъчно средства за строителството.
11. Изгражда всички сгради, в които "Необходимо е ниво"> = "Изграждане на ниво" и приоритет> 0
Направете го като ресурс.
12. Можете да запазите / заредите списък на сградите. Например да се направи план за строеж
и да я използва за изграждане на ново селище.
Щракнете с десния бутон на мишката в таблицата сгради - ще бъде в менюто Save / Load
Назад към съдържанието
8.1 - Браузъри
Можете да използвате вградената в браузъра на бота, както и работата на Бот.
Можете да кликнете върху линка с мишката, или да въведете URL и натиснете ENTER.
Bot се играе без снимки и скриптове, за ускоряване на работата.
Ако щракнете върху самата мишка - ще бъдат със снимки.
Можете да играете на "Browser 2", след което ботът няма да ви безпокоят, а ти си бот, също.
Бот за много сметки
Bot могат да работят в много сметки в един сървър в същото време
За да използвате бот в много профили трябва:
1) копие папка с бот - ще има 2 ботове
2) натиснете "Запис на" бисквитки "от страница" Browser "във всеки робот и робот ще влезете в играта
Нуждаете се от Internet Explorer 5 или 6 версия (не работи в 7-версия).
Ако много сметки не работи тогава:
1) Затворете всички бот и IE
2) изтриване на файлове от папка себе си:
C:\Documents и Settings\SANEK\Cookies
Назад към съдържанието
8.2 - Игра карта
Bot е вграден в картата на играта.
На картата е показано с всички участници в играта.
1. Изтеглете карта - свалете картата на играта от един сървър, файловете http:// игра север / карта / ally.txt village.txt player.txt
2. Виж картата - покажи на картата в Bot
3. Селото - можете да изберете от списъка си село, и ботовете ще го покаже на картата
4. X / Y - можете да въведете вашето населено място, и ботовете ще постави на картата.
5. Размер на шрифта - промяна на размера на шрифта на картата
6. Карта на увеличение - за промяна на размера на клетките на картата.
7.Играчът, село, Име на тон той Алианса, X / Y, Население - проверява дали данните, показани на картата.
8.Собствени села - бот, ще покаже села избрания цвят.
Bot попълнете данните си за вход.
Можете да щракнете с десния бутон на мишката и изберете цвят.
9.В приятелски кланове - покажи Bot играч приятелски съюзи избрания цвят.
Попълнете името на съюза през ";"
със знака ">" ще отида на първата буква от името на съюза.
Можете да щракнете с десния бутон на мишката и изберете цвят.
Bot Опитвам се да не фермата на играчи от "приятелски съюз" за изпълнение на задачата въведете = автоматично.
10.Enemy Съюз - Bot показват играчите враг съюзи отделен цвят.
Попълнете името на съюза през ";"
със знака ">" ще отида на първата буква от името на съюза.
Можете да щракнете с десния бутон на мишката и изберете цвят.
11."Атака" ферма - бота ще покаже село играчите, които стопанство (има в списъка на атаки), индивидуален цвят.
Попълнете не е необходимо.
Можете да щракнете с десния бутон на мишката и изберете цвят.
12.На картата, можете да използвате бутона:
стрелка нагоре, надолу стрелка наляво стрелка, дясна стрелка,
страница нагоре (до 10 клетки), страница надолу (с 10 клетки)
дома (отидете на координатите X / Y е попълнено бот)
край (на координатите на мястото, където да отида до последния клик)
13.Справка - робот показва цялата информация за клетката (с.)
(Така че можете да го копирате)
На картата, можете да натиснете десния бутон на мишката и ново меню:
1. Отворете URL - отваряне бот игра карта в бот-браузър с центъра на тази клетка.
2. Добави към фермата списък - робот ще добавите клетки (селото) на "Атака"-списък на СТАДИОН acks страница, на първата група.
3. Изтриване от фермата списък - бота ще премахне тази клетка (с.) от "Атака"-списък на атаки страница, от всички групи.
Назад към съдържанието
9. - Работа-регистър на бота
Бот има запис на събитията, за всеки случай.
Обикновено не е необходимо.
Назад към съдържанието
10. - "Атака"-координатор
Бот може да изпрати войски автоматично, за да започне в определено време, или да се стигне до местоназначението и в определеното време
Атаките могат да бъдат изпращани от различни села, многобройни атаки на една и съща секунда са възможни.
Изб
За да започнете, попълнете в следните области
1. Име - всеки,
2. Задача тип - изберете от наличните опции - "Атака" или Укрепване
3. X1-От-Y1 От - координати на селото изпраща армия от
4. X1-Enemy Y2-Enemy - координати на дестинацията село
5. Село име - изберете си от село списък, от който селото атака.
Ако не всички села в списъка - натиснете Обнови страница в бл.
6. Копието боец ..Благородник - размер на войници от различен тип. Можете да въведете 999 999 за изпращане на всички войници.
7. Време за старт - време за стартиране на армията
8. Време-"Атака" - час на пристигане
9. Speed - скоростта на най-бавния войник
10. На горния панел: Време старт, Time-"Атака" - дата и час за избрания в момента суровини
Възможно е да натиснете бутона "влиза" и времето ще се определя за всички линии
11.START - за да започне автоматично работа
12."Атака"-координатор на използване на компютърни време, време трябва да бъде идентичен с този в компютъра и игра
За да синхронизирате времето - кликнете два пъти в бр време - време, интернет - Обновяване сега.
В бот време използване на компютър (не игра време)
13.Добавете враг на масата от картата - отваряне на враг в играта картата в бот-браузър, натиснете десния бутон на мишката в "Атака"-координатор раздела - ще бъде ново меню "Добавяне на 1 враг".
14. "Атака" групи - може да направи няколко групи с различни цели, толкова по-добре да се движат по права враг.
15. Копирайте един ред - щракнете с десния бутон на "Атака"-координатор таблица - ще дойде ново меню "+ копие".
16. Попълнете всички собствени села в списъка - отваря списък на селата в браузъра и натиснете бутона "+ копие" на "Атака"-координатор таблица.
Назад към съдържанието
11.1 - Alerter (атака аларма)
Бот може да се провери автоматично всички села някой атаки или не
Кога ще има нападение срещу село бот информира за това чрез сигнала, изпращане на ICQ и електронна поща
Информира текстови, колко атаки и времето до най-близкото атака.
Когато атаката идва, преди 1 минута може да:
1. Запиши войски - изпрати укрепване и назад, това
Добавяне на ред в атаки страница, тип задача = Запазване при атака
2. Прекарайте всички ресурси за изграждане на войници.
Добавяне на ред в Build войници страница, задача въведете = Build войници при нападение
3. Запиши ресурси - изпращане на всички ресурси в друго село.
Добавяне на ред в Изпрати ресурси страницата задача тип = Изпращане когато атака.
(На първо спаси войски, а след това изгради войници, след това икономия на ресурси).
настройка
1. Интервал, мин. - през всеки интервал минути ще провери всички села
2. ICQ UIN - номер на сметка ICQ
3. ICQ парола - паролата на ICQ сметка
4. ICQ сървър - сървъра на разрешение ICQ, обикновено login.icq.com
5. ICQ пристанище - пристанище на работа ICQ, е обичайно = 5190
6. Изпрати на ICQ UIN - номер на сметка ICQ, където да изпрати съобщение, в случай на атака
7. ICQ изпраща UIN2 - номер на сметка ICQ, където да изпрати съобщение, в случай на атака
8. Електронна поща - електронна поща от изпращане на съобщението
9. Е-мейл парола - парола от електронната поща
10. Е-мейл домакин - име на SMTP сървъра на пощата ви (например smtp.mail.ru)
11. Е-мейл пристанище - пристанище на работа електронна поща, е обичайно = 25
12. Изпратете електронна поща до - електронна поща, когато, за да изпратите съобщение, в случай на нападение
13. WAV файл - път към файл с звук на mp3 формат., WAV.
който ще се играе в атака
14. Съобщение - текстът на съобщението, които ще бъдат изпратени
15. "Изпращане на електронна поща и от noreply [в] travianbot.com "- бота ще изпрати имейл съобщения от собствени е-мейл адрес, ако е включен - тогава не е необходимо да попълните имейл от настройки.
Bot проверка на всички села, които представя в селата таблицата в "Билд" страница.
Всеки "интервал" минути преминете към всяко село и се проверява за атаки
Назад към съдържанието
11.2 - Alerter - атаки, идващи
Bot покаже списък на всички врагове атакува селото си -
Необходимостта да се изчисли скоростта на нападателя, той катапулти или не.
1. Enemy - името на врага
2. Село име - е ли името на селото на врага
3. Enemy съюз
4. Време-"Атака" - колко пъти враг ви атакуват.
5. Скорост - курсът, изчислен от бот - скоростта на нападателите.
6. Максимален войници - максимално възможен брой на вражески войски,
бот научава, гледане на всички "Атака"-дневници.
7. Точки - точките на противника село
8.X, Y - координати на селото на врага
9.Разстояние - разстоянието до селото на врага
10.Време за стартиране - времето започне атака, открити от бот
11. TEST - провери на атака на едно място и да попълнят в таблицата.
Назад към съдържанието
12. - Бележки
Скрий бот към табла - ще видите Tribalwars-бот икона в тава, кликнете върху иконката и ботовете ще се скрие.
Функционални клавиши за редактиране на таблици:
Вмъкване - добавя нов ред
CTRL + Delete - изтриване на ред
Как да обновя бот:
Изтеглете файла Tribalwars-setup.exe
http://tribalwars.travianbot.com/downloads/
Инсталиране на бот отново в същата папка и ще се актуализира, всички данни ще остане в сила.
В горната част на бот писмена форма номер:
Бот може да започне с параметри:
-min -минимизиране прозорец
-max -увеличите прозорец
-s0 -започне след 0 секунди
Tribalwars_bot.exe -min -s0
Успех:)
Сподели с приятели: |