№ по ред
|
Тема
|
Дата на провеждане
|
Място на провеждане
|
Брой часове
|
Начален час
|
ВЪВЕДЕНИЕ В KODU
|
1
|
Да се запознаем с KODU
-
Какво представлява KODU
-
Какво може да научим с KODU
-
Кой може да използва KODU
-
Демонстрация и работа с готови приложения
|
|
|
2
|
|
2
|
Основна навигация
-
Стартиране
-
Main Menu
-
Load Level
-
Play Mode
-
Edit Mode
-
Mini Hub
|
|
|
2
|
|
РАБОТА С КЛАВИАТУРА И МИШКА – ПЪРВА ЧАСТ
|
3
|
Редактиране на виртуален свят
|
|
|
2
|
|
4
|
Създаване на виртуален свят – добавяне и изтриване на текстури по подразбиране
-
Добавяне/изтриване на текстури върву съществуващи площи
-
Добавяне/изтриване на текстури, около водни площи
-
Оцветяване на повърности
|
|
|
2
|
|
5
|
Създаване на виртуален свят - хълмове и долини
|
|
|
2
|
|
6
|
Създаване на виртуален свят – добавяне на аватар и обекти
-
Модифициране
-
Задаване на характеристики на обектите
|
|
|
2
|
|
7
|
Използване на контролери за задвижване на аватар
|
|
|
2
|
|
8
|
Клониране на аватар
|
|
|
2
|
|
9
|
Създаване на пътища
-
Създаване и модифициране на характеристиките на пътя
-
Генерериране на път с/без препятствия
|
|
|
2
|
|
10
|
Създаване на история-игра
-
Състезание с мотори
-
обхождане на сложен път с движение само надясно ...
|
|
|
4
|
|
11
|
Създаване на история-игра. Персонална характеристика на обекти от група клонинги.
-
Пчелен кошер, армия, съкровище ...
|
|
|
4
|
|
12
|
Промяна на поведението. Използване на страници за промяна на перспективата.
-
Camera Angles
-
Shifting Behavior
|
|
|
2
|
|
13
|
Контроли за време, мощност и живот.
-
Power Ups
-
Health
-
and Timer
|
|
|
2
|
|
14
|
Точкуване и поведение
|
|
|
2
|
|
15
|
Създаване на история-игра. Преговор – обобщение.
|
|
|
4
|
|
РАБОТА С XBOX CONTROLLER
|
16
|
Основна навигация. Редактиране на виртуален свят.
|
|
|
2
|
|
17
|
Добавяне и изтриване на текстури по подразбиранe. Хълмове и долини.
|
|
|
2
|
|
18
|
Добавяне на аватар и обекти. Използване на контролери за задвижване на аватар. Клониране на аватар. Създаване на пътища
|
|
|
2
|
|
19
|
Промяна на поведението. Използване на страници за промяна на перспективата. Контроли за време, мощност и живот. Точкуване и поведение.
|
|
|
2
|
|
20
|
Създаване на история-игра.
|
|
|
4
|
|
РАБОТА С КЛАВИАТУРА И МИШКА – ВТОРА ЧАСТ. МАТЕМАТИКА.
|
21
|
Геометрични и числови модели
|
|
|
2
|
|
22
|
Фигури върху мрежа
|
|
|
2
|
|
23
|
Обиколка
|
|
|
2
|
|
24
|
Ъгъл. Мерни единици
|
|
|
3
|
|
25
|
Лице на правоъгълник
|
|
|
3
|
|
26
|
Създаване на история-игра
|
|
|
|
|
РАБОТА С КЛАВИАТУРА И МИШКА – ТРЕТА ЧАСТ
|
27
|
Моделиране на ландшафт. Ниво II
|
|
|
2
|
|
28
|
Debugging - oтстраняване на неизправности.
|
|
|
2
|
|
29
|
Създаване на история-игра
|
|
|
4
|
|
Общо брой часове:
|
68
|
|