Използване на сензор



Дата28.02.2022
Размер15.31 Kb.
#113587
Използване на сензор
Свързани:
Module 1 Introduction, bhatt, mobApp ex9, 3 Metodiev, 406, 1738, 07, 09, 10, 22, 05

Използване на сензор
За да използвате сензор, докоснете иконата на датчика (кръг с вълнообразната линия в средата) в сивата лента с инструменти. Активирането на сензорния инструмент отваря сензорна карта с набор от цветни ленти и графика, показваща данните за избрания датчик, както е показано по-долу. В горната цветна лента на дадена карта на датчика се показва заглавието на избрания датчик. Втората цветна лента е хоризонтален списък на наличните сензори. (Можете да скриете или разкриете тази лента, като докоснете стрелката до заглавието на сензора.) Превъртете сензорната лента хоризонтално, за да намерите сензора, от който се нуждаете. Докоснете даден сензор, за да го активирате.
Забележка : В примера лентите на сензорната карта са сини. Допълнителните сензорни карти ще използват различни цветове. Следното изображение показва някои от сензорите, които може да са на разположение на вашия телефон или устройство:
Забележка : Не всички телефони и устройства ще имат всички поддържани сензори. Иконките на сензора може да не са едновременно видими, а реда на сензорите може да варира според устройството.)
Сензори:

  • Акселерометър X : ускорението на телефона наляво и надясно в метри за секунда на квадрат (m/s2);

  • Акселерометър Y : ускорението на телефона напред и назад в метри за секунда на квадрат (m/s2);

  • Акселерометър Z : ускорението на телефона нагоре и надолу в метри за секунда в квадрат (m/s2);

  • Яркост (iOS) или осветеност за околната среда (Android) : количеството светлина, установено от предната камера;

  • Компас : ориентацията на телефона в сравнение с магнитното поле на Земята, измерена в градуси;

  • Линеен акселерометър : общото ускорение на телефона, с изключение на гравитацията, в метри за секунда на квадрат (m/s2);

  • Магнитометър : силата на геомагнитното поле в microtesla (μT);

  • Интензитетът на звука : интензивността на звука, която достига сензора за звук или микрофона, измервана в децибели (db);

  • Барометър : атмосферното налягане, измерено в хектопаскали (hPa);

  • Честота : Честотата на звука, достигаща до сензора или микрофона, измерена в херци (Hz).

4. Акселерометър: игрите използват акселерометъра за силата на ускорението, за накланяне на устройството; жироскоп: измерва скоростта на въртене на устройството; сензор за светлина: измерва нивото на околна светлина (осветеността) в луксове – най-често се използва за управление на яркостта на екрана.

Сподели с приятели:




©obuch.info 2024
отнасят до администрацията

    Начална страница