Програма национална фонд за регионално развитие околна среда 2007 -2013 стратегическа



Дата19.11.2018
Размер228.41 Kb.
#105014

ЕВРОПЕЙСКИ СЪЮЗ ЕВРОПЕЙСКИ ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА НАЦИОНАЛНА

ФОНД ЗА РЕГИОНАЛНО РАЗВИТИЕ ОКОЛНА СРЕДА 2007 –2013 СТРАТЕГИЧЕСКА

Инвестираме във вашето бъдеще Решения за по-добър живот РЕФЕРЕНТНА РАМКА2007-2013


ПРОЕКТ ИД-ПП ”Изпълнение на дейности за устройство и управление на природен парк „Златни пясъци”, № DIR-5113326-11-113, ДБФП № DIR-5113326-С-008


ПУБЛИЧНА ПОКАНА
По Проект: ИД-ПП „Изпълнение на дейности за устройство и управление на ДПП „Златни пясъци” и се изпълнява в рамките на Оперативна програма "Околна среда 2007-2013" от Дирекция на ПП „Златни пясъци”, по схема BG161PO005/11/3/3.2/06/27, Договор за БФП № DIR-5113326-C-008.

ОТНОСНО: Изработване и внедряване на пет броя софтуерни игри за нуждите на ДПП Златни пясъци“
Уважаеми ДАМИ И ГОСПОДА,
На основание чл. 14, ал. 4 и чл. 101а, ал. 2 от ЗОП Ви отправяме публична покана за подаване на оферта за изработване и внедряване на пет броя софтуерни игри за нуждите на ДПП Златни пясъци.
Услугата, предмет на възлагане в настоящата поръчка, е част от дейностите, предвидени за изпълнение по проект ИД-ПП „Изпълнение на дейности за устройство и управление на ДПП „Златни пясъци” и се изпълнява в рамките на Оперативна програма "Околна среда 2007-2013" от Дирекция на ПП „Златни пясъци”, по схема BG161PO005/11/3/3.2/06/27, Договор за БФП № DIR-5113326-C-008.

Възложител и адрес, на който може да се получи допълнителна информация:
ДИРЕКЦИЯ ПРИРОДЕН ПАРК „Златни пясъци”

ГР. ВАРНА – 9007, ПК 20

+359 52/ 35 55 91

+359 52 / 35 55 41


dnpzlatni@iag.bg, dppzlatni@abv.bg

www.parkzlatnipiasaci.com



1. Обект на поръчката: УСЛУГА
2. Предмет: Изработване и внедряване на пет броя софтуерни игри за нуждите на ДПП Златни пясъци“ в изпълнение на проект ИД-ПП „Изпълнение на дейности за устройство и управление на ПП „Златни пясъци” и се изпълнява в рамките на Оперативна програма "Околна среда 2007-2013" от Дирекция на ПП „Златни пясъци”, по схема BG161PO005/11/3/3.2/06/27, Договор БФП № DIR-5113326-C-008, както следва:
3. Техническо задание за изработване и внедряване на пет броя софтуерни игри за нуждите на ДПП Златни пясъци.
Изработване и внедряване на пет броя софтуерни игри за Touch System с параметри:

- Процесор- AMD E-450 with Redeon(tn) HD Graphics 1.65 GHz;

- RAM - AMD Redeon HD 6320 Graphics;

- Операционна система - 64 bit;

- Hard Disc - 250 GB;

- Да съответства за резолюция - 1920х1080px


- Да съответства за Microsoft Windows 8



Изисквания към всяка игра:

- След приключване на договора авторските права остават за Възложителя;

- Изпълнителят се задължава да предостави програмния код, графичен дизайн и аудио оформление на всяка игра след приключване на договора;

- Предварително одобрение на графичния дизайн и аудио оформлението за всяка една игра от Ръководител Бенефициент на проект ИД-ПП "Златни пясъци";

-Обучение на персонала, както и писмени инструкции.

- Възможност за обновление, надграждане и доразвитие.



- Възможност за редактиране на визуалното и текстовото съдържание.
След окончателната инсталация се подписва приемо-предавател протокол за инсталираните игри.
Участникът се задължава в рамките на гаранциония срок, определен от Възложителя, а именно 24 месеца от подписване на приемо предавателен протокол за окончателно приемане на игрите, да ги поддържа при настъпили проблеми при тяхната експлоатация.
В рамките на гаранционния срок изпълнителя се задължава при настъпили проблеми да реагира (чрез изпращане на специалист) в рамките на 48 часа.


НАЧАЛО:

При стартиране на играта се появява логото на ПП "Златни пясъци" направено като пъзел от 3 части.

След като се сглоби се отваря Титулната страница- основно направление:

В титулната страница се появяват 5 врати, всяка от която представлява отделна софтуерна игра, с различна трудност. Те са независими една от друга. Според възрастта на участника се избира и играта, която да се покаже.

Към титулната страница, трябва да има меню, което да съдържа бутони за избор на игра (вратите); Бутон за звук; Бутон за информация, съдържаща авторските права на диктори, графичен дизайн, аудио оформление и текст; и др.

1. Врата първа "Училище за откриватели"

Тази игра представлява карта на веломаршрута на ПП "Златни пясъци".


Изисквания към играта:

- Текст, музика и говор;

- авторски права;
Бутони:

- за звук - включен и изключен;

- бутон меню, съдържащ: бутон информация за играта (правила на играта); Бутон за водене на статистика на играта;

- бутон Старт;

- бутон за връщане към титулна страница
Целта на играта е: След всяко успешно преминато препятствие участника получава по едно парченце от пъзел, който накрая сглобява.

Описание: Началото започва с появата на горския дух, под формата на старо говорещо дърво, който приветства участника и му разяснява правилата на гората и играта. Горския дух дава на Играча колело, с което ще се движи по маршрута. По време на обикалянето, играча ще среща препятствия. След всяко успешно преминато препятствие ще получава по едно парченце от пъзел. Накрая, след като премине и през последното препятствие ще се появи пъзела, който трябва да се подреди. Пъзелът ще представлява снимка на стария Чинар.


Първо препятствие: Играча среща счупен мост над малка рекичка, през която не може да премине. Появява се катеричка, която му задава въпрос, на който участника трябва да отговори, за да успее да поправи моста. След като отговори правилно, катеричката му дава парченце от пъзела и му помага да поправят моста. В случай, че не отговори се връща в стартова позиция.

Въведение към въпрос: Паркът предоставя условия на посетителите да общуват с природата, без да я увреждат. Затова при посещение на Природен парк “Златни пясъци” е задължително да се спазват установените правила за поведение!

Въпрос: Какво не бива да се прави когато се разхождаш в гората?

а) Да карам колело;

б) Да паля огън;

в) Да наблюдавам птички и животни;

г) Да чупя клони и да режа дървета;

Второ препятствие: Играча среща купчина паднали клони и дървета по пътя. Появява се един дървар, който му задава въпрос. След като отговори правилно на въпроса, дърварят му дава парченце от пъзела и му помага да разчисти пътя. В случай, че отговори грешно се връща в стартова позиция.

Въведение към въпрос: Посещението на Природен парк “Златни пясъци” е свързано с положителни емоции и красиви спомени, когато е налице безопасно предвижване и престой.

Въпрос: Когато срещнем паднали дървета по време на разходка в гората НЕ трябва:

а) Да се обадим на паркови служители;

б) Да изгорим храстите и дърветата с цел почистване;

в) Да разчистим сами падналите дървета
Трето препятствие: Играчът среща един сърдит язовец, който му се оплаква, че някакво стадо животни са му разрушили къщичката. За да премине трябва да подреди пъзел. В отделен прозорец излизат обърнати карти. Картите представляват: 6 обърнати карти със следи на животни и 6 обърнати карти с изобразени животни. Целта е да се намери коя следа, на кое животно е за време от 5 минути. След като открие всичките следи, ще се появи картинка на животното, което е разрушило къщичката на язовеца. След изтичането на времето, се връща в стартова позиция. Ако отвори всички карти, преди да изтече времето, продължава напред и получава парче от пъзела.

Четвърто препятствие: Играча среща диво животно (например чакал). То му казва, че ако не отговори на 3 въпроса, за време 5 мин, ще го изяде. След като отговори правилно и на трите въпроса, преди да изтече времето продължава напред. Получава две парчета от пъзела. В случай, че не отговори или изтече времето се връща 2 препятствия назад.

Въведение към въпрос: Загубата на местообитания и бракониерството са причина днес много от защитените видове на територията на ПП “Златни пясъци” да се наблюдават все по-рядко.

Въпросите за четвъртото препятствие ще бъдат предоставени от Възложителя
Пето препятствие: Играча стига до обгоряло старо дърво. Явява му се отново горския дух и казва, че по време на пожар, големия стар Чинар е изгорял и обитателите му са изгубили домовете си. Той трябва да им помогне да си намерят нов дом. На екрана се появява под формата на пъзел различни животни и "домовете" на тези животни. Задачата е всяко животно да си намери къщичката. След като задачата се изпълни той получава последното парче от пъзела.

Пъзел:

Представлява 6 картинки с изобразени животни и 6 картинки с изобразени "домове" на животните.

Играча трябва да избере животното със съответния му "дом".

Например: Изобразената катеричка се свързва с картинка- хралупа на дърво.



След като играчът е преминал и 5-те препятствия, той е събрал 6-те парчета от пъзел, който накрая трябва да сглоби. След нареждането на пъзела, на картинката ще бъде изобразен голям чинар, който става новият дом на животинките.

2. Врата втора. Растителни и животински местообитания на територията на ПП "Златни пясъци".

Изисквания към играта:

- Текст, музика;

- авторски права;
Бутони:

- за звук - включен и изключен;

- бутон за предишна и следваща страница;

- бутон меню съдържащ: бутон информация за играта (правила на играта); Бутон за водене на статистика на играта.;

- бутон начало;

- бутон информация за играта;

- бутон за връщане към титулна страница.

Цел на играта: Участниците ще получат и затвърдят своите знания за видовете растения и животни, намиращи се на територията на парка. Кои от тях са застрашени от изчезване и по какъв начин децата могат да помагат на растенията и животните.

Описание: Участниците добиват реална представа и знания за различните видове животни според начина им на живот и според техните особености. Кои животни на територията на природния парк са Застрашени от изчезване.

Тази втора игра е разделена на теми. Първоначално темите ще бъдат заключени, само първата тема ще бъде отворена и достъпна. След решаването на всяка тема, ще се отваря по една нова.



-Тема първа: Какви животни се срещат на територията на ПП "Златни пясъци"?

Ще бъдат изобразени животни в естествената им среда на живеене и участника трябва да посочи кои от изброените се срещат на територията на парка и да го свърже с името му. Накрая трябва да останат животните, които не се срещат на териториите на парка.



-Тема втора: Какви растителни видове се срещат на територията на парка?

Участника трябва да свърже растението с наименованието му, като съобрази кои от растенията се намират на територията на парка и кои не. Накрая трябва да останат растенията, които не се намират на териториите на парка.



-Тема трета: Какви видове птици се срещат на територията на ПП "Златни пясъци"?

Изобразени са птици в естествената им среда на живеене и участника трябва да посочи кои от изброените се срещат на територията на парка, и да го свърже с името му. Накрая трябва да останат птиците, които не се срещат на териториите на парка.



Тема четвърта: Кой къде живее?

Тук ще има въпроси за свързване. Ще са изброени и изобразени животни, и ще трябва да се сложат в подходящата им среда за живеене. Както следва:

- Живеещи в горите;

- Живеещи в покрайнините на горите;

- Живеещи във влажни зони;

- Живеещи в откритите пространства;

- Живеещи в населени места;

- Живеещи в скалните комплекси.

Примерни животни: Лисица, Полска мишка, Катерица, Смок-мишкар, Лалугер, Водна костенурка, Обикновена водна змия, Мишелов, Сокол, Лисица, Благороден елен, Горски сънливец, Врабче, Еленов рогач, Куче, Скален орел, Зелен гущер, Зеленоглавка, Диво прасе, Малък ястреб, Зелена водна жаба, Обикновена горска мишка, Дървесна жаба, Горски гущер, Червеногърба сврачка, Таралеж, Домашен гълъб.

-Тема пета: Кой с какво се храни?

Темата се състои от 6 изобразени вида животни, като срещу всяко ще има 4 картинки на храни, които то яде и една картинка на това, което не яде. Целта е да се изберат 4-те верни картинки и да остане излишната.

Например:

Изобразено животно - Белка - изобразени храни: -мишка, яйце, ягода, заек, косер.

Излишната картинка остава- ягода.

3.Врата трета: Машина на времето

Изисквания към играта:

- Текст, музика;

- авторски права;

Цел на играта: Тази игра е свързана с опознаването на културното ни наследство, намиращо се на територията на ПП "Златни пясъци".

Описание на играта:

Играта се състои от 4 свързани обекта. Във всеки обект са скрити предмети, които трябва да се открият:



  • Природен парк "Златни пясъци"

  • Аладжа манастир

  • Побити камъни

  • Катакомби

След приключване на всеки обект, играча получава по едно парче от ключ. Когато играча мине трите нива, и събере трите части на ключа, с него може да отключи следващото последно ниво на играта.

Когато играча стигне до последното ниво, със събраните ключове той отключва тайна врата, която води до обект - Катакомбите. В този обект също се търсят скрити предмети. Освен предмети се търсят и скрити части от логото на ПП "Златни пясъци". След като се съберат всички части и се открият всички скрити предмети се нарежда логото на парка.

Всяко ниво започва с Анонс- кратка информация за всеки един обект(снимка).

Всяко ниво представлява тематична картина или снимка със скрити в нея предмети.



Отдолу на екрана ще има меню, което включва:

- поле, в което са написани имената на скритите предмети, които се търсят,

- бутон помощ,

- бутони прескочи ниво(обект) и върни се на ниво(обект),

- за звук - включен и изключен;

- бутон информация за играта;

- бутон за връщане към титулна страница.

- дневник, в който се записва всяка информация, която в началото на всяко ниво се казва. Така играча ще може да препрочита информацията и да затвърди знанията си;

- ковчеже, в което ще се събират частите на ключа.

Играча трябва да открие всички предмети в рамките на 5 минути за ниво, освен предметите трябва да търси и скрити парчета от ключ. След като успее да намери всички скрити предмети, продължава напред към следващото ниво. Ако не успее в рамките на даденото време, нивото започва отначало.

Например:

1-во ниво: Аладжа манастир.

Скрити предмети:

-кирка, лопата, фенерче, кофа, свещ, скелет, картина и парче от ключ.



4. Врата четвърта. Горско съкровище

Тази четвърта софтуерна игра е направена под формата на виртуална разходка.

Тук целта е да се покажат обектите, маршрутите, специализираните маршрути, типовете туризъм, които се реализират на територията на ПП "Златни пясъци". Чрез тази виртуална разходка с малко информация и повече снимки, може да се покаже нагледно, какво един турист може да види по дадените маршрути, къде може да си отпочине и наслади на невероятните гледки към парка.

След като се отвори тази четвърта врата, ще се разкрият 5 менюта. Всяко меню е независимо едно от друго, така туриста ще може да прегледа и да получи набързо информацията, която го интересува. Тази информация ще бъде преведена и на английски, руски и немски език.

Менюта:


  • Туризъм- менюто ще съдържа карта на природния парк и подходящите видове туризъм:

-пешеходен туризъм, природо – познавателен туризъм, велотуризъм, детски туризъм, фототуризъм и туризъм за хора със специални нужди ;

  • Обекти - карта на природния парк и къде по картата са разположени обектите; информация (на български, руски и английски) и снимков материал на обектите - Аладжа манастир, чешми, информационно- посетителски центрове и др.;

  • Маршрути - карта с обозначените маршрути, снимков и текстов материал за всеки един от 4-те маршрута;

  • Специализирани маршрути - карта с обозначените маршрути, снимков и текстов материал за всеки един от 6-те специализирани маршрута;

  • Биоразнообразие- снимки на животните и растенията, които се срещат на територията на природен парк "Златни пясъци". И кратка информация преведена на (английски, руски и немски език).

  • Забранителни знаци, маркировка и правила за посещение на ПП "Златни пясъци" - преведени на (английски, руски и немски език).

Към тази игра трябва да се осигури и меню, което да включва бутони за:

- Предишна и следваща страница;

- Аудио - включено и изключено;

- Смяна на език;

- Меню - с което да се връща към изходна позиция;

- Бутон информация, съдържаща авторските права за текст, снимков материал, диктор и др.



5. Врата пета. Откриватели.

Тази игра е свързана с опознаването на биоразнообразието, намиращо се на територията на ПП "Златни пясъци".

Цел на играта:

Играта се състои от 2 независими една от друга теми:



  • Звуци на животни;

  • Видеоклипове на животни;

Първата тема: Целта е след като се чуе звук на дадено животно, да се покажат възможни картинки на животни и да се познае кое е то. Тази тема се състои от 12 звука на животни.

За всеки въпрос ще има определено време за отговор - 30секунди.



Втора тема: Състои се от 6 кратки видеоклипа. След края на всеки клип, ще има по 3 въпроса, свързани с това, което е било изобразено на клипа.

За всеки въпрос ще има определено време за отговор - 30секунди.



Изисквания към играта:

- Текст, музика;

- авторски права;

Бутони:

- за звук - включен и изключен;

- бутон меню;

- бутон начало;

- бутон информация за играта

- бутон за връщане към титулна страница



При изработването на Софтуера с 5 броя интерпретативни игри трябва да бъдат спазени мерките за визуализация и публичност, съгласно  Насоки за информация и публичност на проекти, финансирани по Оперативна програма "Околна среда 2007-2013г.

4. Срок и място за изпълнение на поръчката:

4.1.Срок за изпълнение на договора е до 60 календарни дни от датата на одобряване на предложените проекто

4.2.Място на изпълнение на поръчката – Република България, град Варна.
5. Прогнозна стойност на поръчката е до 10 000 лв. без ДДС
6. Общи изисквания към участниците:

6.1. Участниците са длъжни да съблюдават сроковете и условията, посочени в настоящите указанията към публичната покана.

6.2. Разходите, свързани с изготвяне и подаване на офертите са за сметка на Участника. Възложителят при никакви условия няма да участва в тези разходи, независимо от начина на провеждане и изхода от обществената поръчка.

6.3. Участници в обществената поръчка могат да бъдат български или чуждестранни физически или юридически лица, или обединения между тях.

6.4. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, участниците в него следва да имат сключено споразумение/договор помежду си, което прилагат към офертата и от което да е видно кои лица представляват обединението. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена.

6.5. При сключването на договор, избраният изпълнител следва да представи официални документи, удостоверяващи липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен регистър или предоставянето им служебно на възложителя и декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП.

6.6. В случай, че участниците имат нужда от разяснения, те могат да отправят писмено своите питания на адреса, посочен в публичната покана до три дни преди изтичане на срока за получаване на оферти.

На следващия ден от постъпването на искането Възложителят ще публикува разясненията в сайта на ДПП "Златни пясъци" www.parkzlatnipiasaci.com – Профил на купувача, обозначено с ID на съответната обществена поръчка в Регистъра на АОП.
7. Минимални изисквания към участниците:

І. Минимални технически изисквания:

1.Участниците да имат изпълненa минимум една услуга еднаква или сходна с предмета на поръчката. Под еднаква или сходна с предмета се разбира изработване и внедряване на софтуерни игри.

2.Участникът следва да разполага с минимум 2-ма ключови експерти за изпълнение на поръчката, както следва:

Експерт графичен дизайн – образователна степен „бакалавър” или „магистър” в сферата на графичния дизайн и/или изобразителнто изкуство и/или комуникациите, минимум 3 годишен професионален опит в създаването на творчески графични проекти за софтуерния дизайн, опит в разработването на минимум една софтуерна игра.

Софтуерен експерт – образователна степен „бакалавър” или „магистър” в областта на информационните технологии, минимум 3 години професионален опит, опит в разработването на минимум една софтуерна игра.

В случай, че бъде избран за изпълнител, участникът се задължава да осигури участието на посочените експерти, а в случай на необходимост от промяна – да осигури други експерти най-малко със същата квалификация и опит след изрично одобрение на Възложителя.

Документи за доказване на образование, квалификация и опит:

Участникът трябва да приложи подробни автобиографии на предложените експерти, включени в екипа.



8. Информация за проекта
Основна цел на настоящия проект ИД-ПП „Изпълнение на дейности за устройство и управление на природен парк „Златни пясъци”е: Разработването и успешното прилагане на план/концепция за опазване и възстановяване на биоразнообразието на защитената територия както и успешното и позиционирането като алтернативен регионален туристически продукт. Всички дейностти в рамките на проекта: специализирани научни изследвания, провеждане на образователни и еко информационни кампании, подобряване на туристическите маршрути, информираност на общността и опазване на туристическо - историческото наследство в парка, имат за цел създаването на устойчив план за управление на защитената територия, която в рамките на силно конкурентна среда, в зоната на обособен курортен и туристически център за масов туризъм може и трябва да е популярна алтернативна дестинация. Специфични цели на проекта са:

  • Извършване на специализирани изследвания на флората и фауната на територията на природния парк, във връзка с тяхното поддържане, опазването, възстановяване, и обособяване на запазената територия като алтернативен туристически продукт със силно изразена образоветелно и културно насоченост;

  • Подобряване на посетителската инфраструктура, реконструкция и обновяването на специфичните за природния парк туристически маршрути с цел повишаване търсенето им от специализирани и индивидуални туристи.


9. Документите, които участникът следва да представи са следните:

9.1. Оферта представяне на участника-попълнен образец;

9.2. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга; Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата.

*Минимално изискване участниците да имат изпълненa минимум една услуга еднаква или сходна с предмета на поръчката. Под еднаква или сходна с предмета се разбира изработване и внедряване на софтуерни игри.

9.3. Списък с експертите, които участникът ще включи в екипа си, към който следва да бъдат приложени автобиография и декларации за разположение (по образец) на членовете на екипа.



*Минимално изискване участникът да разполага с минимум 2-ма ключови експерти (консултантски екип) за изпълнение на поръчката, както следва:

Експерт графичен дизайн – образователна степен „бакалавър” или „магистър” в сферата на графичния дизайн и/или изобразителнто изкуство и/или комуникациите, минимум 3 годишен професионален опит в създаването на творчески графични проекти за софтуерния дизайн, опит в разработването на минимум една софтуерна игра.

Софтуерен експерт – образователна степен „бакалавър” или „магистър” в областта на информационните технологии, минимум 3 години професионален опит, опит в разработването на минимум една софтуерна игра.

В случай, че бъде избран за изпълнител, участникът се задължава да осигури участието на посочените експерти, а в случай на необходимост от промяна – да осигури други експерти най-малко със същата квалификация и опит след изрично одобрение на Възложителя.

Документи за доказване на образование, квалификация и опит:

Участникът трябва да приложи подробни автобиографии на предложените експерти, включени в екипа.

9.4. Декларация за приемане клаузите на договора (по образец);

9.5. Декларация във връзка с чл. 58 от ЗОП (по образец);

9.6.Техническо предложение за изпълнение на поръчката- попълнен образец;

9.7. Предлагана цена - попълнен образец;



Приложенията към поканата за участие се публикуват на официалния сайт на Възложителя Дирекция Природен парк „Златни Пясъци” – www.parkzlatnipiasaci.com
10. Оферта

10.1. Участникът може да подава само една оферта и не се допуска представяне на варианти.

10.2 Валидността на офертата е 30 (тридесет) календарни дни от крайния срок за получаване на офертите.

11. Цена и начин на плащане:

11.1. Ценовата оферта се подготвя по образец.

11.2. Цените следва да бъдат представени в лева без ДДС.

11.3 Цените за изпълнение на поръчката да включват всички преки и непреки разходи, които участникът ще извърши за изпълнението на поръчката.

11.4. Възложителят извършва плащане съгласно условията на проекта на договор – приложен към поканата за участие.
12. Оценяване на офертите

Критерият за оценка на офертите е икономически най-изгодна оферта.


12.1. Показатели за оценка и относителната им тежест.

1) Ценово преложение „Предлагана цена” – K1 – максимален брой точки – 30;

2) Срок за изпълнение – K2 – максимален брой точки – 30;

3) Представена концепция за разработване на софтуерните игри K3 – максимален брой точки – 20;

4) Представена примерна визуализация на една от софтуерните игри – К4 – с максимален брой точки - 20;



12.2. Относителна тежест на показателите и методиката за определяне на комплексната оценка на офертата
К1 – Предложена цена – с максимален брой точки – 30

Оценката се формира по формулата:

Минимална предложена цена

К1 = х 30 = ...... ( брой точки )

Предложена цена от участника


К2 – Срок за изпълнение – с максимален брой точки – 30

Оценката се формира по формулата:


Минимален срок за изпълнение

К2 = х 30 = ...... ( брой точки )

Предложен срок от участника


K3 – Представена концепция за разработване на софтуерните игри – с максимален брой точки – 20

Оценката се формира по следните показатели:



10 точки - представената от участника концепция за изработката на софтуерните игри отговаря на техническото задание на Възложителя, но е твърде схематична и неясна.

15 точки - представената от участника концепция за изработката на софтуерните игри отговаря на техническото задание на Възложителя, засегнати са и са разработени всички теми посочени от Възложителя, но не са постигнати основните цели на Възложителя-игрите да са със обучителна насоченост.

20 точки - представената от участника концепция за изработката на софтуерните игри отговаря на техническото задание на Възложителя, засегнати са и са доразработени всички теми посочени от Възложителя. Има представени ясни цели, които ще постигнат в обучителен план тези игри.
K4 – Представена примерна визуализация на една от софтуерните игри – с максимален брой точки – 20

Оценката се формира по следните показатели:



10 точки – участникът е представил примерна визуализация на някои от игрите/темите, но същите не са взаимосвързани по между си.

20 точки – участникът е представил примерна визуализация на някои от игрите/темите, същите покриват реално изискванията на Възложителя в техническото задание, съществува ясна идея на участника как ще изглеждат отделните теми в играта.
12.3. Комплексна оценка на предложението и крайно класиране на участниците

Крайната оценка на всеки участник се изчислява по формулата:



Кк = K1 + K2 + К3 + К4

Получените претеглени оценки се сборуват за всеки участник поотделно и комисията класира на първо място и предлага за Изпълнител участникът, който е получил най-много точки.


13. Подаване на оферти:

Всеки участник може да представи само една оферта.

Не се допуска представянето на различни варианти на офертите.

Не се допуска участник да участва в офертата на друг участник за същата поръчка под каквато и да е форма.

В процедурата с публична покана могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, при условие че отговарят на обявените в документацията условия.

Офертата трябва да бъде подадена на български език, така че да бъде получена преди крайния срок и на адреса, посочен в поканата.

Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик с ненарушена цялост. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност – факс и електронен адрес.

Очакваме Вашите оферти в срок до 16:00 часа на 02.12.2014г., в деловодството в сградата на Дирекция ПП "Златни пясъци", кк Златни пясъци, до хотел Зора.

При изпращане по пощата на офертни документи за участие в процедура, за дата на подаването им се счита датата на получаване в деловодството, а не датата на изпращане отбелязана на пощенското клеймо.

Заседанието на комисията на което ще бъдат отворени офертните документи на участниците ще се проведе на 03.12.2014г. от 10:00часа в сградата на Дирекция ПП "Златни пясъци", кк „Златни пясъци“, до хотел „Зора“.

На заседанието могат да присъстват лицата определени по чл. 68, ал. 3 от ЗОП.



14. Финансиране и прогнозна стойност на поръчката:


Финансирането на поръчката ще бъде осигурено по проект ИД-ПП „Изпълнение на дейности за устройство и управление на ПП „Златни пясъци” и се изпълнява в рамките на Оперативна програма "Околна среда 2007-2013" от Дирекция на ПП „Златни пясъци”, по схема BG161PO005/11/3/3.2/06/27, Договор за БФП № DIR-5113326-C-008.

Общият предвиден финансов ресурс за изпълнението на поръчката е в размер до 10 000,00 лв, без включен ДДС.

Ако предложената цена от участник за изпълнение превишава финансовия ресурс, същия се отстранява от участие.


Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Европейския фонд за регионално развитие на Европейския съюз и от държавния бюджет на Република България чрез оперативна програма”Околна среда 2007-2013г.”


ДИРЕКЦИЯ НА ПРИРОДЕН ПАРК„ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ”

9007 Варна п.к.20 тел 052/355 561, 052/355 591 факс. 052/355 541 www.parkzlatnipiasaci.com


Каталог: wp-content -> uploads -> 2014
2014 -> Роля на клъстерите за подобряване използването на човешките ресурси в малките и средни предприятия от сектора на информационните технологии
2014 -> Докладна записка от Петър Андреев Киров Кмет на община Елхово
2014 -> Биография: Цироза е траш група от град Монтана. Началото й дават Валери Геров (вокал/китара), Бойко Йорданов и Петър Светлинов (барабани) през 2002година
2014 -> Албум на Първични Счетоводни Документи 01. Фактура
2014 -> Гр. Казанлък Утвърдил
2014 -> 1. Do you live in Madrid? A
2014 -> Брашно – тип „500” седмична справка: средни цени за периода 3 10 септември 2014 Г
2014 -> Права на родителите: Да изискват и получават информация за развитието, възпитанието и здравословното състояние на детето, както и информация за програмите, по които се извършва възпитателно-образователната работа в одз№116


Сподели с приятели:




©obuch.info 2024
отнасят до администрацията

    Начална страница