Using Добавя библиотека Namespace създаване на пространство



Дата24.06.2024
Размер15.48 Kb.
#121470
Keywords C#
Свързани:
Сбито инфо с най-важното, New, New23, ImportantFile, 11-Готовимся к контрольной работе, NewimportantFile, TheNewest

  1. Using – Добавя библиотека

  2. Namespace – създаване на пространство

  3. Class – създаване на клас

  4. Void – когато не връща нищо функцията

  5. Main – главната функция за изпълнение

  6. Char – тип променлива която държи знак

  7. String – тип променлива която държи низ от знаци

  8. Float - тип променлива, която държи реално число 4B

  9. Double - тип променлива, която държи реално число 8B

  10. Decimal - тип променлива, която държи реално число 16B

  11. Sbyte – тип променлива която държи целочислени числа 1B (signed)

  12. Byte - тип променлива която държи целочислени числа 1B (unsigned)

  13. Short - тип променлива която държи целочислени числа 2B (signed)

  14. Ushort - тип променлива която държи целочислени числа 2B (unsigned)

  15. Long – тип променлива която държи целочислени числа 8B (signed)

  16. Int – тип променлива която държи целочислени числа 4B (signed)

  17. Uint - тип променлива която държи целочислени числа 4B (unsigned)

  18. Ulong - тип променлива която държи целочислени числа 8B (unsigned)

  19. True – когато логическото условие е изпълнено

  20. False – когато логическото условие не е изпълнено

  21. Bool – тип променлива която държи логическа стойност

  22. Sizeof – функция, която връща, колко байта заема даден тип променлива

  23. If – условен оператор

  24. Else – условен оператор

  25. Switch – оператор за избор

  26. Case – оператор за избор

  27. Default – ако не се изпълни никой от операторите за избор това прехваща останалите варианти

  28. Break – прекъсва изпълнението на операция

  29. For – оператор за цикъл

  30. While - оператор за цикъл

  31. Do - оператор за цикъл

  32. Continue – продължава да върти цикъла

  33. Public – модификатора позволява на класа да е достъпен отвсякъде

  34. Private – модификатора ограничава достъпа на класа или атрибутите в него

  35. This – служебна дума с която се означава конкретната инстанция (обектът), за която се извършва задаване на стойност на атрибута

  36. Value – служебна дума с която се обозначава конкретната стойност, която се задава за атрибута

  37. Set – задава стойност на атрибута

  38. Get – връща стойност на атрибута

  39. Static

  40. Null

  41. Ref

  42. New – оператор за заделяне на памет



Сподели с приятели:




©obuch.info 2024
отнасят до администрацията

    Начална страница