|
Using Добавя библиотека Namespace създаване на пространство
|
Дата | 24.06.2024 | Размер | 15.48 Kb. | | #121470 |
| Keywords C#Свързани: Сбито инфо с най-важното, New, New23, ImportantFile, 11-Готовимся к контрольной работе, NewimportantFile, TheNewest
Using – Добавя библиотека
Namespace – създаване на пространство
Class – създаване на клас
Void – когато не връща нищо функцията
Main – главната функция за изпълнение
Char – тип променлива която държи знак
String – тип променлива която държи низ от знаци
Float - тип променлива, която държи реално число 4B
Double - тип променлива, която държи реално число 8B
Decimal - тип променлива, която държи реално число 16B
Sbyte – тип променлива която държи целочислени числа 1B (signed)
Byte - тип променлива която държи целочислени числа 1B (unsigned)
Short - тип променлива която държи целочислени числа 2B (signed)
Ushort - тип променлива която държи целочислени числа 2B (unsigned)
Long – тип променлива която държи целочислени числа 8B (signed)
Int – тип променлива която държи целочислени числа 4B (signed)
Uint - тип променлива която държи целочислени числа 4B (unsigned)
Ulong - тип променлива която държи целочислени числа 8B (unsigned)
True – когато логическото условие е изпълнено
False – когато логическото условие не е изпълнено
Bool – тип променлива която държи логическа стойност
Sizeof – функция, която връща, колко байта заема даден тип променлива
If – условен оператор
Else – условен оператор
Switch – оператор за избор
Case – оператор за избор
Default – ако не се изпълни никой от операторите за избор това прехваща останалите варианти
Break – прекъсва изпълнението на операция
For – оператор за цикъл
While - оператор за цикъл
Do - оператор за цикъл
Continue – продължава да върти цикъла
Public – модификатора позволява на класа да е достъпен отвсякъде
Private – модификатора ограничава достъпа на класа или атрибутите в него
This – служебна дума с която се означава конкретната инстанция (обектът), за която се извършва задаване на стойност на атрибута
Value – служебна дума с която се обозначава конкретната стойност, която се задава за атрибута
Set – задава стойност на атрибута
Get – връща стойност на атрибута
Static
Null
Ref
New – оператор за заделяне на памет
Сподели с приятели: |
|
|