Sasha Todorova "Paneurhythmy"



Дата22.07.2016
Размер192.25 Kb.
#1309



Paneurhythmy - conceived from the point of view of the sacral geometry and of the theory of torsion fields

Sasha Todorova
“Paneurhythmy” is a collective circular dance. It is given to humanity by Petar Danov /Master Beinsa Duno/, a world-wide recognized teacher. It’s essence means a supreme cosmic rhythm. By its universal organizing principle, the dance incorporates us to the light and the fine worlds. It is conceived from the point of view of the sacral geometry and of the theory of torsion fields being set in it. It comprises basic figures such as: Vesica Piscis; the Leonardo da Vinci’s figure of a man going out of a square; pentagram symbolizing man, and a dodecahedron forming in the culmination of the dance named pentagram. In the graphic expression of this movement, the author produces a figure of a “cardioid” form. It portrays the ascending and descending right-turning spiral of Fibonaci. According the academic Vselenski, the “cardioid” is the most powerful matrix in the Universe. Such a figure is formed when all the sacral points on our planet are fit together. A kind of planetary desoxyribose nucleic acid is formed connecting us to the multi-dimensional universe. This is how the evolution of awareness of humanity and of the planet is governed.

At the end of the dance as a result of the dodecahedron’s spinning round a spheroid is formed generating right-turning multi-layer torsion whirlwind. The “cardioid” - describing the movement - is the future symbol of humanity showing that Love creates the Universe. Hi is carrying the idea of heart as one motor of the life. The breve is that the truth makes the person free and the love transforms it into a God-human - the alive aerial between Earth and Space.



В началото бе Словото.

То винаги е там –

между алфата и омегата на Цялото,

в лоното на първичния Хаос

и стои на трона си от Светлина.

То – Върховното Същество,

Бащата и Майката – Бог,

Създателят и Творецът – Абсолют,

от когото започва всичко,

който създава, разрушава и защитава,

който Е, който Е Бил, и който Ще Бъде!

И със своето всемогъщо, вездесъщо
и всепроникващо Съзнание


Той взима от бездните на Хаоса

всевечната яркост на Светлината

и величавата сила на Мрака

и проектира, моделира, и ражда

белите и черните дупки,

пространството, времето и стихиите,

вселените и цялото Мироздание.

Фините светове съществуват и все повече хора ги усещат. Аз ще разкажа за моя опит, който започна от 1993 година. Тогава се пенсионирах след 30 г. практика като учителка по химия и стартирах в новата част от живота си, завършвайки Метода Силва. Той спонтанно ме отключи за поезията и през 1996 г. издадох стихосбирката си “Звукът на спиралата”. После приятелката ми Лоте Раденкова ме научи да рисувам икони и двете възстановихме безвъзмездно ограбената църква в село Сопица, Брезнишко.

Второто ми отключване стана след семинар на Седемте рилски езера. Тогава видях един филм, прожектиран от Кристиян и Мила, французи от екипа на Йо Апел Гери. Йо повече от 30 г. приема информация от фините светове, като за целта живее с група приятели в различни точки на планетата и то предимно върху вода, на кораби. Оттогава започнах да рисувам кристални структури, които показах в 110 цветни графики на първата си изложба през 1999 година. Сега вече знам, че още тогава съм виждала как изглеждат торсионните полета и Цветето на Живота. До този момент не бях чувала нищо за Сакралната геометрия, а фигурите ги “виждах”, докато играех йога, слушах музика или просто си рисувах.

Прочетох книгите на Боб Фрисъл, Друнвало Мелхиседек и Ернст Мулдашев като откровение и вече правех изложбите си съвсем мотивирано върху темите на Сакралната геометрия, Времето и Пространството.

През 2003 г. преиздадох стихосбирката си с мои графики и цветни илюстрации.

Извивките на спираловидният ми път ме водеха последователно през Йога, Универсална енергия, Рейки, Ци Гун, Тай Чи и Гурджиевите свещени танци, а в началото на тази година минах и курс по Фън Шуй. Тогава подредих стаята си според получените знания и буквално на другият ден, след дълги години затишие, прописах отново. Така се появи поемата “Ода за Икар”.

В същото време подобрих новата си релефна техника. С нея нарисувах на един дъх картините от последната ми изложба на тема “Сътворението”. Открих я с “Ода за Икар” и компютърна анимация на фигури от Сакралната геометрия, върху които бяха нанесени мои картини. Коста Големинов я завърши часове преди откриването. Датата беше 20.06.2006 година.

Дотук описах пътя, по който стигнах до Сакралната геометрия, стояща в основата на Мирозданието и заложена в структурата на Паневритмията.

Паневритмията е колективен кръгов танц. Той е даден на човечеството от мировия Учител Петър Дънов (Беинса Дуно) и означава висш космичен ритъм. Със своя универсален организиращ принцип той обединява човека с фините светове. Позволява му да влезе в контакт с живите енергии на природата, като предизвиква съзнателен обмен с тях. Помага му да се развият неговите скрити способности, да се пробудят висшият морал и чувства, да се отвори душата му към доброто, красотата и светлината.

За пръв път играх Паневритмия като студентка първокурсничка по химия. Още си спомням колко много енергия и добро самочувствие имах през целия ден. Отпреди десетина години отново се върнах към нея.

И така, след закриването на изложбата си имах повече свободно време и започнах да ходя редовно на Паневритмията в Южния парк. Сега можех да се отпусна и без да искам, навлязох по-дълбоко в структурата и замисъла й. Ще споделя моите размисли във връзка с наблюденията си върху този танц.

Като начало се засили усещането ми, че красотата и хармонията се дължат на асиметрията, заложена в него. Нали и Вселената е асиметрична и това я прави жива, вечна и променяща се.

После видях в правите движения мъжкото начало, а в кръгообразните – женското. Паневритмията е танц, който се описва чрез движението на правата линия – радиусът е мъжкото, водещо начало, а кръгът е заоблената форма на женското начало. Радиусът очертава кръга – от реброто на Адам (правата линия) се ражда Ева (кръгът).

В цикъла “Слънчеви лъчи” открих първите две фигури от Сакралната геометрия. В четвъртото упражнение двамата партньори описват кръгове, при което всеки от тях е център на кръга, който другият описва около него. Този, който се намира отдясно (мъжът), продължава да се върти наляво, а стоящият отляво (жената) за първи път започва движение надясно. Така се описва фигурата Vesica Piscis, от латински – рибен мехур (фиг.1) Това е една от



фиг. 1


най-важните фигури в Сакралната геометрия. Двата ú размера, височина и ширина, са с пропорциите на Златното сечение, което се намира във всяка линия от Дървото на Живота. Това е първата взаимозависимост, която става видима, когато се излезе от Великата Пустота.

Ако във Vesica Piscis нарисуваме с кръгове първите две клетки, които започват да се делят, ще стигнем до 8-те клетки,



образуващи яйцето на живота. Те са разположени в геометричния център на тялото и са в основата на звездния тетраедър (фиг. 2), който е входът към Мер-Ка-Ба. Това е светлинното електромагнитно поле, което възниква след дълъг

фиг. 2


период на еволюция. Мер-Ка-Ба се създава съзнателно и се простира във всички измерения, из които можем да пътуваме, разбира се, ако тя е жива. До този момент не повече от 0,1 % от хората на Земята имат жива Мер-Ка-Ба. Проблемът е, че горивото за нейното движение е безусловната любов, която трябва да изпитваме към себе си и към света.

Във Vesica Piscis са заложени двете начала: мъжкото –



лявовъртящо, създаващо електрично поле, и женското – дясновъртящо, създа-ващо магнитното поле. Двете заедно образуват електромагнитното поле около всеки жив обект. Тук може да се направи и аналогия с лявото (мъжко) и дясното (женско) мозъчни полукълба, а елипсата е мазолестото тяло което ги разделя. В последно време тече процес на хармонизиране и обединяване на двете мозъчни полукълба на човека, което е в синхрон с глобалния процес на интегриране на източното и западното полукълбо на планетата. Това е така, защото Земята, като жив организъм, също еволюира заедно с човека по пътя към Христовото съзнание.

Друга фигура, която открих, е в шестото движение от цикъла “Слънчеви лъчи”, където партньорите пак описват едновременно два кръга. Там всеки спазва предишната посока на въртене, но центровете на кръговете са леко разместени един спрямо друг (фиг. 3). Това веднага ми напомни за знаменитата



фиг. 3 фиг. 4

фигура на Леонардо да Винчи, с вписания в квадрата човек (фиг. 4). Той излиза от него, когато разпери ръце и крака и така се вписва в кръга. Това символизира излизането на човека от материята (квадрата) и влизането му в Божествения свят, означаван с кръга. В тази фигура е събрана цялата Сакрална


геометрия, а в разстоянието между центровете на квадрата и кръга, се явява числото φ =1.618, т.е. колкото е разстоянието между пъпа и мястото на първичните 8 клетки.

Най-силно бях впечетлена от дясното въртене при изписването на пента-грама, което до този момент ми бе убягвало. Това ме накара да го изуча по-под-робно. Известно е, че знакът на пентаграма символизира човешкото тяло: глава, ръце и крака, но тъй като в човека живее духът, то в него са вложени и нравствени качества – правда, добродетели, любов, мъдрост, истина (фиг. 5).



фиг. 5


Играещият Паневритмия не само се движи, но и съзнателно участва в танца с цялата си същност. По време на изпис-ването на пентаграма участниците правят поредица от движения, с които очертават кръг. В него те, сменяйки местата си през едно, маркират новото положение на пентаграма. Като се движат надясно, те променят 5 пъти позициите си така, като че ли човешката фигура се завърта в

кръг, докато накрая пак застава с главата напред. Подходих чисто прагматично и реших да означа движението с графика, която описва само началното и край-ното място на играещите. Това щеше да ме улесни, когато самата аз го играя.

фиг. 6


Ето как изглеждат петте позиции в пентаграма, ако ги проектираме върху една права и ги номерираме от 1 до 5, където 3 е глава, 2 и 4 са крака и 1 и 5 са ръце (фиг. 6). Започнах от трета позиция, която е главата и като описвах полукръгове следвах последователно позициите 4, 1, 5, 2, 3. Появи се фигура с форма на сърце, наречена кардиоид. Тя се описва с възходяща и низходяща дясновъртяща спирала на Фибоначи, която се подчинява на златното сечение.


3

4

5

1

2

Фиг. 7


Получи се графичният израз на математическата функция на движението (фиг. 7). След това отворих учебника по Паневритмия от 2005 г. на издателство “Хелиопол”. Там намерих една разработка за двата реда на Фибоначи, направена от Невяна Константинова. На стр. 94 тя пише: “Движението от всеки център към периферията и обратно описва спиралата на Фибоначи и се подчинява на

числото φ”. Авторката не споменава нищо за пентаграма, но изводът, който прави, много ме зарадва. Благодарна съм за това изследване, защото то дойде като математическо потвърждение на моята интуитивно описана графика.

След това в книгата на Е. и Л. Вселенски “Вселенските матрици” от 2006 година, на стр. 47, намерих следното, което предавам обобщено:

“Кардиоидът е най-мощната вселенска матрица. Такава фигура се образува върху нашата планета чрез системата пирамиди и други сакрални точки. Свързани с 13-те зодиакални съзвездия, те образуват своеобразна планетарна ДНК, която управлява еволюцията в съзнанието на човечеството и на всички живи същества на Земята. Тя е ориентирана по оста на Вселената и минава през Полярната звезда. Планетарната ДНК, във вид на гигантски кардиоид, ни свързва с другите измерения на Вселената. Човешкото сърце има същата форма. Това ни позволява да взаимодействаме и да общуваме с всичко живо на Земята чрез сърцето (Анахата чакра)” (фиг. 8).


Фиг. 8


Сметнах, че съм свършила работата си, и доволна легнах да спя, но когато след 3-часов сън се събудих, отново си зададох въпрос: Какво се крие в същността на фигурата пентаграм, от коя-то произлиза тази графика. Тогава, пак в учебни-ка по Паневритмия, на с. 92 намерих следното: “Във всички окултни течения пентаграмът е най-свещенната звезда. Защо? Защото и в петте него-ви линии има по 2 съвършени точки, които са от божествения свят и отговарят на златното сече-ние (фиг. 5). Пояснявам казаното с пример, илю-стриран на фиг. 9. Ако отсечката AB я разделим на 2 с точката F и разделим по-дългата на по- късата, то отношението AB/AF =AF/FB = φ

т.е. равно на златното сечение. Магията на тези пет точки в пентаграма е, че ни

А F B

фиг. 9


свързват с Божественият свят. Те ни въвеждат в ритъма на динамичната спирала на живия живот, който е изтъкан от златното сечение.

Продължих разсъжденията си за това, как се осъществява връзката ни с фините светове. Тогава отворих книгата на В. и Т. Тихоплав “Хармония на хаоса” в главата за атракторите. Исках да свържа графиката на кардиоида с понятието атрактор и ето какво намерих: “Крайното състояние на всяка траектория в пространството се нарича атрактор. Той може да бъде точка, линия, повърхност или обем. Науката за Хаоса открива, че именно атракторите действат като магнит, извличайки ред от Хаоса”.

Ще подредя казаното дотук от тази гледна точка:

1. Движението при пентаграма може да се опише с дясновъртяща възходяща и низходяща спирала на Фибоначи с форма на кардиоид.

2. Началната и крайната точка при движението съвпадат с центъра на кардиоида или с която и да е от останалите четири позиции, ако се започне от тях, т.е. петте точки в пентаграма са равностойни.

3. Изписването на пентаграма се извършва с пет последователни премествания на играещите в посока надясно, при което те се разминават през един, като описват дъги. Точно тогава преминават през пространството около петте сакрални точки (фиг. 10).


Фиг. 10


4. От наслагването и екстраполацията на дъгите се формира кръг, в който е вписан пентаграмът, т. е. човекът става цялостен, когато овладее петте основни качества: правда, добродетелност, любов, мъдрост, истина.

5. При изписването на пентаграма всяка от играещите двойки минава по пътя на цялата спирала и се връща на първоначалното си място. Това означава, че петте двойки описват 5 двойни спирали, които се наслагват една върху



друга, а петте свещени точки са 5 равностойни атрактора. Те са тези, които (разположени в кръг) правят от пентаграма един мощен атрактор.

6. Петте атрактора в пентаграма са базисните точки, върху които се изписва главният атрактор с форма на кардиоид. Човекът, който се оприличава с пентаграм и има сърце с формата на кардиоид, е също един мощен атрактор, когато го задвижи съзнателно.

7. Кардиоидът може да се нарече странен атрактор, който (според науката за хаоса) е едно по-високо равнище на нашето триизмерно съзнание. Той довежда човека до състояние, в което може да твори свят, където се чувства свободен. Това всъщност е вселенското съзнание или Бог, който се проявява във видимия свят като странен атрактор и е връзката между проявения и непроявения свят.

8. В пространството има безкрайно множество от атрактори, които са ключове към божествения свят, и един от тях е Паневритмията.

9. Според окултните науки, когато пентаграмът е насочен с върха нагоре, означава човек, свързан със светлите сили, а когато е обърнат, обратно – той е с главата надолу и е обладан от мрака.

10. При изписването на пентаграма движението е надясно и е с осева симетрия, което означава, че се създава торсионно поле.

И така, след като нагазих в темата за торсионните полета, се наложи да поровя отново във “Физика на вярата” от В. и Т. Тихоплав. Ето резюме от информацията, поместена там:

“В 1913 г. Ели Картан е казал: В природата трябва да съществуват полета, породени от въртенето, а въртене има навсякъде. И така, от английското torsion, тези полета са наречени торсионни. Теорията е вече добре разработена. За разлика от електромагнитното и гравитационното поле, които имат централна симетрия, торсионното поле има осева симетрия, т.е. това поле се разпространява от източник във вид на два конуса (фиг. 11).



фиг. 11


Торсионните полета са петото състояние на веществото. От тях се състои физичният вакуум, който ражда елементарните частици. Те образуват атомите и молекулите, които създават всички възможни състояния на веществото. Вече има методика, която на 100% възпроизвежда торсионните полета. Те имат уникални свойства и се пораж-дат при наличие на въртеливо движение (спин), а при опреде-лени условия могат да се самогенерират. Появяват се не само от източник, но и при изкривяване на физичния вакуум.

Всяка линия, дума, буква, звук нарушават неговата еднородност и той реагира, като създава торсионни полета. Те могат да се създават и с мисъл, която има торсионна природа, и това вече се доказва с прибори. Торсионните полета предават информация, а не енергия. За тях няма ограничение във времето. Те са основа на света.”

Според акад. Акимов, създателя на теорията за торсионните полета, те са полета от самостоятелен клас и се пораждат от наличието на неутрино. Тази частица няма енергия и маса, а само спин и върху нея може да се влияе чрез произволен източник, в който е създаден спин.

Чрез ефекта на формата, спиновата структура на пространство-времето се изкривява от пирамиди, куполи на църкви, култови постройки или чрез спецално подбрани източници.

Според изследвания на проф. Козирев, чрез торсионните полета, които различават ляво от дясно, могат да се получат сигнали от бъдещето. Например да се установи мястото на една звезда в настоящия момент.

Природата е родила електроторсионни полета. Вече са създадени и действат торсионни генератори, които преобразуват електромагнитния сигнал в торсионно поле.

Като се използуват вихрови процеси, чрез торсионните генератори се променя структурата на веществото. Многократно се увеличава неговата пластичност, здравина, електропроводимост и коефициент на ефективност.

Ще опиша разсъжденията си за връзката между Паневритмията и теорията за торсионните полета (ТТП).

Паневритмията е колективен кръгов танц и се състои от три части, които създават торсионни полета. Играе се по двойки и е желателно да бъдат от мъж и жена за балансиране на енергиите. В центъра на Паневритмията стоят неподвижно хорът и оркестърът, които я зареждат с енергията на звука и Словото (“В началото бе Словото”). Според акад. Акимов звуковите колебания създават уплътнение на въздуха и тези пространствени структури пораждат бягаща вълна. Пространството около нея се изменя, като образува съответното торсионно поле.


фиг. 12
В първата част на танца играещите описват лявовъртящ кръг. При големите Паневритмии на Рила, когато броят им достига няколко хиляди, кръговете стават три.

Във втората част участниците се подреждат в 12 лъча, съставени от по 6 двойки, и така оформят сакралното число 144. Лъчите се движат постъпателно навън и навътре от центъра на кръга, като извършват пулсиращи движения и

фиг. 13


наподобяват слънчеви лъчи.

Около лъчите винаги трябва да има кръг от играещи, които приемат тяхната енергия и я предават на Земята. Ако участниците в лъчите са подредени и по реда на зодиакал-ните си знаци, то ефектът от резонанса с космичните и земни полета ще бъде многократно по-голям (фиг. 13).

В третата част, кулминацията на танца, наречена

ПЕНТАГРАМ,

фиг. 14


всички участници са подредени в редици от по 5 двойки. Условно давам фигура с 12 редици, но на практика броят е неограничен (фиг. 14). Посоката на движението им се редува последователно 5 пъти наляво, около общия център на Паневритмията, и 5 пъти надясно, когато всяка група образува свой център, около който описва пентаграма си.

Ще се спра по-подробно върху движението при пента- грама. Ако го разглеждаме в двуизмерното пространство,



тогава при въртенето му се образува кръг, в който той е вписан. Кръгът е необходимо условие за неговата стабилност. Според Учителя Петър Дънов, социализмът, като обществен строй, е бил обречен на разпадане още в своя зародиш, защото неговият символ – петолъчката, не е ограждан в кръг. Ние сме свидетели за краха на тази идея и последвалата я пълна разруха на всички нива в държавите, обвързани с този неправилно използван окултен знак.

Ако си представим движението в триизмерното пространство, каквото то е, образуваната фигура е обемна, защото хората я изписват с телата си. Тогава, като се свържат петте точки от кръга, където временно са спрели участниците с петте сакрални места, намиращи се вътре в пентаграма, се получава обемната фигура додекаедър (фиг. 15). Тя се образува и в цялото пространство на Паневритмията, като краен резултат от танца.



фиг. 15


Додекаедърът е последното от петте платонови тела, преди сферата, има осева симетрия и при въртенето му се получава сфероид. Той генерира дясновъртящ торсионен вихър, който се създава от всички групи и се обединява в един общ вихър, в центъра на Паневритмията.

При следващите пет придвижвания на групите движе-нието е наляво, при което всички участници с маршова



стъпка въртят ръцете пред тялото си. С това описват преди всяко спиране 16 пъти фигурата Vesica Piscis (или общо за целия танц 80 пъти) и така го зареждат с енергия. Това движение е апотеоз на идеята за вечният живот.

Всеки от участниците, всяко движение и звук създават торсионни полета. Като резултат се получава многослоен торсионен вихър, генериран от структурата на танца, музикалния съпровод, текста на песните и от съзнанието на участниците.

Според инж. Петър Базайтов торсионният вихър, който се образува около един човек със среден ръст, е с височина на конуса около 2.7 м., а сумарният вихър, получен от всички участници в Паневритмията, ако те са 120 на брой, е антена с приблизителна височина 90 метра. Оставям отворен въпроса за тези изчисления и за това, как се разполага вихърът под и над земната повърхност и колко висок може да бъде той, ако участниците са няколко хиляди.

Лявото движение в танца спира 5 пъти, за да могат участниците да изпишат пентаграма в групите си, като с това маркират 5 точки в пространство-то на цялата Паневритмия. Така се създава условието за изграждане на общия додекаедър, който е крайният резултат от танца. Това спиране и тръгване много ми напомня на ритъма на сърцето, което се свива и разпуска. На физически план то си почива, но в окултен, посредством духовното сърце, осъществява връзката си с Бога. Това личи по озарението, което се появява по лицата на играещите и може да се обясни с факта, че тогава минават покрай простран-ството на петте сакрални места в създадения от тях пентаграм. Вселената е ритъм, а човешкото сърце е в синхрон с него, Паневритмията – също.

Изводи:


1. Торсионното поле се образува около въртящ се обект и е съвкупност от пространствени микровихри. Паневритмията е въртящ се обект, който образува пространствени вихри.

2. Торсионните вихри с еднакъв заряд се привличат, което означава, че всички вихри на Паневритмията се обединяват в един общ вихър в нейния център.

3. Торсионните полета могат да изменят състоянието на обекта, върху който въздействат. Лявовъртящото поле потиска самочувствието, а дясновъртя-щото го повишава. Положителното въздействие върху играещите е очевидно.

4. Хората, всички живи същества и предметите притежават собствени торсионни полета. Те имат памет, която се записва в тъй наречения фантом. Ефектът от Паневритмията остава като запис у играещите, а също и върху мястото, където е била играна.

5. В Паневритмията са застъпени двете посоки на въртене: лявото, символизиращо мъжкото начало, и дясното – женското начало. Последното е с доминираща тенденция, ясно изразена при пентаграма, и е в синхрон с епохата на Водолея, в която то е водещо.

6. В първо приближение, Паневритмията е сфероид, породен от въртенето на додекаедъра, създаден при танца пентаграм.

7. Във второ приближение като краен резултат, се образува дясно-въртящ многослоен торсионен вихър, захранван от сфероида, получен при въртенето на додекаедъра (фиг.11).

8. Паневритмията е положителен торсионен генератор. Той влиза в резонанс с планетарната ДНК, която е с форма на кардиоид, и така, свързвайки ни с фините светове, повишава съзнанието на човечеството и на планетата като цяло.

9. Сакралната геометрия, ТТП и науката за хаоса, заложени в Паневритмията, я правят уникален танц, в който човекът участва като жива антена между Земята и Космоса.

10. Как изглежда Паневритмията от 4-то измерение нагоре, ни остава само да гадаем. Светлите същества от невидимия свят играят заедно с нас, сред феерия от всички възможни цветове и вълшебни звуци и в тази всемирна симфония несъмнено звучи химнът на Радостта и Любовта.

В заключение отбелязвам, че като лаик, положително имам пропуски и неточности, които тепърва ще излязат на бял свят. Човечеството едва сега навлиза в тази тема. Тя е неизчерпаема и затова я оставям отворена, провокирайки онези, които могат да я продължат.

Учителят Беинса Дуно е казал, че след 100 години Паневритмията ще стане обект на сериозни научни изследвания. Това, което изложих дотук, е само една хипотеза, върху която може да се разсъждава още и още. Може би импулсът да говоря за това дойде с текста на песента от четвъртото упражнение на лъчите: “Пътят нов е готов, от кръга тесен излезни.” С този призив ясно е казано, а също и с последното движение, което е “летене”, че е време да излезем от кръга на материята, в който сме зациклили, за да ускорим еволюцията си към фините светове. Паневритмията е един от ключовете към многоизмерната вселена. Тази връзка ни е необходима, защото се очаква на 19.12.2012 година цялата наша слънчева система да осъществи квантов преход в 4-то измерение, което е на Христовото съзнание. Как ще стане това, ни предстои да узнаем, а дотогава да поработим със собствения си кардиоид и това е нашето сърце – дар от Твореца. В него Той е вложил цялата си мъдрост и любов. Затова да отключим сърцата си за Бога в нас и да му позволим да се прояви още по-ярко в живота ни. А кардиоидът? Освен че носи идеята за сърцето, като двигател на Живота, той е символ на Любовта, който описва пътя на човешката еволюция. Неговото послание е, че Истината прави човека свободен, а Любовта го превръща в Богочовек живата антена между Земята и Небето.


И ти, Човеко, стана антена

между Земята и Небето,

и събра в себе си Огъня,

Въздуха, Водата и Земята,

и всички стихии, и всички вселени,

и всичко сътворено до днес,

и всичко, което ще бъде утре,

и стана мярката на всички неща,

и стана Рицарят на свободната воля,

и стана този, който твори съдбата си.

А сега чуй, Човеко, гласа на сърцето си!

Нали там е твоята душа

и гърдите ти станаха обител

на нейната Божествена искра?

Нали за теб тя побра

мъдростта на Всемира

и ти я поднесе в дар?

И само чрез нея ще познаеш себе си

и ще разбереш смисъла на Живота,

и ще усетиш Духа на Земята,

и само така ще успееш да чуеш

нейния зов за помощ!

И ти си този, който можеш да я спасиш ДНЕС!

Затуй, тръгни с пламтящия факел в гърдите си

и празнувай стремежа към Светлината!

Тя те извежда от дълбините на Мрака,

за да срещнеш самия себе си.

И тогава, в своето възкресение,

ще узнаеш, че ти си Богочовекът –

Творец на нови светове!

Полети!

И на добър час!


А как да намерим себе си? Тайната е, че ние – наследниците на Каин, ще стигнем до Авел по пътя на прошката. Затова да отворим сърцата си за другия до нас, да се превърнем в бардове и да запеем със струните на Любовта:

... Обичам всички по земята,

че с тях дойдох на този свят

и те са мои, звездни братя –

ведно сърцата ни трептят...

Завършвам с думите на мъдреца Сент Егзюпери, които, надявам се, ще ни срещат отново и отново:

“Не върви пред мен, защото не зная дали мога да те следвам,

не върви след мен, защото не съм сигурен, че мога да те водя,

но застани до мен и бъди мой приятел!”

Прегръщам те с обич, Приятелю, и до скоро.


Саша Тодорова

за контакти: тел:02/ 8667343 email:sashatodorova@abv.bg


Докладът е изнесен пред:

- 10-ия юбилеен симпозиум, посветен на протобългарите и съвременните духовни движения. 19 август 2006, хижа « Рилски езера»;

- Осемнадесетата научнотехнологична сесия на ИНГА, “Контакт 2006 г.”.
Използувана литература:

1. “Паневритмия” - издателство Хелиопол, 2005 г.

2. Невяна Константинова: “Блян за богомилите по пътя към себе си”

3. Друнвало Мелхиседек: “Древната тайна на цветето на живота”

4. Е. и Л. Вселенски: “Вселенските матрици” 2006 г.

5. В. и Т. Тихоплав: “Физика на вярата” 2003 г.

6. В. и Т. Тихоплав: “Хармония на хаоса” 2004 г.

7. А. Е. Акимов, лекции в София, ноември 2006 г.

8. Саша Тодорова: “Звукът на спиралата” 2003 г. и “Ода за Икар” 2006 г.


Паневритмията е колективен кръгов танц. Той е даден на човечеството от мировия учител Петър Дънов (Беинса Дуно) и означава висш космичен ритъм. Със своя универсален организиращ принцип, танцът ни приобщава към светлината и фините севтове. Погледнат е от ъгъла на сакралната геометрия и теорията за торсионните полета, заложени в нея. Показани са основни фигури като Vesica Piscis, фигурата на Леонардо да Винчи с излизащия от квадрата човек, пентаграма, който символизира човека и додекаедъра, получен в кулминацията на танца, наречен пентаграм. При графичния израз на това движение авторката получава фигура с форма на кардиоид, която се описва с възходяща и низходяща дясновъртяща спирала на Фибоначи. Според академик Вселенски, кардиоидът е най-мощната матрица във вселената. Такава фигура се образува, като се свържат всички сакрални точки на планетата. Получава се своеобразна планетарна ДНК, която ни свързва с многоизмерната вселена и така управлява еволюцията в съзнанието на човечеството и планетата.

Заключението е, че в края на танца, като резултат от въртенето на додекаедъра, се получава сфероид, който поражда дясновъртящ, многослоен торсионен вихър. А кардиоидът? Освен че носи идеята за сърцето, като двигател на Живота, той е символ на Любовта, който описва човешката еволюция. Неговото послание е, че Истината прави човека свободен, а Любовта го превръща в Богочовек живата антена между Земята и Небето.






Каталог: books
books -> Тайнствената сила на пирамидите Богомил Герасимов Страхът на времето
books -> В обятията на шамбала
books -> Книга се посвещава с благодарност на децата ми. Майка ми и жена ми ме научиха да бъда мъж
books -> Николай Слатински “Надеждата като лабиринт” София, Издателство “виденов & син”, 1993 год
books -> София, Издателство “Българска книжница”, 2004 год. Рецензенти доц д. ик н. Димитър Йончев, проф д-р Нина Дюлгерова Научен редактор проф д-р Петър Иванов
books -> Николай Слатински “Измерения на сигурността” София, Издателство “Парадигма”, 2000 год
books -> Книга 2 щастие и успех предисловие
books -> Превръщане на числа от една бройна система в друга
books -> Тантриското преобразяване


Сподели с приятели:




©obuch.info 2024
отнасят до администрацията

    Начална страница