Академия за музикално, танцово и изобразително изкуство – Пловдив
ФАКУЛТЕТ „МУЗИКАЛЕН ФОЛКЛОР И ХОРЕОГРАФИЯ”
КАТЕДРА „ХОРЕОГРАФИЯ”
Стефан Йорданов Йорданов
„Обработката на българските народни танци
като основа за сценичното им претворяване”
АВТОРЕФЕРАТ
на дисертационен труд
за присъждане на научна и образователна степен „Доктор”
в област на висше образование 8. „Изкуство”,
професионално направление 8.3. „Музикално и танцово изкуство”
научен ръководител: проф. д-р Даниела Дженева
Пловдив
2016
Дисертационният труд е обсъден и насочен за публична защита на заседание на Катедра „Хореография” при АМТИИ - Пловдив, състояло се на 09.05.2016г.
Утвърден е на заседание на Факултетен съвет „Музикален фолклор и хореография” на 16.05.2016г.
Дисертационният труд съдържа четири DVD-та от концертите и теоретична разработка по темата от 131 страници, от които 131 страници текст. Разработката се състои от увод, две глави с анализи и заключение. Библиографията включва 54 източника. Списъкът с авторските публикации се състои от три заглавия.
Защитата на дисертационния труд ще се състои на ....... юли 2016г
от ..... часа в зала 13 на АМТИИ, ул. „Тодор Самодумов” 2, Пловдив,
на открито заседание на научно жури в състав:
Рецензенти: проф. д-р Тодор Киров
проф. акад. Николай Стойков
Становища: проф. д-р Даниела Дженева
доц. д-р Красимир Петров
доц. Катя Кайрякова
СЪДЪРЖАНИЕ
УВОД – с.5
ПРЕДМЕТ, ЦЕЛИ, ЗАДАЧИ, МЕТОДИ на изследването – с.6
1. ПЪРВА ГЛАВА - „Теоретична рамка: Взаимовръзка между балет, драматургия и сценично претворяване на българския танцов фолклор”.
1.1. Класическият балет – история и съвременна интерпретация –с.7
1.2. Драматургията в услуга на фолклорните спектакли – с.9
1.3. Българските народни танци като обект на теоретични изследвания и обработка. – с.10
1.4 Сценичното претворяване на българския народен танц – с.11
Сподели с приятели: |